אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאבדת את השטח: מדוע כשלה מיקרוסופט בזירת הטאבלטים?

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מיקרוסופט, שאינה ידידותית ללקוחותיה, מרוויחה ביושר את כשלונותיה והפסדיה.
זו התוצאה כשחברה בסדר גודל כזה משקיעה אנרגיות רבות בתחרות לשמה. "הגן הסגור" ולטעמי גם לא ידידותי לצרכן, של מערכות ההפעלה שלה, גורם לקהל להתרחק ממנה. מי שכבר מוכן לקבל "גן סגור" פונה ובצדק ל"אפל". לדעתי העתיד צפון במערכות הפעלה בקוד פתוח, מבוססות לינוקס. לראייה האנדרואיד ששולש בשוק הסמארטפונים.
בר בניו | 17.08.13
9.
שורש הבעיה
כול תחום שבו מיקרוסופט מתמודדת ויש בו תחרות הם נכשלים , התחומים בהם למיקרוסופט יש הצלחה הם התחומים בהם אין להם תחרות . מיקרוסופט היו בתחום הטלפונים הסלולרי , אפל יצאו עם הסמרט-פון הראשון וסטיב צחק , בינתיים הוא קיבל חזוק , כנירה שגם חלונות-8 זה סיפור מזעזע ולכן הטבלט נכשל. למעשה מיקרוסופט לא הוציא אף מוצר מוצלח ותחרותי בעשר השנים האחרונות.
ירון גל | 27.07.13
8.
מיקרוסופט סובלת מעמדת נחיתות שלא תמיד באשמתה
לוינדוס יש מוניטין של משהו רע או מכנה משותף הנמוך ביותר, ואז זה מרחיק את כל יתר המשתמשים מהמוצרים שלה (לא "סקסי" כמו אפל וגוגל). מהצד השני, יש את אפל וגוגל שמנסות להכניס לה מקלות בגלגלים (בעיקר גוגל) ומנסות למנוע מייצרני אפליקציות פופולריות לפתח יישומים עבור וינדוס 8. אבל גם מיקרוסופט טעתה, בתמחור של הסרפס, הם היו חייבים להוזיל אותו מהתחלה, ולהתחיל לשווק אותו בכל העולם במחירים נמוכים (אפילו במחירי הפסד, אבל לתפוס שוק והכנסות ממכירת אפליקציות דרך החנות שלהם).
משה | 24.07.13
7.
נגעתי ב SURFACE ל 10 שניות
חבר קיבל אותו מתנה מחו"ל פתחתי אקספלורר, YNET , ועוד 2 יישומים רק להרגיש את הזמני תגובה, אז מעבר למערכת הפעלה שאין מה להשוות לקלות התפעול של Apple גם זמני התגובה היו גרועים בהשוואה ל iped סגרתי וחזרתי לאייפד , אין על אייפד אני אומר לכם מי שמתחיל עם אייפד שום דבר לא יישתווה לו , החיסרון היחידי שלו זה בחיבוריות SD CARD ו USB , מבחינת תפעול, זמני תגובה וחדות מסך אין לו מתחרים בשוק.
חד העין | 24.07.13
6.
ל-1 - הסיבה היא שהיום כל התחומים קשורים
גוגל התחילה כמנוע חיפוש. את הכסף הגדול היא עשתה כענקית פרסום. עכשיו היא גם ספקית של שירותי מפות ומיקום, רשת חברתית, תשתיות מחשוב ענן, מערכת הפעלה סלולרית, טלפונים סלולריים, מערכת הפעלה למחשבים "קלים" (ChromeOS), משקפיים חכמים, מכוניות ללא נהג וכך הלאה. ואתה יודע מה? רוב התחומים האלה מתחברים ברמה כזאת או אחרת. העובדות מוכיחות שמיקרוסופט מתרסקת פעם אחרי פעם כשהיא מנסה להתמודד במגרש שנשלט על ידי ענקיות אחרות. אבל זה לא אומר שזאת אסטרטגיה שהיא תמיד שגויה, למיקרוסופט או לאחרות. גוגל לא המציאה את מערכת ההפעלה הסלולרית, אבל אין ספק שאנדרויד היא נכס עצום. זה רק אומר שמיקרוסופט לא מסוגלת לבצע (או למכור) אותה בצורה מוצלחת.
 | 24.07.13
4.
כתבה נכונה...
המחירים היו בשמיים (היו שמועות על מחירים הרבה יותר זולים לפני הפרסום שלהם) הRT זה יצור כלאיים הזוי שברור שאף אחד לא יתקרב אליו בטח במחיר שלו! הPRO פצצה הייתי מת לקנות אותו, אבל המחיר שלו בשמיים. בקיצור הם היו צריכים להתמקד אך ורק ב-PRO ובמקום להשקיע מיליארד בפרסום להציע אותו במחיר של 300$ והוא כיום היה המוצר הכי נמכר בשוק, אבל כרגיל גוף כזה גדול לא יודע מה משמאלו ומה מימינו, חבל.
דוד | 24.07.13
1.
צריך לשאול אחרת: למה יש חברה שכל פעם שתחום מסויים צומח מחליטה שהיא חייבת להתחרות בו בכוח?
זו השאלה האמיתית: למה חברה שפיספסה את האינטרנט מתעקשת לשפוך מיליארדים לאורך יותר מעשר שנים על מיזם רשת כושל (MSN), על מנוע חיפוש שמפסיד כסף (המון כסף) ששמו שונה לאורך השנים אבל כשלונו נשאר קבוע ויציב. למה לחברת תוכנה להתעקש שהיא תעשה טלפונים, תעשה טבלטים למרות שכבר 12 שנה מערכות ההפעלה שלה למובייל הן כשלון? לדעתי אם מחר מיקרוסופט היתה קוראת שאפל או סוני מתחילה למכור מטוסי קרב, הם ישר היו מכריזים על מיזם למפציץ אסטרטגי. הסיבה פשוטה - כל עוד יש מספיק כסף שנכנס ממכירות לארגונים, הם ימשיכו לנסות, עד שמישהו יגיד להם להפסיק.
אינטרנט, חיפוש, טבלטים,טלפונים, לא חראם? | 24.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת