אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מספר עמדות החלפת הסוללה לרכב החשמלי יופחת ל-15"

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
זה עמותה או חברה כלכלית?
אשמח לחות דעת משפטית של מישהו פה: האם עמותה יכולה להפוך פתאום לחברה כלכלית? מה קורה לחברים בה? האם הם מחוייבים לחברה הכלכלית? האם זה חוקי בכלל להציג שמקדמים אינטרס כלשהו ואז פתאום להפוך לחברה כלכלית? למה העמותה הזו לא מתראיינת בשום מקום ורק חבריה מגיבים פה המצאות? גם אני חבר בעמותה ואני דוקא מאוד מאוכזב מהכול, בכלל מכל הנושא של רכב חשמלי והטיפול של המדינה בזה. אבל אני חושב שלקחת כסף מאנשים בטענה שאנחנו עמותה ואז פתאום בכנס בשישי לספר לי סיפור שהם הציעו הצעת רכישה ושהם גיסו משקיעים? האם כל חברי העמותה ישיכו ללכת עם כיסוי על העיניים? ולהיות עיורים לזה שמוליכים אותנו שולל? אולי אני טועה ואולי אני צודק - רק הזמן יגיד את שלו ... אבל מה שבטוח שאני מאוכזב מאוד, אף פעם לא חשבתי שרעיון כל כך טוב יהפוך לחבילה של ברזל מזהם..
דויד ד | 07.07.13
15.
14 הצחקת אותי ברמות היסטריות
המודלים??? איזה מודלים בדיוק? 5 דקות של קובץ אקסל מספיקים לזהות שאין מודל בדיוק כמו שלבטר פלייס לא היה מודל. מודל זו תבנית מצליחה, ב15 תחנות החלפה עם הוצאה חודשית של 30 אלף בממוצע על תחנה לא יכול להיות שום מודל שיציג ריוחיות. אתה לוח פוטנציאלי של 20 רכבים? רוצה שהרכבים שלך לא יפסיקו לנסוע אחרי 3 שנים? כנס לטויוטה או קרסו, או שתמתין לקנו הבאה.
 | 06.07.13
14.
המודלים הכלכליים לא הוצגו ולא יוצגו
לכתב החרוץ ולמקליט בסתר, לא סתם לא הוצגו המודלים הכלכליים, ואין סיבה לחשוף אותם בפומבי, אבל אין צורך לחכות הרבה , ההצעות וההחלטות יפורסמו השבוע, מה שכן הוצג ויוצג בהדגשה אלה מטרות העמותה לקידום תחבורה חשמלית בישראל ועל הרצון להגיע לתפעול של מערך הטעינה ותחנות ההחלפה אני לקוח פונטנציאלי של מעל 20 רכבים 3 כבר רכשתי במחיר זול ובעלות תפעול אפסית ,אני מאחל הצלחה לעמותה ולמר אפי שחק שעומד בראשה
בעל שם טוב | 06.07.13
12.
פעילי העמותה כותבים פה דברים מסולפים
לי יש הקלטה של הכל ואני אעלה אותה וכולכם תשמעו את השקרים. הם לא ענו על שום דבר! אני חבר עמותה ושילמתי כסף ואני זכאי לדעת על מה מבזבזים את הכסף הזה, מי עומד מאחורי ומי המשקיעים. כל מי ששאל שאלות בעייתיות לא קיבל תשובה. כל כך איכזבתם אותי שזה לא יאמן! אני מאוד מקווה שמישהו אר יקנה את זה אחרת זה יהיה פלופ יותר גדול ממה שהיה...
 | 05.07.13
10.
ל7 גם אני היתי
אני לא יודע באיזה כנס היית אך זה בדיוק מה שאפי אמר.והוא גם אמר שבמפתיע אברמוביץ בדיוק לא בארץ ושהוא נפגש עם פוליטיקאים "רבי השפעה". אני מאוכזב ממנו מהרגע הראשון ואין לי כוונה ללכת אחריו בעיוורון כפי שהלכתי אחרי אגסי.אפי גורר את כולנו להרפתקאה מסוכנת.הרכב שלי הוא בפועל של אלבר ואני אבקש מהם פיתרון ולא מאדון שחק
Ze שחור | 05.07.13
9.
אגסי בהרצאות אמר חצי מליון ק"מ לסוללה, ואז תועבר לאי שבו אין נסיעות ארוכות. 2 סנט לק"מ הוא הבטיח.
2 סנט לקילומטר זה כמה שתימחר שי אגסי את הבלאי של הסוללה. ועוד 2 סנט לקילומטר עבור צריכת החשמל. כלומר 0.04 סנט אבל בפועל זה 0.85 שקלים, ואני אסביר גם למה: 10,000 דולר לסוללה, לחלק ל 500,000 קילומטרים שהיא נוסעת, ואז הוא יעביר אותה לאי שבו ממילא לא נוסעים הרבה ולא צריך טווח של יותר מ 130 ק"מ. למה 130? כי אגסי אמר שהטווח הוא 160 ק"מ ולאט לאט יורד, וכאשר הוא 80% מהטווח המקורי הוא יעביר את הסוללה לאי. עכשיו השאלה, אם הפרויקט היה מצליח והיו עשרות מיליונים של מכוניות ומצברים, איפה יש אי או קבוצת איים שצריכים כל כך הרבה מצברים ? בכל מקרה, במקום 4 סנט לקילומטר שאגסי הציג למשקיעים ולציבור (הרצאה בטכניון ביוטיוב) , מדובר ב 50,000 שקל לסוללה, שמספיקים ל 4 שנים, שזה בממוצע 68,000 קילומטר, ובשום אופן הסוללה לא מגיעה ל 160 קילומטר אפילו כשהיא חדשה. לכן הבלאי של הסוללה הוא 73 אגורות לקילומטר ולא 2 סנט. גם צריכת החשמל גבוהה יותר מנתון של אגסי (שלקח נתון של נסיעה במהירות 70 קמ"ש בלי מזגן). במקום 7 ק"מ לקילווט-שעה האוטו נוסע רק 5. ובגלל זה הטווח הוא 110 ק"מ וממש לא 160. אז תשלום על החשמל בתעריף של היום זה 12 אגורות. סה"כ עלות הנסיעה, חשמל+בלאי מצבר = 85 אגורות לקילומטר וממש לא 4 סנט שהובטחו למשקיעים. אגב, חכו עוד כמה שנים, כנהג יבוא לתחנת החלפה עם סוללה במצב חדש, ויקבל אחת אחרת, ישנה, שלא מחזיקה הרבה קילומטרים, שהשאיר בתחנה נהג אחר שעבר שם לפניו. יהיה מצחיק.
תומר | 05.07.13
6.
תנו לי להבין - אתם רוצים שאנשים ימשיכו לשלם משהו כמו 2000 שקל בחודש- כלומר יש לכם
הכנסה של בערך שני מיליון שקל בחודש - וזה יכסה משכורות, IP, תחזוקה לרשת, הפעלת תחנות, שירותי דרך, חוות שרתים, שירותי תמיכה חיצונים, התחייבויות לרכישה חוזרת ועוד ועוד? חברים-אני מאמין גדול במיזם אבל לפעמים צריך לדעת מתי להפסיק......
עובד ב"פ לשעבר | 05.07.13
2.
בטריה רק שלוש שנים?????
זה אומר שחלק מבעלי הרכב צריכים אוטוטו להתחיל לאמר קדיש אני פשוט בהלך. לא מבין אים הם מתכוונים להחזיק מודל שכל שלוש שנים צריך להשקיע בבטריה 40000 ש"ח. אפילו BMW לא מאבד 40K בשלוש שנים....העיקר שאומרים שזה ירוק. הדבר היחיד שירוק בזה זה הדולרים שמתבזבזים
בטריה | 05.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת