אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת הנתיב המהיר מציגה: הקרב על הפקק בכביש 1

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
הנתיב המהיר
ובתחבולה- החברה שזכתה במכרז להפעלת הנתיב- הייתה אמורה להוציא כל 7 דק' בשעות העומס שאטל לכל כיוון. אבל מה...אנחנו הרי בישראל.... אז היא מוציאה כל 15 דק' גם בשעות העומס. ומה קורה כתוצאה מכך? עשרות נדחפים בעמידה תוך כדיי כל שהם מהווים סיכון בטיחותי מובהק. פרויקט של משרד התחבורה- והעברות על החוק התחבורתי בו הן הרבות שתמצאו! פשוט נדחפים כמו סרדינים, כל בלימה הכי קטנה ואנשים נערמים על אנשים. חבל שפרויקט שנהגה מכזה רעיון מוצלח- נופל לקרשים בגלל "הישראליות".
גל | 18.07.13
19.
5 טועה ומטעה וויז מכוונת תמיד לנתיב המהיר בכל מתב בבוקר.
וויז צריכים להכניס תת אופציה של שימוש באיזה נתיב מהיר אני מסכים להשתמש ובאיזה לא. כאשר אני מאשר לוויז שימוש בנתיב מהיר היא תמיד באופציה הראשונה מכניסה אותי לשם. והכוונה אינה לכביש 6 אחא כנתיב המהיר לתל אביב ולמנהרות הכרמל. אם הייתה האופציה עבורי להחליט איזה נתיב מהיר אני מאשר ואיזה לא המערכת הייתה יודעת לבחור את הדרך האחרת לזו שעוברת בנתיב המהיר
 | 18.07.13
17.
נוכלים
נסעתי לפני כשנה וחצי בכביש היא כיתוב שמחיר הנסיעה 6שקלים לפני עמדת הרישום ניצב שומר רציתי לשלם לא .אבל הוא ענה לי אם אתה רוצה להרשם תמתין ואם אתה לא רוצה היציאה ימינה ללא חיוב.אחרי חודשים קיבלתי דרישת תשלום של26 שקליםהטענה שמחיר הנסיעה6שקלים אבל סרובי להיות מנוי מחייב אותי בקנס של20 שקלים.
י | 18.07.13
13.
הגיע זמן לחקור את השחיתות העיקרית בכביש הזה
עיקר התנועה בכביש 1 בשעות העומס מגיעה מכביש 4 ו 412 ולא מירושלים ולכן נתיב האגרה לא יכול להקל או לעזור על העומס הזה אבל במחטף של הרגע האחרון חתכו נתיב בקילומטר האחרון לטובת נתיב האגרה הדבר הזה גרם להגברת הפקקים בכביש אחד מבלי שנתיב האגרה בכלל מסוגל להקל כל מי שתקוע בבוקר בפקק רואה שנתיב האגרה כמעט ריק גם החניון הענק שהוקם על שטח ציבורי חצי ריק אבל לציבור נשארו רק שני נתיבים במקום שלושה בכניסה לאילון כל זה נועד כמובן להגדיל את הכנסות היזם כי בלי פקקים ועם עוד נתיב ציבורי ההכנסה שלו היתה ירדת לחצי מישהו - אולי מבקר המדינה - חייב לבדוק איך נוצר המצב שיזם פרטי קיבל צ'ופר על חשבון הציבור זה מריח כמו עוד הולילנד ולגבי העורך דין הנודניק אם השלט הראה עומס והמחיר 11 שקל אז זה הדרגה הראשונה אחרי כביש ריק במקרה הזה כביש אחד לא פקוק אלא עמוס אפשר לנסוע שם 90 כמעט עד החלק האחרון (שבו כמו שצינתי קודם חתכו נתיב) עומס זה לא פקק ואם העורך דין לא מבין את ההבדל בין עומס לפקק זה בעיה שלו ולמרות כל הביקורת על החברה של הכביש במקרה הזה העורך דין פשוט נודניק ומחפש פירסום עצמי כמו שנאמר זה נבלה וזה טריפה
הון שלטון ? | 18.07.13
12.
ממש חוצפה !
במדינה שהפקקים נוצרים בגלל שוטרים שעומדים בצידי הכביש...וגורמים לנהג להסתכל ימינה ,נוצר מיידית פקק. עצתי לשר התחבורה,המשטרה וכל המעורבים : כתושב שגרבארהב שנים רבות,אני חייב להודות שמול ארהב החוסר יעילות של השוטרים בלתי ניסבל ! אם כל בוקר,ואהצ,באופן קבוע,לא רק בערבי חג למינהם,היו כל האופנועניסטים השוויצרים של המשטרה היו עוצרים ונותנים לתנועה לזרום - 10 דקות היה יותר מדי ע"מ להגיע ממקום למקום בת"א. מה הבעיה לשחרר את הפקק הדפוק של עזריאלי או זה שאחריו...נתיבים ותכנון לקוי ודפוק שגורם לאנשים להתבלל..וזה רק 1% .למי יש סבלנות לרשום יותר? אזניים אטומות מימלא !
העצבני | 18.07.13
11.
כמה הערות בונות:
1. אני לא משתמש בנתיב, אבל אני רואה לעתים קרובות בעת נסיעה בין צומת בית דגן למחלף שפירים שלפעמים המחיר הוא עד כדי 5 ש"ח, כשאין עומס בכלל. מכאן שחיוב של 11 ש"ח הוא כאשר יש איזשהו עומס בכביש 1, והנתיב המהיר אמור להיות אכן יותר מהיר. 2. אם השינויים בעומס הם כל כך מהירים עד כדי כך שהמערכת האלקטרונית לא מציגה אותם נכון, אלא בהשהיה, הבעיה עם המערכת ועיבוד הנתונים על ידה, וזה כן באחריות החברה; המשמעות של זה היא שהסטיות הן כמעט תמיד לרעת הנהגים! ההפך מ"שיטת מצליח" היה צריך להיות איזושהי התחשבות קלה או "קיזוז" בנתוני העומס, כדי שלא כל הנטל/מחיר יהיה על הנהגים (כמו פקטור בבחינות). 3. כל מנגנון הערר נועד כדי לאפשר לנהגים לערער בלי עלויות של בית משפט; יזכו - טוב, לא יזכו - חבל. החברה הופכת את הקערה על פיה וטוענת שהמערער חייב לה?!?! זה בדיוק כמו לטעון שהלקוח אף פעם לא צודק, גם אם הוא צודק (לפי ועדת הערר!!). תתארו לעצמכם שמדובר לא בעו"ד - איך הוא יתמודד עם הערעור בבימ"ש על הערר? יקח עו"ד ב-5,000 ש"ח (לפחות...)?? 4. החברה מפגינה התנהגות דורסנית ממש ברמה של "כל דאלים גבר" (= ערסית, במושגים ישראלים מקובלים...), ואני מקווה שבית משפט יזרוק אותה מכל המדרגות, עם פסיקת הוצאות מרתיעה.
 | 18.07.13
10.
הצעה: לכתוב עומס בדקות ולא בנקודות ציון
התובע צודק. קורה לי מידי פעם שהשילוט לא מדייק והעומס שונה מהמצויין. השילוט מתייחס רק לנקודות ציון (עומס מגנות / עומס משפירים) כשלמעשה לפעמים העומס הוא קליל ולפעמים כבד. בשימוש באותם אמצעים אלקטרוניים הם יכולים להגדיר את העומס בדקות, מה שיאפשר לקבל החלטה מושכלת.
עומר | 18.07.13
9.
לא מבין בכלל את הקטע הזה שנהגים צריכים לשלם על נסיעה בכביש ציבורי...
מה זה?! : מי שיש לו כסף שיגיע מהר לעבודה ולמי שאין, שיתקע בפקקים ?!?!...הכביש הזה אמור להיות של המדינה ולא של איזו חברה פרטית ואם כל המיסים שאנחנו כבר משלמים למדינה, אנחנו לא אמורים לשלם גם על הנסיעה בכביש
בחור | 18.07.13
8.
הם הכי גנבים בעולם - שוד לאור יום
אני למשל, נכנסתי עם רכב מלא בנוסעים - לכאורה הייתי אומר להיות פטור מתשלום - מכיוון שהייתי רשום במאגר שלהם. חייבו אותי בכמה שקלים - בקשתי החזר לא הסכימו. על גופתי המתה אם רכב שלי או של העסק שלי אי פעם יעבור בכביש שלהם. חברה תתעוררו - אם לא נפעיל סנקציות - בקטנה כן בקטנה - אבל כולנו לא יהיה פה צודק או טוב יותר. חייבים ללמד את החברות האלו שהצרכנים חזקים יותר שיפחדו לא מבית משפט אלא מלהתעסק איתנו. אלוהים - כמה זמו יקח לנו להביו את זה ולהתארגן בהתאם. למשל - עו"ד קדם בעולם אוטופי שולח סטטוס בפייסבוק - וכולם בסולידריות לא נוסעים בנתיב המהיר חודש אחד . נראה מי חזק ממי. הם מ פ ח ד י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גנבים | 18.07.13
2.
גנבו מסלול מהנתיב הציבורי לנתיב בתשלום - בכניסה לת"א וזה יוצר את פקק! חוצפה!!!
ממש חוצפה!! נתיב אחד מתוך השלושה ממש בכניסה לת"א מהנתיב הציבורי - לקחו והעבירו אותו לנתיב בתשלום!! כך נוצר פקק ענק - של שישה מסלולים שבסוף מצתמצמים לשניים בלבד - כל שעות היממה - יש פקקים בכניסה לת"א!! למה - ממש בכניסה - לא הוסיפו נתיב? למה גנבו נתיב מהציבורי - והעיברו אות לנתיב בתשלום? כרגיל - חוצפה ישראלית במובן השלילי הגרוע ביותר!! ומה מגיב בעלי הנתיב? נתנו לי - תפנו למדינה..
גר במודיעין  | 18.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת