אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך פקקי התנועה בדרך לעבודה הורסים לכם את החיים

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
הרצליה פיתוח - בירת הפקקים הישראלית
אזור הרצליה פיתוח עבר ב-30 השנה האחרונות מהפך: מאיזור תעשיה קלאסי, הוא הפך למרכז של תעשיות "הי טק" מרוכז אך ללא חשיבה קדימה על תשתיות תחבורה: לאיזור 4 כניסות מכביש החוף (2 מדרום ו-2 מצפון ), שמזמן לא מתאימות לגודש התחבורה המשתמשת בהן. כל יום, כמעט 7 ימים בשבוע תוכלו למצוא שיירות ארוכות של מכוניות הן בכניסות והן ביציאות. החלופות: רכבת - תחנת הרצליה מרוחקת מרחק של 20 - 30 דקות הליכה, ולשם כך העירייה מפעילה הסעות, אך לא לאורך שעות היום. אוטובוסים - לאורך כביש החוף מתל אביב ולתל אביב, המצב סביר, אך נראה אתכם מגיעים לדוגמא מקרית אונו להרצליה ? ודבר אחרון - חנייה? אם יש היא יקרה ביותר... לסיכום, הרצליה מקום ראשון בפקקים!
שמואל | 05.08.13
19.
השלטון מעונין בהמשך המצב ואפילו בהרעתו!
אם יהיו כבישים באותו יחס שיש במדינות המפותחות וגם מערכות הסעה המוניות כפי שיש שם, יקרו שני דברים : ההוצאה הממשלתית תיגדל מאד (השקעה בתשתית ובמערכות הסעה ) וההכנסות ממיסוי יקטנו מאד: פחות מיסוי על הדלק המבוזבז בכבישים, פחות מס על חלקי רכב שמתבלים בפקקים ופחות מיסי קניה על חלקי חילוף ומכוניות שנהרסות מתאונות בגלל הצפיפות האיומה. לכן הסיכוי שנראה שינוי מהותי במצב בחישים השנים הבאות שואף לאפס ולכן גם פער המחירים בין מרכזי הערים הגדולות לפרופריה ישמר ואף יגדל - רבים כבר לא מוכנים ל"בלות" את רוב זמנם החופשי בתוך הכלוב שנקרה מכונית.
פילוסוף | 04.08.13
12.
בגלל צאוות בצע אין רצון של התאגידים הגדולים והפוליטיקאים לפטור את הבעיה
זה גם המצב בישראל פתרון טכנולוגי אפשרי של הבעיה יכול להתבצע ובעלות מנוכה יחסית לתשתית התעבורה הנוכחית שבנויה עבור רכב פרטי של 1.5 טון שמוביל לעבודה אדם אחד ששוקל 80 ק"ג ועל הדרך מזהם את הסביבה וגורם ל מחלות קשות. ו גם חייב בחניה גדולה הוא ברשת קרונות שנעות על פסים בגובה של כ 7 מטר. הקרונות מוכוונות מחשב ינועו בעיר ויעצרו ביעדים בכל 200 מטר כפי שיתבקשו. המגיעים מחוץ לעיר יתחברו לקרונות דרך מסוף התחבורה הציבורית.
א | 01.08.13
9.
קטנוע/אופנוע חוסך פקקים גם לרוכב וגם ליתר הנהגים.
חוסך חניה גם לרוכב וגם ליתר הנהגים. צורך דלק 1:30 במקרה של נפח 125 סמ"ק, ו-118 במקרה של אופנוע כבד 800 סמ"ק. אז גם פחות מזהם אויר. אז למה למה למה במדינה מנסה לחסל את כל הדו"ג ע"י ביטוח מטורף, איסור לנוע בנת"צ (אפשר לחשוב שפקוק שם), ומתחילה לדחוף קנסות על חניה על מדרכה. למה זה טוב? כדי שיותר אנשים יעברו למכונית, כי מכונית משלמת הרבה מס ברכישה (120% כמו אופנוע, אבל כל מזדה3 חדשה עולה יותר מכל אופנוע שהוא לא אופנוע ספורט מטורף), וצורכת דלק בפקקים שעליו יש 30% מס, ועושה עוד פקקים למכוניות אחרות שגם הן צורכות יותר דלק. אז דו-גלגלים חוסך זיהום, חניה, וכסף לרוכב ולכל מי שמסביבו. רק לקופת המדינה הוא מזיק - ברור שיעשו לו רע על הנשמה.
רוכב | 01.08.13
8.
רק דו גלגלי
אחרי 10 שנים של תסכול בפקקים אמרתי לאישתי או שאנחנו עוברים דירה לעיר קרוב יותר לעבוד או שאני עובר לקטנוע (נסעתי בצעירותי והיה לי כבר רשיון). מאז, כבר 7 שנים שאני על דו"ג, בהתחלה על קטנוע 250 והיום על אופנוע 1000. אמנם חם קצת בקיץ ורטוב קצת בחורף אבל הכיף והחסכון בזמן שוים את הסיכון.
רונן | 01.08.13
1.
כל מילה סלע מנסיון אישי
פשוט נכון. נסעתי לעבודה במשך מספר שנים בפקקים לתל אביב ופשוט השתגעתי. שעה וחצי (לפני הנתיב המהיר), עלויות נסיעה הזויות ואובדן של זמן לרווחה אישית כמו מפגש עם חברים בערב, יציאה עם בת הזוג ומפגש עם הילדים. ממליץ לכל מי שעומדת הפניו החלטה בין דירה קטנה בעיר לבין בית מרווח יותר בפרבר אפילו עם גינה, לקנות בעיר. המשאב הכי יקר בחיים שלנו הוא הזמן שלנו!
אחד שנוסע  | 01.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת