אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המדינה רוצה להעלות את מחיר הולכת הדלקים לחברות הדלק

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
תשתיות נפט ואנרגיה
מכתבותיו של דורון סולומון עולה כי מתקן הטרמינל בקרית חיים שמאחסן ומזרים דלק גולמי במליוני טונות הוא מתקן בעל ליקויי איכות סביבה חמורים. זהו י קרקע ומים בדלקים למכביר. מנכל החברה בעבר נהג להאשים את הבריטים. הוא שכח לספר על דליפות ענק שהוסתרו מהציבור ומרשויות החוק. דליפה ממיכל 135 דליפה ממיכל 134 דליפה ממיכל 125. זהומי קרקע במליוני ליטרים הוסרו רק לאחרונה. מזלנו שהמנכל איש רציני ואני בטוח שהוא יעשה בדיוק מה שיכתיב לו הציבור.
שמעון אז-אולי | 10.07.13
2.
השאלה איך זה ייטיב עם הצרכן, זו השאלה שמשרד האוצר לא עוסק בה וזה מה שמרגיז
השאלה שכן מעסיקה אותם זה איך הם מוסיפים עוד לתקציב המדינה. הם לא עוסקים בשאלות מהותיות כגון: האם כל השירותים הציבוריים באמת חיוניים? האם צריך לייעל אולי? איך לעזאזל אנחנו מסייעים לאזרח הקטן שמשלם מיסים בזה שאנו מפנים לו יותר כסף לצריכה? אילו שאלות שאין להם בכלל מקום. המטרה היחידה שלהם היא צמיחה (כלומר הכנסת יותר כסף לקופה). וכמובן לאזן הכנסות והוצאות. זהו ,זה משרד האוצר בשתי מילים. לגבי חברות הדלק, אני בעד שימוש הולך וקטן בדלק ושימוש הולך וגובר בגז ובאנרגיות אחרות. העניין הוא שצריך לעודד את זה. מה יקרה עכשיו, הם נאמר יעלו את מחירי ההולכה של דלקים, ואז מחירי הדלק יעלו והצרכנים שוב יפסידו. מה שהם צריכים לעשות זה לעודד שימוש בגז ובמכוניות חשמל (טכנולוגיה שכבר קיימת בעולם רק צריך להביא אותה לפה) ובמקביל להפוך את השימוש בדלק ללא כדאי. אבל לצערנו זו פעולה מורכבת מידי למשרד האוצר, הם כלכך מפחדים לאבד "הכנסות" שהם לא יעשו את זה, הם יפסיקו לעודד שימוש בדלק אבל לא יאזנו את זה ב לעודד שימוש באנרגיות מתחדשות בגלל פחד מאיבוד הכנסות כתוצאה מאי שימוש בדלק. הזוי אני יודע, אבל ככה הם מתנהלים.
יואב | 10.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת