אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקנות אוטו סביר אחד או שתי גרוטאות?

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מבחינה זאת רכבים יפניים מאוד זולים להחזקה והינם אמינים יותר ממקביליהם
עקב מצב כלכלי רכשתי מיצובישי סופר לנסר סטיישן ( סטיישן זה אחלה של דבר ) שנת 97. אז נכון , היא לא נראית מליון דולר ושנותיה הטובות מאחוריה , אבל היא נוסעת לכל מקום , מזגן מצוין , וכל עוד אתה מקפיד לנסוע בנתיב ימין אתה לא מפריע לאף אחד ועד להיום ( כשנה ) עוד לא הוצאתי עליה שקל מעבר לתדלוק .טפו טפו .
יורם  | 11.08.13
12.
מכונית ב16Kש"ח נוסעת טוב כמו מכונית חדשה
זאת בתנאי של הקפדה על טיפולים בזמן ותיקונים מייד כשצריך. רבים מתלוננים על מותג רכב כזה או אחר ש"עשה להם צרות". במקרים רבים תגלה בדיקה מעמיקה שזו תוצאה של הזנחה. בכל מקרה מה שיחסך במחיר הקניה, עשוי להיפרס על פני תקופה בתיקונים וצריכת דלק גבוהה יותר (תלוי בסוג הרכב ומצבו המכאני).
אבי | 10.08.13
11.
תזכרו תמיד שרכב הוא בסעיף הוצאות. לא בסעיף הכנסות.
תמיד יהיו הוצאות על רכב. זה לא בזבוז. זה כורח המציאות. אנחנו נאלצים להוציא כסף כדי להשתכר. אחרת, איך נגיע לעבודה? בתחבורה ציבורית? עם תחבורה ציבורית אפשר להגיע רק ללשכת התעסוקה. אז.. בלי סנטימנטים ובלי להתפרע. לא צריך מכונית יוקרה, אבל חבל גם לקנות גרוטאה. הכסף שחסכת בקניה יעזור לבעל המוסך לבנות וילה. שלא לדבר על מחירי הדלק.
. | 10.08.13
10.
לדוד (2) - ואם תקנה רכב טוב, כמה תפסיד ב 4-5 שנים ?
נניח וקנית רכב טוב, ב 90 אלף. כל שנה תהיה לך ירידת ערך, ותשלם ביטוח וטסט יקר יותר. כשתרצה למכור אותו אחרי 4-5 שנים, תגלה שהפסדת הרבה יותר. אני כבר מזמן גיליתי שרכב ישן, יותר משתלם. אני קונה רכב בן 5, אחרי חיפוש ובדיקה יסודית. כשהוא מתקלקל, אני לא מתעצבן אלא מזכיר לעצמי שזה היה חלק מתוכנן מהעסקה, מעמיד אותו במוסך, ומפרגן לעצמי מונית ספיישל לעבודה ובחזרה, או חצי יום חופש בעיר. יש לי גם ידיים טובות, ככה שאני לא נתקע על הדרך בגלל דברים קטנים כמו איזו נזילת מים או רצועה שנקרעה. רק כשהקלקולים מתחילם להגיע בתדירות גבוהה מדי, אני מתחיל לחפש רכב חדש. בגלל שהרכב הישן כבר שווה גרושים, אני לא בונה על המכירה שלו בשביל הקניה, וכך יש לי זמן לחפש בסבלנות את הרכב הבא, כשיש לי במה לנסוע בינתיים.
א | 10.08.13
9.
לא ענו לו על השאלה המרכזית: עדיף לקנות רכב אחד חד משמעית, בגלל הוצאות הקבועות
על כל רכב: ביטוח, אגרה, ניקיון, חניה ועוד.. אני ממליץ לך בחום על רכב ישן אבל אמין שהחיסרון העיקרי שלו הוא בטיחות (שזה יכול להיות מאוד-מאוד יקר!): סוזוקי סוויפט ידני משנת 92-99 (הדגם היפני, לא היורוסוויפט) הוא רכב מאוד אמין - גם אם מתקלקל לך משהו ברכב, בדרך כלל זה לא הפונקציות שמניעות את הרכב קרי: מנוע-תיבה-גלגלים - המנוע מאוד אמין וממשיך לתפקד גם כשהוא מקולקל ומאוד ישן. הדברים שיותר מתקלילים הם: מזגן, ידיות, נורות וכל מיני פלסטיקים שהם לא קריטיים לתנועת הרכב.
אלכס | 10.08.13
7.
לא להגיע למוסך שווה לי הרבה מאוד כסף
אני באמת שונא להגיע למוסך, שונא את הטרטור שזה יוצר ושיבוש התוכניות ורוצה לדעת שאני יכול לסמוך על המכונית שלי. ביקור לא מתוכנן במוסך בעלות 2,000 ש"ח עולה לי הרבה יותר מאותם 2,000 ש"ח ששילמתי למוסך. מנגד מכוניות חדשות מאבדות ערך מאוד מהר, הפתרון הוא לקנות רכב אמין עם טיפולים ותיקונים זולים (לרוב יפני) בגיל 3-5 או לפעמים 2.5 בשביל שהפתעות בקניה יהיו מכוסות באחריות יצרן. ולמכור אחרי כ3 שנים. זה נותן איזון סביר, מקבלים אוטו יחסית אמין יחסית בזול.
מאיר | 10.08.13
5.
תשובה מבלבלת, הנה תשובה יותר מעשית...
חיפשתי ביד2 עד שמצאתי רכב שיצא לו שם לא טוב (רנו מגאן קומפורט שנת 2004), בדקתי שהאוטו עבר כמה שפחות ידיים כדי להיות בטוח שהאוטו שווה להחזקה לאורך זמן וכמובן שהקילומטראז' נמוך, לקחתי את האוטו לבדיקה וקיבלתי חוות דעת של שמאי שהאוטו מעולה יחסית לשנה שלו. קניתי את האוטו ב-16000 שקלים, עשיתי לו טיפול גדול וטיימינג בעוד 3000 שקלים והאוטו נוסע פיקס. מדובר באוטו בטוח, 6 כריות אוויר, חלונות חשמל, הגה כוח, חיישני אורות, חיישני גשם, קרוז קונטרול, ABS וכל מה שבנאדם צריך מרכב. אז צריך קודם כל לעשות עבודת שטח (באינטרנט), לכתת רגליים, לקחת לבדיקה וזהו, אפשר למצוא מציאות במחירים ממש ממש ממש זולים.
 | 10.08.13
3.
תלוי איך תרגיש כאשר תתקע בצד הכביש...
זה גם מסוכן (עשויים לפגוע בך כאשר אתה על השוליים), וגם מבזבז מלא זמן כל הזמן נסיעות למכונאים, שעה שעתיים עד שהרכב מתוקן, זה לא עניין של מה בכך. אם אכן היא עובדת קרוב לבית, הייתי שוקלת לקנות אופניים חשמליים או להשתמש באוטובוסים. אבל זה רלוונטי בעיקר לגוש דן.
. | 10.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת