אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בתוך שבוע - שביתה שנייה ב-HOT

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מדוע הוט אינה מודיעה ללקוחות על השביתה
לפני עשרה ימים נדרשתי לסיוע מפאת תקלה בטלפון ובאינטרנט של הוט. במשך מספר ימים לא הצלחתי לקיים קשר עם החברה מפאת עומס פונים. ורק ביום שישי שעבר בשעה 0100 התקיים הקשר עם המוקדן שזימן טכנאי לעוד שבועיים. לא ידעתי על קיום השביתה וחבר הוט לא טרחה להודיע ללקוחות. מיד הודעתי על ניתוק מכל השרותים של הוט. אני ממליץ לכל לקוחות הוט להתנתק מהוט המוכיחה חוסר נאמנות ומהימנות
ציון פרץ | 11.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת