13. פטנט ישן פטנט שנופל בין הכיסאות. מה הטעם בזיהוי רכבים אם גוגל ואחרים כבר פיתחו לפני 10 שנים טכנולוגיה של נהיגה עצמאית וזיהוי עצמים בכביש... מוצר מיותר ועתידו לא ברור... כמו שעלה כך יפול. רוני | 08.07.13 (ל"ת)
12. המערכת מותקנת ותתוקן מראש בכרב בעלות נמוכה בהרבה המכירות היום של המערכת לשוק ה"אפטר מרקט" הפרטי הן שוליות. כאשר היא מוטמעת ברכב באופן אינטגרלי היא עולה הרבה הרבה הרבה פחות ולכן תימכר גם במסות של מיליונים בשנה. להשוות אותה לאפליקציה זה לא רציני. מדובר במערכת שמוטמעת ברכב, נבחנה ע"י היצרנים והרגולטורים ועומדת בדרישות מחמירות. זו לא אפליקציה שהיום עובדת ומחר אולי לא. בעל מניות | 08.07.13 (ל"ת)
11. 9, ועכשיו תשאל למה חברות ישראליות מעדיפות להרשם בחו"ל, ותבין לפחות את הדילמה שיש למנהיגי הכלכלה במשק, לדורותיהם, כשהם מותקפים ללא הרף על מס החברות ה"נמוך מדי", ומואשמים שזה בגלל שהם חברים-של. עמית | 08.07.13 (ל"ת)
10. בכבישים מפותלים ובתנאי ערפל מערכת לא שווה הרבה. שווי נגזר בגלל חוזים עתידיים (ומותנים), כי מדובר על מכפיל גבוה מאוד על המכירות. אריק | 08.07.13 (ל"ת)
9. אבל זה בכלל לא חברה ישראלית לפי אתר האינטרנט של החברה היא בכלל חברה רשומה בהולנד כך שבכל הנפקה מדינת ישראל לא תראה שקל אביב | 08.07.13 (ל"ת)
8. תוצאות המערכת מופלאות כי.. אילה שרוכשים את המערכת הם הנהגים הזהירים במילא. מניסיון, אין לה מקדם התראה מספק בזמן אמת. המערכת קוראת זאב בכל מצב, כך שאתה אדיש לזאב האמיתי. שיטת מכירתה אינה ישרה.התשלום גבוה בהרבה מהמובן לרוכש. מעניין היכן תמונה ידו של משרד התחבורה. שימכרו הכול עכשיו בשיא, ידעיהו | 08.07.13 (ל"ת)
5. מערכת מעולה אבל יקרה בטרוף לנהג היום בתשעה עשר שקלים ניתן להוריד את ion road שעושה את אותו הדבר. חברות ישראליות לא מבינות שאנחנו לא מוכנים להיות משועבדים לשכירות+דמי שימוש חודשיים. העסק הזה נגמר. מנחם | 08.07.13 (ל"ת)
4. מערכת מעולה אבל יקרה בטרוף לנהג היום בתשעה עשר שקלים ניתן להוריד את ion road שעושה את אותו הדבר. חברות ישראליות לא מבינות שאנחנו לא מוכנים להיות משועבדים לשכירות+דמי שימוש חודשיים. העסק הזה נגמר. מנחם | 08.07.13 (ל"ת)
3. רעיון לחברה ציידו את המערכת בגלאי מהירות ובמקרה של עבירה חמורה מאד (בלבד כגון מהירות מאד גבוהה ביחס לתנועה וכו׳) המערכת תשלח אוטומטית את הקובץ (עם הצילום) למשטרה , ובמקרה שעל אותו רכב ימשיכו להצטבר ״קבצים״ במשטרה הרכב יורד מהכביש והנהג ישלם ויתקן את דרכיו (או שירד סופית). הכוונה לא ליצור ״אח גדול״ אלה להוריד עומס מהמשטרה (ושוב על עבירות סופר חמורות בלבד) על מנת שתוכל להעביר משאבים לדברים יותר חשובים. סער | 08.07.13 (ל"ת)
רשמית: מובילאיי - חברת ההייטק הפרטית בעלת השווי הגבוה בישראל
14 תגובות לכתיבת תגובה