אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבט מבפנים: כך מתנהל הגיוס של גוגל

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
להכי טובים רק חברה ישראלית !
אם כבר הטובים מעריכים את עצמם שיעבדו רק בחברה ישראלית. בשביל הכבוד הלאומי. בתור עובד בחברת היי טק ישראלית אני גאה לעבוד בחברה ישראלית ולא לתרום את כישורי לאיזה חברה אירופית, אמריקאית או אסייתית. אני ישראלי וגאה לעבוד בחברה ישראלית. בספק אם מישהו בגוגל, מייקרוסופט או כל חברה אחרת יוכל לומר שהוא גאה לעבוד בחברה כשאת או אחרת הוא יכול להיות גאה בעצמו אבל לא באיפה שהוא עובד
עובד מרוצה | 27.07.13
6.
לפעמים המוניטין החיובי של החברה הוא רק פרסומת - תראו את אינטל לדוגמא
מתפרסמת בתור החברה שהכי טוב לעבוד בה. אבל שואלים את העובדים במשק, לא את עבדי אינטל. באמת נראה לכם שהעובדים בה כל כך מרוצים מהשכר הנמוך בתעשיה (מהנדסים, לא עובדי ייצור),מחוסר פיתוח אישי ומהערכת העובדים החצי שנתית (שתלויה בעיקר בפוליטיקה)?
יאיר | 27.07.13
3.
התהליך בגוגל פשוט ואלגנטי
"ראיון" טלפוני אם כוח אדם, ראיון סינון קצר. (מי שמגיע המלצות טובות לפעמים מדלג על שלב זה). יום ראיונות מרוכז עם 5 ראיונות מקצועיים. והדבר הכי מוצלח בתהליך של גוגל, הוא שאחרי 3 ראיונות ביום המרוכז עושים הפסקת צהריים, בה אחד המהנדסים לוקח את המועמד לאכול במסעדה באזור. ארוחת הצהריים היא ראיון לכל דבר, פשוט לא שואלים שם שאלות מקצועיות. ארוחת צהריים עם המועמד היא הדרך הטובה ביותר להבין האם המועמד מתאים חברתית לארגון. וחבל שיותר ארגונים לא מאמצים שיטה זאת. אבל גוגל עדיין איטיים בלתת תשובה, שבועות ארוכים.
מאיר | 27.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת