9. יד 2 מסכים עם מגיב 8. לא חייבים לקנות חדש מהניילונים. יש אופציות אחרות. לצערי אלו שגרים בפריפריה לא יכולים להסתמך על תחבורה ציבורית וחייבים רכב כדי להנייד לעבודה. יניב | 22.07.13 (ל"ת)
8. מזל שיש מכירות פומביות (כמו של אלבר למשל) שמצליחות לעקוף את עליית המחירים. אפשר למצוא רכבים כמעט חדשים במחירים שפויים שי | 21.07.13 (ל"ת)
7. תגובה למס 1 אתה צודק כמעט ב 100 אחוז למעט פרט אחד. מי שמנצל את המצב הזה זה לא רק המדינה. יבואני הרכב מנהלים קרטל ומתאמים מחירים בניהם. העדר תחרות בשוק גורמת למונופול וריכוזיות. ואזי יבואני הרכב עושקים אותנו. בערך שליש ממחיר המכונית הנה רווח היבואן לאחר הוצאות. ולכן כל המשפחות בארץ שעוסקות ביבוא רכב לארץ הפכו להיות המשפחות הכי עשירות בישראל. אין לי בעיה שמרוויחים,אבל הרווח שלהם גובל כבר בעושק על חשבון אנשים שרוצים לנסוע ברכב חדש. אני קורא לכם להפסיק לרכוש רכבים חדשים. אפשר ורצוי להמשיך לנסוע ברכב הנוכחי שלכם. אמיר מזרחי | 21.07.13 (ל"ת)
5. שמכוניות סופר מיני וסופר ירוקות מתייקרות ורכיבי חזירים לא ,משהו בתוכנית מאוד מסריח. כמו הסיפור של הארק . | 20.07.13 (ל"ת)
1. אין תחבורה ציבורית בסופ"ש ובחגים למשל, והמדינה מנצלת המצב לסחוט כסף עבור ניידות ממקום למקום ! אין תחבורה ציבורית ראויה, ואפילו אין בכלל תחבורה בסופ"ש ובחגים, והמדינה מנצלת המצב לסחוט כסף עבור ניידות של האזרחים ממקום למקום ! רוצה לצאת מהבית ? לטייל ? לעבודה ? לקניות ? למרפאה ? לבילוי ? לחברים ? תשלם לאוצר על קופסת פח עם 4 גלגלים מחיר של פי 3 (!) ממחיר מכונית זהה בארה"ב או באירופה ! למה ? כי אף אחד לא הבין שאפשר ורצוי לעצור את המושחתים באוצר ובממשלה, מלמנוע את הזכות לחופש תנועה של האזרחים במדינה דמוקרטית ! קובי כהן | 20.07.13 (ל"ת)
בכמה המכוניות יתייקרו? כרגע גם היבואנים לא יודעים
9 תגובות לכתיבת תגובה