אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בעוד עשור יהפוך שדה דב לזירה רותחת"

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
זה לא משנה
אפילו אם יפנו את שדה דב (יום אחרי ביאת המשיח) הדבר לא ישפיע על המחירים. קרטל הנדל"ן הישראלי - ממשלה, מנהל, יזמים וקבלנים ידאגו לווסת את ההיצע באופן כזה שהמחסור ימשך. אם ישוחררו דירות באיזור ההוא, אז יעקבו במקביל הפשרות קרקע ופיתוח בהרצליה ואם יפתחו בהרצליה, אז יקפיאו בדרום תל-אביב וכד'. בכל מקרה, שיגיע מועד התחלת הבניה, הכוונה של הקרטל היא לבנות באיזור ההוא רק דירות יוקרה במחירים החל מ-25 אלף ש"ח למ"ר לדירות "הפשוטות" ועד יותר מ-50 אלף למ"ר לדירות הנחשקות. אם תהיה ירידת/קריסת מחירים, היא תגיע לא בגלל היצע, אלא בשל גורמי חוץ שהם לא בשליטת הקרטל - כגון עלית ריבית (שתגיע בשל לחצים מבחוץ), המשך הגירה של בני מעמד ביניים והתמוטטות של הביקושים סביב זה, מלחמה או מהומות חברתיות-כלכליות (לא "מחאה" שהוכחה כחסרת כל משמעות, אלא בלאגן של ממש) .
אזרח | 21.07.13
15.
יש את חוף התכלת הרצליה ליד עם תכנית מוכנה ולא בונים אז שם יבנו ? חהה
שלוש שנים מאז שעיריית הרצליה אישרה את תוכנית המתאר ומאז היא חולמת בעמידה. 11 אלף יחידות דיור ,שטחי מסחר ,מבני ציבור וחינוך,שטחים ירוקים וכל זה צמוד למרינה של הרצליה. כלום,נאדה,גורנישט מיט גורנישט ישנים וחולמים שם בעירייה ובצנטרום של המרכז.
10 שנים ? בחלומות של מדינת חלם | 19.07.13
14.
השדה לא יסגר פשוט כי אין אלטרנטיבה וכל היתר על הקרח
בן גוריון אינו יכול לשמש שדה במקום שדה דב , פשוט כי הוא כבר כעט מעל הקיבולת ועוד הולכים להגדיל אותה שם. מטוסים קלים בינכה לא יכולים להגיע לנתב"ג כי לא ניתן לשלב בינם לבין התעופה ארוכת הטווח מבלי לייצר בעיית בטיחות חמורה. ומעבר לכל זה הן ארקיע והן ישראייר יסגרו את הבאסטה אם יסגרו להן את שדה דב. תכלס- אין סיכוי שייסגר למרות ההחלטה ההזויה של הממשלה שהובלה כצאן לטבח ע"י שר התחבורה שהמציאות לא מעניינת אותו העיקר להיות כחלון. זה יגמר בועדת חקירה
לר נדלן ולא נעלים- שדה תעופה | 18.07.13
13.
שדה דב הוא השדה מס 1 לטיסות פנים בישראל, בן גוריון לא יחליף אותו
מדובר בפגיעה אסטרטגית קשה מאד באחד מנתיבי התחבורה החשובים של מדינת ישראל, אין טענה לגבי הרצונות של בעלי ההון\שטח הם רוצים למקסם את הרווח הפוטנציאלי, הבעיה היא המדינה שאין לה ראיה כוללת, קודם מחסלים ואחר כך נראה מה נעשה, שדה התעופה בן גוריון הוא שדה תעופה בין לאומי מטבעו הוא מסורבל, רק הנסיעה והמתנה על המסלול יכולה להיות כמעט חצי מהזמן הטיסה (זה לא טיסה בין לאומית של שעות) כמעט בכל פרמטר רשחשוב לטיסות פנים שדה תעופה בן גוריון נחות משדה דב, עיר לדוגמא שחוסל לה השדה תעופה לטיסות פנים זה ירושלים זה עוד אבן בהפיכתה לפרובינציה צדדית, אם לא היה בה את כל המערכת הפוליטית היא היתה מתרסקת, כמובן שזה לא רק זה אבל זה עוד תרומה לנתק תחבורתי, כל זה מתחבר להעברת שדה התעופה של אילת צפונה (הכוונה טובה לקבל טיסות מאירופה לא כל כך בטוח שזה יקרה) כך שיש התיקרות וזמן עד ההגעה שם וגם התיקרות וזמן גם על הגעה מבן גוריון לתל אביב , צריך לזכור שגם שיש עוד המתנות בטיסות כך שכל ההצטברות הזאת של זמנים ומחירים יפגעו קשה מאד בתחבורה בישראל כולל באילת (זאת עיר ישראלית אם משהוא שכח).
מדינה | 18.07.13
11.
בעוד 10 שנים שוק הנדל"ן בקושי יצא מהשפל המחזורי הבא שלו (בלי מלחמות או קטסטרופות)
וכשכל הדירות האלה ייזרקו לשוק הם יימכרו במחירי 2007 (בתוספת הצמדה, אם תהיה אינפלציה משמעותית נניח) במקרה הטוב. צריך להיות אידיוט בשביל להאמין שהמצב הנוכחי יישאר אותו דבר להרבה זמן; הזכרון של כולם קצר (אפילו של קבלנים/יזמים, מתברר), אבל גם הגאות של 1986 נשברה מהר מאד ב-1988/9, וגם זו של 1996-9 (שהכי דומה להיום) נשברה קשות ב-2000/1, בשפל שהעמיק עד 2003, ונשאר TO STAY עד 2008.... במקרה הטוב בעוד 10 שנים נהיה אחרי השפל ובדרך לגאות חדשה. אולי יהיה להם מזל...
 | 18.07.13
6.
רגע רגע שאני אבין- מפנים את שדה דב לשם בניית דירות יוקרה!??! למה?!? למה?!? למה?!?
16 אלף דירות בסטנדרט בנייה ממוצע יספקו המון מגורים למעמד הביינים! מדוע לבנות דירות יוקרה ?! מדוע מאפשרים זאת בכלל מלכתחילה?! די עם דירות היוקרה! מי צריך כל כך הרבה דירות יוקרה שבמילא בקושי נמכרות!? די די די די די די די ד די די! הפתרון לבעיית הנדלן הוא להפסיק לבנות דירות יוקרה!!!
חוצפנים נמאסתם! | 18.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת