אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גוגל לא באמת אוהבת אותך

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
כן, אבל לא ככה
חברה שתסביר בצורה יבשה את התקלה תיזכר בצורה קצת אחרת מאשר יריבה שתיצור רושם חברותי, ולפי השכיחות של חברות מהסוג השני האסטרטגיה השנייה משתלמת יותר. זה ייפסק רק כשהציבור יכעס מספיק על הודעות כאלה, ואני לא מוצא סיבה לחשוב שזה ייקרה: רוב הצרכנים בכלל לא טורחים לחשוב על כך, ולשאר זה בד"כ לא מפריע, ממש כפי שלא מפריע לנו שדיילות מחייכות כי אמרו להן, פרסומות מציגות הכל חוץ מטיעונים הגיוניים, ועל פוליטיקאים אין לי זמן לפרט. אבל המטרה שלך, בבסיס, היא ראויה מאוד. זכורה לי פרסומת שבמהותה אומרת "קנו קוקה-קולה!". למה? הנה סרטון על יצורים קטנים, חמודים ונורא שמחים ששוקדים יחדיו על בקבוק ואז עורכים לכבודו פסטיבל. בשום שלב לא שיפרו את המוצר, הורידו מחירים או נתנו באיזו שהיא צורה תמורה טובה יותר ללקוחות, אבל המכירות זינקו והפרסומות, "Coca-Cola Happiness Factory" ב-Youtube, הפכה לאחת המוצלחות ביותר בכל הזמנים. פרסומות אחרות אינן שונות מהבחינה הזאת, הן פשוט עושות את זה פחות טוב. הייתי שמח לחיות בעולם שבו צרכנות מושפעת משיקולים רציונליים - איזה משקה טעים, בריא וזול יותר - ולא מהרגש המזויף שהחברה קנתה. מצד שני, התמרמרות על המצב הקיים היא לא הדרך לשנות אותו, כי כמו שקוקה-קולה הוכיחה, הגישה החיובית יעילה בהרבה.
ללא שם | 03.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת