אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רוכשי בטר פלייס אופטימיים: "מי שינסה לנסוע ברכבים חשמליים לא יחזור בו"

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
חבל שרוב המגיבים כאן לא מבינים על מה הם מדברים, דובוני לא, לא יש בכל מקום
אפשר להרוויח על רכב חשמלי. עושים את זה במערב אירופה וארה"ב וזה עובד ואין שום סיבה שלא יצליח גם בישראל. הרכב החשמלי הוא פרויקט חשוב וחיוני למדינת ישראל ואני מקוה שמה שיכוון את הקונים יהיו שיקולים עיסקיים ברי קימה ולא איגו נפוח. מה שחשוב ברכב החשמלי זה נקודות הטעינה, פריסה מושכלת של נקודות טעינה רגילות ומהירות יפתרו את בעיית הטווחים. והכי חשוב שהמדינה וחברת חשמל לא יכשילו את הפרויקט ע"י רגולציה בלתי מתקבלת על הדעת כמו שחברת חשמל מנסה לעשות.
ירוק  | 10.07.13
3.
מכונית חשמלית
על מנת שמכונית חשמלית תהפוך לקניה משתלמת יש להגדיל את תווח הנסיעה לאחר טעינה מלאה ל500 ק"מ שנית הטעינה חייבת להיות זולה ב 50% מהדלק שלישית מחיר הרכב יעלה בקטגורית המיני 50000 ש"ח ומשפחתית עד 90000 ש"ח רק אז נראה הרבה מכוניות חשמליות בכבישי הארץ במטרה להפחית באופן משמעותי את זיהום האוויר
חיים | 10.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת