אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואן קיה נגד יבואן פיאט ואלפא רומיאו: "פרצו למחשבנו והחדירו סוס טרויאני"

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
בשביל מה צריך בכלל יבואן בלעדי למותג?
למה זה לא מתנהל כמו בשאר מדינות העולם? למה צריך את הסירחון הזה של יבואנם בלעדיים עם כל מיני תחבולות ומזימות. למה יבואן אחד גונב לשהי מותג. ולמה יבואן אחר גם במקרה שלנו אונגר משלם כופר ליבואן אחר שיניח למותג שלו? הרבה חורשי מזימות יש כאן. בשאר העולם יש מרכזי הפצה שמנוהלים על ידי החברות עצמם. אבל אנחנו עדים לבקעים בתוך הקרטל הזה ,קרטל הרכב וזה טוב. זה אומר שכוחם נחלש
שלומית | 07.07.13
8.
ההצלחה של קיה וחוסר ההצלחה של פיאט/אלפא לא קשורות ליבואנים.
מי שאומר את זה, לא מבין כלום בעולם הרכב. פיאט מייצרת 3 דגמים היום, בניגוד לעבר שהיו להם 10 דגמים. אלפא חברה חצי מתה. הפסיקו לייצר את ה 159 בלי להציג שום מחליפה. זה כמו שמרצדס יפסיקו לייצר את ה C קלאס בלי להציג שום מחליפה. שערוריה. לעומתן, קיה והיונדאי (אותה חברה), לקחו לפני כ 9 שנים את מהנדסי הרכב הגרמניים המוצלחים, ושינו את החברה מהיסוד. פעם היו להן מכוניות פשוט גרועות, והיום זה השתנה. אין לרמי אונגר שום חלק בהצלחת קיה העולמית, שמוכרת היום יותר מפי 2 ממה שמכרה לפני 5 שנים.
אלון | 06.07.13
5.
על מה הם תובעים? הם ניהלו את קיה ברשלנות
תראו איך אלפא רומאו לא מצליחה להתאושש ותראו את פיאט שזה מותג מת בארץ ככה היה עם קיה שפשוט היה לה שם גרוע ולמה ? לדעתי ניהול ומיתוג כושל. קיה העבירו את המותג לצד חדש ועכשיו מצליחים ביותר. לדעתי אין להם סיכוי בתביעה. לא בעיה להוכיח כי קיה בעידן העשן פשוט היתה כישלון חרוץ בארץ . תראו את אלפא ופירט היום זה בדיוק מה שהיה לקיה
גיל | 04.07.13
4.
הקלות הבלתי נסבלת של עברינות ( לכאורה) המבוצעת ע״י בכירים שפרשו ממערכות הבטחון.
דווקא מאנשים אלו הייתי מצפה לכיבוד החוק. לא מכובד שהקשרים והכישורים ינוצלו ע״מ לבצע מה שנראה לכאורה כהתאגדות עבריינית . לטעמי יותר מידי בכירי המערכת הופכים להיות שכירי חרב של אנשים מפוקפקים(בלי קשר לכתבה זו)
בעיה כואבת | 04.07.13
1.
הם קינאו בך על זה ששדרגת את מותג קיה בישראל
למי שלא יודע מותג קיה היה שייך למר מיכאל לוי שדירדר את מותג אלפא ופיאט. כשקיה היתה אצל מיכאל לוי המצב שלה היה ירוד כמו המצב של פיאט כיום. יצרן קיה ברוב חוכמתו ברח ממיכאל לוי ונתן את הזיכיון לרמי אונגר, ותראו איפה קיה היום ואיפה פיאט תחת שלטון מיכאל לוי מסמל"ת. לא מבין איך יצרן פיאט ממשיך לתת לסמל"ת להחזיק בפיאט.
היה לי פעם פיאט | 04.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת