אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איש העסקים זוהר אלון יוצא מאוטו איטליה

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
זוהר אלון - עסקת היבוא
שלום, אני איני מכיר את זוהר או את שאר השמות. בואו לא נכתוב דברים רעים על אנשים. אלו דברים ללא טעם. אני יכול רק לומר, כי זוהר אלון חיפש מספר אנשים להשקעה באוטו איטליה (לימים AVIS) ולבסוף סגר עם AVIS. ללא ספק הוא היזם. מאחל לכולם הצלחה ושבוע טוב ובריא.
אוהב אמת | 30.06.13
10.
איזה חזון ואיזה נעליים?
על איזה חזון אישתו וחבר המגיב שלו מדברים בדיוק? מה הוא כבר עשה? אני מכיר את רוני כבר הרבה מאוד שנים, ורק בימים האחרונים דיברתי איתו על לא מעט דברים, בעבר הדברים שהוא סיפר לי על העובדים והמנהל באוטו איטליה היו גורמים לכל אופרת סבון להחוויר. את חושבת שהוא צריך את הג'וב שלו בחזרה? ממש לא, הוא כבר עסוק במספר פרוייקטים ובעיקר בניסיון להביא לארץ את למבורגיני שישימו את פרארי ומזראטי בצד עם מנהל כמו אקרמן. חוץ מזה מה כבר קרה לרוני בעזיבתו האם הוא הסתבך עם בתי המשפט או המשטרה בגלל הצורה שהוא עזב? לא! אז תפסיקו עם הקשקושים.
אביחי | 27.06.13
8.
זהר אלון
אני אשתו של זהר ואני יודעת שזהר עבד חמש שנים על קבלת והקמת הזיכיון של פרארי ומזראטי בישראל. זהר היחיד שקיבל את הזיכיונות בבלעדיות ורק לאחר מכן הכניס שותפים. וכן, זהר וזהר לבד הביא אותם!!! לרוני אקרמן לא היה דבר וחצי דבר בהחדרת המותגים. למעשה, לאחר שנכשל בעבודתו רוני פוטר. כל נסיונות ההתחנפות של רוני ליואב הורוביץ וקרדן רכב, על מנת לקבל שוב עבודה בה נכשל בעבר, מגוחכות. חבל.. לאחר שזהר הצליח מאד בהקמתו וניהולו של העסק, והעלה סוף סוף פרארי ומזראטי על כבישי ישראל ובכך העלה גם את ישראל על המפה, הוא יכול להתפנות להצלחות הבאות. זהר הביא פרארי ומזראטי ניהל פרארי ומזראטי וזו הסיבה שאנחנו בכלל מדברים על פרארי ומזראטי ואלו העובדות!! עם כמות כזו גדולה של מכוניות על הכבישים זו הצלחה! זו כמות גדולה יותר מכל מותגי היוקרה גם יחד שנמכרו השנה!! זהר כמנהל המותג זה הדבר הטוב ביותר שקרה למותג בארץ! עם עובדות אי אפשר להתווכח!!! ולכל ה״מפרגנים״ שיאכלו את הכובע אחרי שהורידו אותו.
יערית אלון | 27.06.13
7.
לרוני אקרמן ממספר 1 ו3
מי אתה שתדבר על זוהר אלון? עבדת שם זמן כל כך קצר, ואולי תרצה לגלות כאן את האמת למה העיפו אותך משם? אם הדגש למילה העיפו לכל הרוחות! אני מתכוון שבאמת תספר ולא תמציא מעשיות! אני יודע שזה לא יקרה כי זה עלול להפריע לך "בעסקים שלך" (מסכנים שלא מבינים מה נפל עליהם, אתה יודע על מה אני מדבר), יותר טוב שתשתוק ותפסיק להשמיץ מישהו שעשה דבר וחצי בתחום הרכב בישראל, דרך אגב נתוני המכירות שלהם אולי לא מדהימים אבל לא רעים בכלל וזה לא תודות לך ולשטיקים שלך. הדבר היחיד שמעניין בכל הסיפור זה מה יקרה עכשיו עם אוטו איטליה, האם נראה נפילה או שהם ימשיכו לשמור על ההצלחה היחסית שלהם, כל הקשקושים שלך תשמור לעצמך.
תמיר שטיין | 27.06.13
6.
למספר 4
מי שאתה מדבר עליו הגיב כאן בשם של עצמו כבר פעמיים, וגם אני כמוך שמעתי שהוא הועף מאוטו-איטליה לאחר כל מיני טריקים ושטיקים שהוא עשה שם ובעיקר בכך שהוא לא עשה את עבודתו, וכמו שאומרים.. הכל לכאורה, בכל אופן זה מה שאני שמעתי ממספר רב של אנשים וזה די הגיוני כי הוא עף משם לאחר שלא עבד שם זמן רב. ללא קשר חבל שזוהר אלון עוזב אבל כל חובבי הספורט המוטורי צריכים לקוות שאולי יביאו מישהו שידע לדחוף אותם להצלחה גדולה יותר.
מייק | 27.06.13
5.
יזם מעולה מנהל גרוע
להיות יזם טוב לא בהכרך קשור למנהל טוב . זוהר יזם טוב מאוד וזו עובדה ! זוהר מנהל גרוע וגם זו עובדה ! אם זוהר היה מנהל טוב שמבין את העסק הכל היה נראה אחרת , לא שיש הרבה מנהלים טובים שמבינים מהו מותג על ... אבל יש ! הדבר הטוב שקרה בישראל זה שפרארי ומאזרטי הגיעו לישראל . והדבר הטוב שקרה לפרארי ולמאזראטי זה שזוהר יפסיק לנהל אותם ! בלי קשר זוהר איש טוב !
דן | 27.06.13
4.
מספיק לכלכך על זוהר
הבחור היה חלוץ בכך שהביא את המותג היוקרתי מכולם למדינת ישראל, לא ברור למה הוא פורש-עוזב, נקווה שיום אחד עוד נדע את האמת, רק מה ממש לא מתאים לקרוא את הלכלוכים כאן נגדו שבאים מאדם אחד, שגם התבטא נגדו בפייסבוק, ידוע שאותו אדם פוטר על ידי זוהר לאחר שלכאורה פעל בצורה לא מקצועית ואתית בעבודתו.
ישי | 26.06.13
1.
לא כל יזם טוב הוא מנהל טוב
הגיע הזמן!!!! לטובת המותגים המדהימים האלה ועוד יותר לטובת הלקוחות המצויינים של המותגים. כמי שהיה מעורב במשך כמעט שנתיים בהחדרת המותגים פרארי ומזראטי לישראל, אני יכול לומר שזוהר אלון הוא אולי יזם פורה, עם רעיונות טובים והצלחות ב"גיוס" מותגים ("ארמאני", "פרארי", "מזראטי"), אבל בעל יכולת ניהולית קטנה מאד. אולי כעת, תחת שרביט הניהול של יואב הורוביץ מאוויס ואולי גם מעורבות של קרדן רכב, UMI ועוד, הניהול של מותגי שפיץ כאלה, יעלה על דרך המלך. בהצלחה בדרך החדשה.
רוני אקרמן | 26.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת