אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמסונג רכשה את בוקסי בעשרות מיליוני דולרים

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
למה הפסקתם לתמוך???
קניתי את הסטרימר שלכם כשרק הגיע לארץ , דרך היבואנית . לאחר כשנה הפסקתם לתמוך במוצר כאילו מי שקנה אותו נחשב לסוג ב׳ . זה נראה לכם הוגן ? כשראיתי את הממשק של המכשיר הופתעתי לטובה והעדפתי אותו על פני סטרימרים אחרים של חברות מוכרות יותר וככל הנראה גם אמינות יותר , וזאת למרות שמדובר בחברה חדשה שמוציאה גרסה ראשונה למוצר הזה . חבל , באמת שחבל . לא מדובר כאן במוצר בן 5-6 שאולי אז , זה יהיה לגיטימי להפסיק לתמוך . מדובר במוצר בן שנתיים וחצי -שלוש , כאשר אחרי שנה כבר לא היתה תמיכה . אני תקוע עם מכשיר שעודכן בפעם האחרונה במאי 2012 . הגרסה לא יציבה , קורסת , מאבדת תקשורת לראוטר כל הזמן ואין גרסה חלופית שתפתור את זה . אכזבה גדולה מכם , אין מה לומר . אם סמסונג לא הייתה רוכשת אתכם , לא הייתי מתקרב למוצרים שלכם יותר .
בוקסי | 06.07.13
15.
ל -7 , צודק מאוד חבל שהפסיקו לתמוך בסטרימר
כחובב בוקסיי עוד מתקופת הבטה , קניתי את הסטרימר ישר שיצא בניו יורק. ועוד שיכנעתי רבים מחבריי לקנות אותו. חבל שהם לא מימשו המון דברים שיש ב XBMC , דבר שהפך את הסטרימר שלהם ללא אטרקטיבי במיוחד שאפשר לקנות היום raspberry pi ב 30$ ולהריץ עליו XBMC
רון | 04.07.13
11.
ל-9
עלות השכירות של המשרדים בעזריאלי בטלה בשישים לעומת הוצאות רגילות של כל חברת הייטק. עלות שכירות בפתח תקווה למשרד ברמה סבירה עד טובה היא 40-70 שח למטר. עלות שכירות בעזריאלי היא סביב ה-100 שח למטר, כשיש משרדים שמושכרים בפחות. כלומר ההפרש הוא כ-40 שח למטר. 20 עובדים בישראל לא זקוקים ליותר מ-250 מטר. כלומר ההפרש כ-10,000 שח בחודש. בערך שליש עלות שכר של עובד. יש יתרון לעזריאלי על פתח תקווה מאחר ועובד הייטק לרוב יעדיף לעבוד בעזריאלי, כך שקל יותר לגייס עובדים טובים.
יורם | 03.07.13
7.
המערכת הפעלה מאכזבת
המוצר היה נורא מבטיח ומעניין ובאמת לקח את הסטרימרים לכיוון אחר, הבעיה היא שהם הפסיקו לתמוך בסטרימר שלהם כי הם יצאו עם מוצר חדש וחלופי, ואנחנו הצרכנים שתמכנו בהתחלה בחברה ורכשנו את המוצר שלה נדפקנו, לצערי הממשק נשאר יחסית בסיסי ובלי הרבה אופציות וגרוע מזה הוא לא מריץ בצורה חלקה סרטוני וידאו וקורס... עובד בצורה נורא איטית במילה אחת אכזבה... אל תשכחו את הלקוחות הראשונים שתמכו בכם
חובב boxee | 03.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת