4. שינוי הפרדיגמה עשוי להוביל לתשובה אם נאמץ את הרעיון שאולי הייתה כאן שותפות, זה עשוי לתרום להבנה של העניין. איך שני חברי הנהלה בכירים מאוד סרו למרותו של חסן והיו לעושי דברו. העיקביות, הזמן הממושך, התחכום, הכל יכול להוביל למסקנה שאין פה רק עניין של חולשה של הנהלה מקומית. יש אולי תכנית מערכתית של שיתוף פעולה. שאלה שתתחיל עוד מעט להישאל היא איפה היו שומרי הסף, איפה היו הדירקטורים, אותם פקידי ממשלה שזכו בפיס והפכו לדירקטורים ללא חובות. רשות החברות כבר אמרנו? חובב חשיבה אנליטית מחוץ לקופסא | 03.07.13 (ל"ת)
3. חסן צוחק וגם יצחק אחרון מבחינתי הדבר שהכי משקף את התנהלותו היא העובדה כי חבר ההסתדרות חסן מחנה את רכבו על המדרכה- כמו שהוא מתייחס לשטח ציבורי כך הוא מתייחס לנמל ציבורי. והאמת שחסן ימשיך לעשות בנמל כל העולה על רוחו, מכיוון שכך השיטה עובדת וכך היא גם תמשיך לעבוד. ואם לא חסן אז יבוא כהן, ואם לא כהן אז יבוא משה וכו'... חסן כבר עשה את המילונים שלו ועכשיו יקבל מצנח זהב מהמדינה כדי שילך הביתה. ולי יהיה את מי להאשים ולשנוא - בינינו זה הכי חשוב... מקנא | 03.07.13 (ל"ת)
2. למה לי לדאוג לאינטרס הציבורי? מתי בפעם האחרונה הציבור בא אלי למשרד לשתות קפה עם וופלים? ואם המפקח עלינו שאמור להיות שומר הסף עוצם כך עין למה לנו להתאמץ? מנהל בחברה ממשלתית | 30.06.13 (ל"ת)
1. הקלון על מצחה של רשות החברות הממשלתיות היא אמונה לפקח על הדברים האלו והיא גם אישרה את המציאות הזאת. איך שומרי סף שאמורים לשמור על הציבור הגיעו למצב של שיתוף פעולה שכזה עם דבר שכזה. איפה האינטרס הציבורי? אה.. כנראה שהציבור לא יכול לסדר לרגולטור את הגוב הבא... ברי | 30.06.13 (ל"ת)
פרשת נמל אשדוד: דרושים שומרי סף
4 תגובות לכתיבת תגובה