19. אני נהגתי ברנו החשמלית ומעוניין ברכישה א. בהצלחה לחברה החדשה,כל הכבוד ב. אני נהגתי ברנו החשמלית ועדיין מעוניין ברכישת הרכב ג. אני מקווה שבקרוב תציעו שוב את החשמלית ללקוחות בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ממתין בסבלנות צפוני | 17.07.13 (ל"ת)
18. מחוברת לחזון "לקוח שתומך בך ומוכן להמשיך בך הוא נותן לך באיזה אופן את הדלק בהמשך" אריאל | 16.07.13 (ל"ת)
16. סתם שתדעו! בעולם כל חודש נמכרות כ-50 אלף מכוניות חשמליות והקצב רק עולה! רק בישראל כלום לא עובד! כי כולם רוצים להיות מונופול! אלון | 15.07.13 (ל"ת)
15. לנהל משא ומתן מול יצרניות הרכב? אתה צוחק? זה מה שבטר פלייס הגדולה עם החברה לישראל ניסו ואף חברה לא רצתה. למה אתה חושב שלכם זה יצליח? יאיר | 10.07.13 (ל"ת)
13. חיבור מוזר בין עמותה שרק קמה לחברה שקנתה את בטר פלייס בבית המשפט לא את טובתנו מחפשת העמותה הזו. מי מממן את משכורתו של אותו עו"ד שמשמש כנציג העמותה? רונן | 10.07.13 (ל"ת)
10. "מי שינסה לנסוע ברכבים חשמליים לא יחזור בו" ברור שלא יחזור בו, תגמר לו הבטריה באמצע אז איך יחזור? עוד לא הבינו שהפלואנס החשמלית לא אטרקטיבית בעליל? | 10.07.13 (ל"ת)
9. חבל שרוב המגיבים כאן לא מבינים על מה הם מדברים, דובוני לא, לא יש בכל מקום אפשר להרוויח על רכב חשמלי. עושים את זה במערב אירופה וארה"ב וזה עובד ואין שום סיבה שלא יצליח גם בישראל. הרכב החשמלי הוא פרויקט חשוב וחיוני למדינת ישראל ואני מקוה שמה שיכוון את הקונים יהיו שיקולים עיסקיים ברי קימה ולא איגו נפוח. מה שחשוב ברכב החשמלי זה נקודות הטעינה, פריסה מושכלת של נקודות טעינה רגילות ומהירות יפתרו את בעיית הטווחים. והכי חשוב שהמדינה וחברת חשמל לא יכשילו את הפרויקט ע"י רגולציה בלתי מתקבלת על הדעת כמו שחברת חשמל מנסה לעשות. ירוק | 10.07.13 (ל"ת)
8. איך אפשר להרוויח במודל בו גוזלים את הנהג? והוא משלם 6.5 שקל ל-10 קילומטר!! עד מתי נלך עיוורים? עד מתי נשלם אינסוף על כלום!!! עד מתי נשלם כסף נוסף על שירות שמוכר בתכלס חשמל? מים? עד מתי ימשיך הגזל במדינה הזו!!! איך אפשר לשרוד ככה!@!! שימי | 10.07.13 (ל"ת)
7. עצוב, מאוד עצוב הם לקחו על עצמם התחייבויות שלא ניתנות לכיסוי בשום דרך שהיא... הוצאות תפעול חודשיות שבין 2.5 לביןו 4 מיליון שקל מינימום... אין סיכוי להחזיר את זה כשחשמל עולה 0.63 אגורות... עשו סיבוב על עוד טייקון מסכן | 10.07.13 (ל"ת)
6. רוצים להצליח? תמכרו מכונית חשמלית יחד עם המצברים ושאפשר יהיה להטעין בבית האזרח הקטן | 10.07.13 (ל"ת)
4. שיינר, עם הכנסות של מיליון ש"ח בחודש, איך תחזיר 60???? עשו עליך סיבוב, חבל שלא לקחת מישהו שמבין עברית... | 10.07.13 (ל"ת)
3. מכונית חשמלית על מנת שמכונית חשמלית תהפוך לקניה משתלמת יש להגדיל את תווח הנסיעה לאחר טעינה מלאה ל500 ק"מ שנית הטעינה חייבת להיות זולה ב 50% מהדלק שלישית מחיר הרכב יעלה בקטגורית המיני 50000 ש"ח ומשפחתית עד 90000 ש"ח רק אז נראה הרבה מכוניות חשמליות בכבישי הארץ במטרה להפחית באופן משמעותי את זיהום האוויר חיים | 10.07.13 (ל"ת)
2. בהצלחה מקווים שתפנימו את הליקויים של קודמיכם ותדעו לקחת את הפרוייקט החשוב הזה למעלה. תנו לנו סיבה טובה להפסיק את תלותינו בדלק היקר. שיהיה בהצלחה מכל הלב. בטר פלייס | 10.07.13 (ל"ת)
רוכשי בטר פלייס אופטימיים: "מי שינסה לנסוע ברכבים חשמליים לא יחזור בו"
19 תגובות לכתיבת תגובה