16. רוצה להאמין שחברה רצינית שיודעת משהו על הטענת רכבים חשמלים תצליח ישנו מודל של חברות כלכליות אחרות בארץ שיודעות להטעין רכבים ולספק את השירות. לא מצליח להבין למה כולם כל כך מעוניינים בחברה הזאת שנכשלה..למה אי אפשר פשוט לעזור לחברות קטנות שעושות אותו דבר בחצי בלי הרבה השקעות? אני חושב שבמקום שבעלי הרכבים יהיו עסוקים בלנסות איך לרכוש את בטר פלייס שהם פשוט ימשיכו הלאה ויפנו לאחת מהחברות האחרות שהן מספיק טובות.. יום טוב ובהצלחה לכולם סיון מוראל | 08.07.13 (ל"ת)
15. בעלי הרכבים - מדוע אתם מכניסים את עצמכם להרפתקה הזאת? כולה אוטו, תקנו אחר ב-40 אלף ושלום על ישראל כמה בלגן, אסיפות, סיפורים... פאקינג אוטו!!! קנו יד ראשונה מליסינג עם שנה אחריות, איזו יפנית מצ'וקמקת וסגרו עניין. | 08.07.13 (ל"ת)
13. שאלות לאנשי העמותה בכנס יום שישי ולאור דברי אנשי העמותה,יש כוונה להקים חברה לצורך רכישת נכסי בטר פלייס מכאן עולות מספר שאלות 1. מי הסמיך את יושבי ראש העמותה לנהל מומ עם המפרק על סגירת תחנות החלפה דבר שלכשעצמו מהווה פגיעה קשה בשירות ובתפעול הרכב החשמלי.האם הסכמה זאת נובעת מההצעה המסחרית של החברה החדשה ומנסים להלביש זאת על בעלי המכוניות כמי שמסכימים לפגיעה זו בשירות? 2. מי הם בעלי החברה החדשה ומה הקשר שלהם לעמותה. 3. האם יור העמותה שהצביע על עצמו כאחד השותפים משתמש בעמותה כמכשיר להפעלת לחץ על המפרק או על בית המשפט לרכישת תפעול בטר פלייס. 4. מתי אגב נבחרו נציגי העמותה? 5. עד כמה אנשי העמותה מיודעים לכל המהלכים ה"סודיים" והמגעים של מנהלי העמותה 6. מדוע חברי העמותה לא מקבלים באופן שקוף ושוטף מידע רלוונטי על המהלך המסחרי מול המפרק? 7. מה יהייה חלקם של חברי העמותה בחברה המפעילה למישהו תשובות? ניסו | 07.07.13 (ל"ת)
12. לכל בעלי הרכב שהגיבו או שאתם שקרנים, או שאתם חרשים או עיוורים. מהפגישה הראשונה דובר שהעמותה תפעל לגייס משקיעים להמשך הפעילות. הדבר תוקשר בפגישות ובמיילים א | 07.07.13 (ל"ת)
10. כמה משלמים לכל הכותבים לעיל לכתוב את השטויות שלכם???אין שמץ אמת וזה בלשון המעטה Z | 07.07.13 (ל"ת)
9. זה עמותה או חברה כלכלית? אשמח לחות דעת משפטית של מישהו פה: האם עמותה יכולה להפוך פתאום לחברה כלכלית? מה קורה לחברים בה? האם הם מחוייבים לחברה הכלכלית? האם זה חוקי בכלל להציג שמקדמים אינטרס כלשהו ואז פתאום להפוך לחברה כלכלית? למה העמותה הזו לא מתראיינת בשום מקום ורק חבריה מגיבים פה המצאות? גם אני חבר בעמותה ואני דוקא מאוד מאוכזב מהכול, בכלל מכל הנושא של רכב חשמלי והטיפול של המדינה בזה. אבל אני חושב שלקחת כסף מאנשים בטענה שאנחנו עמותה ואז פתאום בכנס בשישי לספר לי סיפור שהם הציעו הצעת רכישה ושהם גיסו משקיעים? האם כל חברי העמותה ימשיכו ללכת עם כיסוי על העיניים? ולהיות עיורים לזה שמוליכים אותנו שולל? אולי אני טועה ואולי אני צודק - רק הזמן יגיד את שלו ... אבל מה שבטוח שאני מאוכזב מאוד, אף פעם לא חשבתי שרעיון כל כך טוב יהפוך לחבילה של ברזל מזהם.. דויד ד | 07.07.13 (ל"ת)
8. נשמע כמו אוי, קיבלתי החלטה גרועה כשקניתי רכב חשמליץ בואו תשלמו עוד... חיים בסרט, במקום שיתבעו את בטר פלייס... איתי אור | 07.07.13 (ל"ת)
7. הנזק כבר בלתי הפיך לא משנה מי יקנה את החברה - למכור רכב כזה משומש יהיה סרט רציני (במיוחד לאור העובדה שהחברה עודדה נסיעה בלתי מוגבלת, כלומר הקילומטראג' יהיה מטורף) גם לא מופתע | 07.07.13 (ל"ת)
6. להקים חברה כשידוע מראש שתפעל 3 שנים בגירעון? מזכיר את בטר פלייס צריך לקרוא לזה "בטר פלייס - ההיסטוריה חוזרת" | 07.07.13 (ל"ת)
5. בעל רכב חשמלי של רנו רכב חשמלי למכירה יד שניה - 0 קילומטראז' יש כיתוב מגניב של בטר פלייס בצד מוכן לשלם 500 שקל שיבואו לקחת אותו ממני לקוח לשעבר | 07.07.13 (ל"ת)
4. כאחד שמבין מבפנים, אתם חיים בסרט בחרתם שם לחברה???? זה מה שמעניין אתכם מחר כל זה הולך לפח ואתם מתעסקים בשם לחברה ותפקידים לבעלי העמותה?? נראה לכם שיש בעל תחנה אחת שיסכים להמשיך להפעיל בלי גבות תשלום או התחייבות לתשלום עתידי? אתם מוכנים שהמעסיק שלכם לא ישלם לכם שלושה חודשים?? עובד בטר פלייס | 07.07.13 (ל"ת)
3. מוכר את המקום שלי בעמותה לקידום התחבורה החשמלית בישראל אני בעל רכב פלואנס אם האוטו שלי לא שווה.. ושילמתי 100 שקל על להיות חבר עמותה ובסוף אני מגלה שהעמותה מנסה לייצר סביבה כלכלית עבור עצמה.. אני לא חושב שאני רוצה להישאר חלק מהם. אז אני מציע את חברותי בעמותה בחצי מחיר ממה ששילמתי - או כמו שהגדירו לי "תרמתי"... בלופ הגדול.. מחכה לפלופ רביד | 07.07.13 (ל"ת)
2. שווי אפס זה הרבה יותר מהשווי של בטר פלייס... עם יבואן כמו קרסו זה לא היה קורה ניסאן | 07.07.13 (ל"ת)
הרנו החשמלית איבדה מערכה והוסרה ממחירון לוי יצחק
16 תגובות לכתיבת תגובה