אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"איקאה חייבת לטפל בתדמית האיכות שלה"

67 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
בקיצור...
1. שמרית גל פורשת מאיקאה ואנו עושים כמיטב יכולתנו למצוא לה תפקיד חדש. 2. שמרית גל רווקה ואנחנו עושים כמיטב יכולתנו להעביר את המסר ולמצוא לה בחור נחמד. 3. גם בעידן הדיגיטל איקאה עדיין לא הפנימה שלהוציא חצי מתקציב הפרסום על הקטלוג השנתי זה מה זה פאסה. 4. אולי בגלל זה שמרית גל מחפשת תפקיד חדש.
אחד שנון | 05.08.13
60.
איקאה סבירה במחירים ובאיכות רק בפרזול/פלדת אל חלד/נירוסטה. כל השאר דרעק מתפרק מסיבית/שבבית
איקאה סבירה במחירים ובאיכות רק בפרזול/פלדת אל חלד/נירוסטה. כל השאר דרעק מתפרק מסיבית/שבבית אירופאית... חבל כי העיצוב בסה"כ נוח ופוקציונלי - במקום שבבית לעשות מסנדוויץ ופורמייקה 2 צדדים ו4 צדדים קנט וריהוט כזה יכול להחזיק מעמד גם 40 שנה... לאחר כמה אכזבות אני קונה פלטות סנדוויץ פורמייקה לבנה דו צדדי 150 ש"ח ל244*122 או סנדוויץ ופורמייקה לבנה צד אחד וצד שני פורמייקה אחרת עושים לי בנגרייה. חיתוך לפי מידות וקנט 50 ש"ח לפלטה. יוצאים ארונות, ספריות, שולחנות משגעים וחזקים.
דודי | 05.08.13
57.
יתרונות וחסרונות
יתרונות: 1.ישר מקבלים את הרהיט 2.אחריות למספר שנים מחברה שאתה יודע שתהיה קיימת גם עוד כמה שנים 3.מבחר שמרוכז במקום 1 4.טווח מחירים מזול ליקר לכל סוג רהיט. 5.החנות בראשל"צ קרובה יותרלגוש דן. חסרונות: 1.תשלום מזומן-אפילו באשראי לא נותנים תשלומים ללא קרדיט.ואין צ'קים למרות שחברה בסדר גודל כזה יכולה להרשות לעצמה להיות יותר גמישה עם לקוחותיה. 2.בן אדם מוביל לבד את המוצר ומרכיב לבד ,או משלם על זה עוד כסף. 3.לעיתים מגיעים ואין את המוצר במלאי . 4.האיכות עד בינונית ולא יותר, המוצרים שבאיכות גבוהה כבר לא אטרקטיבים במחיר. 5.אם באים למוצר ספציפי עדיין צריכים ללכת את כל החנות 6.בסופ"ש עומס עצום והמחסור בכח אדם מורגש גם בחנות וגם בקופות
אבי | 04.08.13
39.
איקאה כבר מזמן לא זולים! אם כי, בכינות, איכות שלהם סבירה בהחלט.
אני מניח כי מזה מספר שנים המדיניות של איקאה בישראל היא לא להתחרות במחיר. כי אם כן מצבם רע! המחירים שלהם לא זולים כלל. ונכון שגם האיכות איננה גרוע. אבל עדיין רואים שמדובר ברהוט "סטודנטים". אולי פשוט עברתי את הגיל הזה. אבל תמורה לכסף אצלם היא "בסדר" ולא מעבר. צריך גם לזכור שבאיקאה אין תשלומים. באופן כללי, לא ברור לי למה המחירים בארץ הכי גבוהים בעולם?
אופיר | 04.08.13
38.
איקאה ישראל מהיקרות ביותר בעולם
תכנסו לאתר הישראלי ולאתר האמריקאי ותשוו מחירים. בישראל המחיר פי שתיים ואפילו יותר. התירוצים של איקאה על עלויות שינועה הם פיקטיביים ומגוחכים. במקומות רחוקים יותר המחירים עדיין זולים מישראל. תמשיכו להיות פראיירים ולשלם מחיר כפול על מוצרים בינוניים.
אלון | 04.08.13
20.
אמנם היא מודה בעקיפין שלאיקאה בעיית איכות אבל לדעתי הבעיה היא אחרת
אם היו משפרים את איכות השירות, הרי שתדמית האיכות לא הייתה נפגעת. איקאה, בהיבט השירות, היא כמו בזק לפני 30 שנה או כמו רשות השידור של היום. שירות לקוי ופרימיטיבי, מזלזלים בלקוחות כשאלה זקוקים לעזרה. למרות הכל, הרי הוכח כבר מעבר לכל צל של ספק - אזרחי המדינה אוהבים שדופקים אותם ולכן ממשיכים לרכוש באיקאה תמורת 100 ש"ח פחות. איכס!
 | 04.08.13
18.
חייב נקניקיה
איזה שטויות אתם מדברים. בכל העולם זה אותם מוצרים והאיכות של איקאה היא גבוהה יחסית למחיר. נכון שהמחיר בארץ יחסית לעולם קצת יקר אבל גם המחיר של ארוחה במקדונלדס אריזה של פמפרס ג'ינס של דיזל... מכשיר של אפל... בקיצור זה לא בדיוק אמריקה פה. ובטח שלא שוודיה... ומי שיש לו בעיה שילך לעשות קיקה.
נעם | 04.08.13
17.
רהיטים מתפרקים? לא קרה לי
יש לי רהיטים מאיקאה והם לא התפרקו... פינת אוכל גדולה וכסאות כבר כמעט 10 שנים ובשימוש רב. לא חושבת שזו התדמית, אחרת לא היה כל כך מלא שם עד שאי אפשר להתקרב בימי ששי. לא חושבת שאני וחברי ובני משפחתי פראיירים שקונים רהיטים מתפרקים. אני עומדת לקנות מטבח גדול באיקאה לאור הניסיון הטוב של אחי ושל כמה חברות. שנים ראיתי איקאה באירופה והצטערתי שלא היה אצלנו.
עדנה | 04.08.13
10.
שירות מעולה, מגוון רחב. תמיד נהנית לבקר
בתור לקוחה של איקאה שרכשה לא מעט מוצרים. חייבת לציין שמרוצה מאד מהשירות שאני מקבלת. בדיוק בשבוע שעבר הייתי בסניף נתניה. השירות שקיבלתי במחלקץ התאורה והריהוט היה מצוין. מקצועי וענייני ויחד עם זאת נעים. כשכבר יש בעיה עם מוצר מסוים התחושה שלי שיש מי שלוקח אחריות. בקיצור, מגוון המוצרים רחב, לא קרה שלא היה מוצר מסוים שרציתי. רק לא מתקרבת לשם בסיילים.חחחח לסיכום: מחירים מעולים, לא צריך לעסוק בחיפושים ברחבי העיר. יש הכל מהכל ומוצרים מצוינים. לא ברור לי מה הבעיה. המוצרים אצלי קיימים כבר שנים!
לילך | 04.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת