19. אני מוכן לשלם 10,000 ש"ח על רנו בטר פלייס להרכיב לה סוללה הרבה יותר טובה (טווח יותר גדול בקצת-כי בכל זאת, הרנו לא יעילה כמו טסלה) וקבועה ולהטעין בבית, לסיבוב בית ספר גנים מכולת היא מספיקה. אבי | 01.07.13 (ל"ת)
18. שאין שכל אין דאגות 1. איך זה שאנשים קונים רכב שיכול לנסוע 100-120 קמ עד לטעינה הבאה שלמעשה אין מערך הטענה והחלפת סוללה בפריסה ארצית. 2. כל מי שקנה רכב מיד היה צריך לדאוג לסוללה נוספת. רונן | 01.07.13 (ל"ת)
17. תאמרו תודה ליוסף אברמוביץ מקפטן סאנשיין הוא יהפוך לבטר קפטיין הוא ואגסי שני אלו שהרגו את הרכב החשמלי | 01.07.13 (ל"ת)
16. במדינה מתוקנת היו קוראים לשגריר צרפת שיעביר מסר לרנו תדפקו את אזרחינו ןאנו הממשלה נטיל על חברת רנו חרם ....או מיסים גדולים יותר... נ.ב לי או למשפחתי וחבריי אין מכונית חשמלית...... יאיר | 30.06.13 (ל"ת)
15. לא יותר מ 3000 ש"ח לסוללה . וזה יהיה מחיר טוב מאוד לקופת הפירוק אסור לבעלי הרכב להגיע כבודדים למכירה . מר וולט | 01.07.13 (ל"ת)
14. מי שרוצה לטעון בעצמו ישלם .... היתר יחכו למשקיע שינהל את תחנות הטעינה יורם מראשון | 01.07.13 (ל"ת)
11. את כל המכוניות של בטר פלייס צריך להסב לגז בטרפלייס צריכה להפוך לבטר-גז ולהקים תשתית CNG עם קיטים של הסבה לרנו פלואנס וליבא הונדות GX שהן אמינות, זולות ועובדות על גז טבעי בלבד, שהוא יעיל, נקי יחסית, והרבה יותר בריא לסביבה. כל הבדיחה של מכוניות חשמליות שעובדות על חשמל שמקורו בתחנות פחם הוא מגוחך. אם היו בונים תשתית מסובסדת לחשמל ירוק (רוח, שמש) לפני התחנות הטענה, לפחות היה היום משהו למכור... bettergas | 30.06.13 (ל"ת)
10. להלן הפיתרון קונים כקבוצה סוללה או שתיים , מנסים לפתח עוד אחת כזאת תוצרת ארץ או קונים מנוע בנזין , מוצאים את החשמלי או מוכרים את האוטו לחו"ל באיזה שהיא צורה גלעד מנחם | 30.06.13 (ל"ת)
8. המגאן שלא רואה מוסך כי היא לא מצליחה להגיע למוסך.....ואין אחריות על הבטריה כי היא לא שלכם יוסקה | 30.06.13 (ל"ת)
7. לכל החכמים- בדוק -הסוללה עולה לבטרפלייס 15000 דולר הרכב עולה לבטרפלייס 70 אלף שקל יודע הכול | 30.06.13 (ל"ת)
6. אל תהיו פריירים טסלה מוכרת יותר בזול בחית ספתא שלי הציעו לי סוללה 450 ק"מ ב 9000 יורו נכנסת בול בפלואנס שעופר נתן לי במתנה ליום ההולדת, האמת כבר חשבתי לעשות ממנה עציץ עד שבא אלי היהודי הזה מטטסלה והציע לי סוללה משודרגת, תגידו לעופר שיש מצב ל 1+1 עבדלה מלך | 30.06.13 (ל"ת)
5. רמאות נוכלות ושקר גס!!! רנו במפורש אמרו שזה קניה עיוורת משמע אין אחריות לבטריה ולא התחייבות לטווח. כל מי שהחליף פעם בטריה יודע שהסוללות הישנות איבדו למעלה מ10 אחוזים. מה אני אעשה עוד שנה??? מי יתן לי אחריות?? | 30.06.13 (ל"ת)
4. כל הכבוד למפרקת שהצליחה לסגור את העסקה מהר אחרת היתה נשארת בלי אגורה שחוטה בכיס סיגל | 30.06.13 (ל"ת)
3. יאללה בעלי רכב, תכינו 9000 יורו, או שבעצם.... אנחנו נקנה ב9000 ונמכרו לכם ב11000. הרי אנחנו העמותה לקידום העושק של רכבים חשמליים על החתום יוסי אברמוביץ אפי שחק ותומר כלום ושום דבר הכי חשוב, תבואו ביום שישי כדי שתשמעו איך נדפוק אתכם עוד יותר | 30.06.13 (ל"ת)
2. בושה וחרפה בדיוק בגלל זה החברה פשטה רגל. מחיר המכונית הגבוה (כ 120 אש"ח). למרות המיסוי האפסי. ועכשיו יש להם עוד החוצפה לדרוש עוד 30-40 אש"ח כדי שיהיה אפשר לנסוע ברכב הזה... פשוט בושה וחרפה ידעו | 30.06.13 (ל"ת)
1. 9000 יורו=מחיר הרכב כולל הסוללה ממפעלי רנו- חושבים שהישראלים טיפשים.... אופס.... הישראלים באמת טיפשים אם הם מסכימים למחיר כזה.... רן | 30.06.13 (ל"ת)
הסכמה בין מפרקי בטר פלייס לרנו העולמית: המפרקים יורשו למכור את הסוללות
21 תגובות לכתיבת תגובה