אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך ייעשה לעובדים שהתאגדו: HOT גררה רכבי טכנאים ששבתו

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
והנה לשון בית הדין הארצי לעבודה בנושא קניין העובדים במקום העבודה
11. גם לעובדים יש זכויות קניין במפעל המעביד - המפעל הוא מקום עבודתם ומקור פרנסתם, על כל המשתמע מכך, ועל כן העובדים הם בעלי עניין רב בגורלו של המפעל ובשינויים המתחוללים בו. זכות הקניין של המעביד במפעלו מעניקה לו אמנם את הסמכות לנהל את עסקו ולבחור את עובדיו, אולם זכות זו אינה מוחלטת וכנגדה יש לאזן את הזכויות הקנייניות של העובדים במפעל, את זכויותיו של ארגון העובדים וכן את טובת הציבור. זהו העתק של פסקה מפסיקת בית הדין לעבודה ביולי 2000 לגבי התאגדות העובדים בחברת הורן את יבוביץ' (חברת הסעים). החברה פיטרה 33 מעובדיה לאחר שהכריזו סכסוך עבודה ופרצו בשביתה עקב סירוב החברה לשבת ולדבר איתם ולהכיר בועד שלהם. (אצלם הגיעו ל38% חוזי חתימה לועד. אצלנו מדובר בקרוב ל50%). פסיקת בית הדין הארצי לעבודה הכריחה את החברה להחזיר את המפוטרים לעבודה ובהמשך גם לשבת ולדבר עם הועד הנבחר.. הפסקה הזו היא ממש חשובה לכל אלה שאומרים שמנכל יכול לעשות מה בא לו בחברה וכלם צריכים להגיד אמן. אז לא, בית הדין אומר בלשון חד משמעית - זכותו של המנכל לנהל את העסק חייבת לבוא באיזון(!!!) עם זכויות הקניין של העובדים במפעל (ויש כאלה, במיוחד לאלה שעובדים לא מעט זמן) ועם טובת הציבור ועם זכויות הארגון המייצג (כח לעובדים). מכיוון שגם ההנהלה מודעת ללשון החוק ולכיוונו היא מנסה בכל דרך, גם דרך שיחות אישיות של מנהלי הצוותים עם העובדים לשכנע אותם לעבור לחברות קבלן, מכיוון שהיא יודעת שכשנגיע לבית המשפט תתהפך הקערה על פיה. אופיר אלחיאני חבר ועד הוט.
אופיר אלחיאני ועד הוט | 10.08.13
17.
לכל המנויים והעובדים תקראו מה רשמתי חשוב מאוד
הנהלת הוט ירדת מהפסים העובדים מתאגדים באופן חוקי ואתם בבריונות פושעת יורים לעצמכם ברגל תתבישו השירות מאז שעברתם לקבלן גרוע עונים אחרי שעהוארבעים מתאמים טכנאי 35 יום קדימה אתם השתגעתם אני לא.עברתי ואני מקווה שהטכנאים ינצחו כי רק ככה אולי אני יחזור והשירות ישתפר עם זאת אני מחכה עדיין לפיצוי של ה600 שח שמגיע לי על זה שהכנאי לא הגיע בהצלחה לכל המתאגדים
לקוח הוט...סליחה כבר לא... | 09.08.13
14.
עובדי הוט
איך יכול להיות ששר התקשורת לא מתערב במה שקורה בשוק התקשורת בכלל ובפרט בחברת הוט. חברת הוט מונה כיום בסביבות 2000 עובדים בשנת 2010 החברה מנתה 6500 עובדים הכל עבר לחברות קבלן. במקום לטפח את העובדים מעברים אותם לקבלן בתנאי עבדות, ומה שחמור מכך הוא שאין לחברת הוט בעייה לפגוע בשירות ללקוח על מנת להרוויח עוד כמה מליונים( אפשר לחשוב שהחברה לא רווחית) גועל נפש מה שקורה במדינת ישראל דורכים על העובדים ונציגנו בכנסת לא סופרים אותנו אם לא תתעוררו בכנסת גם הכסא שלכם בבחירות הבאות יתערער.
דוד | 09.08.13
11.
כמה נקודות למחשבה
להבדיל מהרצל עוזר, עמליה זרקא ושאר חברי ההנהלה שהוצנחו לכאן מכל מיני חברות אחרות - אנחנו בנינו את החברה במו ידינו. אם למישהו מגיע הקרדיט על הצלחת החברה זה לנו. אנו הפנים של החברה לא הפרצוף החמוץ שלעולם לא מחייך כמו הרצל, ולא הפרצוף הסימפטי שבפנים רק רוחש מזימות איך להרע עוד לעובדים כמו של עמליה. אנו לא הלכנו וביקשנו אחוזים מהרווחים, ולא ביקשנו אופציות ולא מניות. ביקשנו דבר אחד - להמשיך לתת לנו את האפשרות לתת את השירות הטוב והמקצועי שנתנו עד היום. ובואו נשים את האצבע על ההבדל הדק של עובדי קבלן לעובדי חברה. עובדי הקבלן, מקצועיים ככל שיהיו - נדרשים לעשות כמויות בלתי הגיוניות של עבודה ביום כדי להגיע לשכר נורמלי. עקב כך נבצר מהם, ולא משנה כמה טובים יהיו, לתת את השירות שמגיע ללקוח. הם ימהרו, יפספסו ויתנו שירות גרוע במקרה הטוב וזה לא כי הם גרועים - אלא כי אין להם אופציה אחרת. כנ"ל לגבי נציגי השירות במענה הטלפוני. הוט טענה בדיון בכנסת שמדובר בחברות מתמחות. אם כך, הסבירו לי, כיצד אחרי המעבר של המוקדים לחברות הקבלן זמן ההמתנה התארך עד לשעה ויותר כאשר לפני זה היה רק כמה דקות? כיצד התארכו יומני הזימון להתקנה? כיצד התארכה ההמתנה לטכנאי? כל אלה קרו עוד לפני שהתחלנו בשביתות. אומנם השביתות שלנו גרמו אי נעימות ללקוחות, אבל כל לקוח שאני מגיע אליו, ובדגש על ככלל לקוח רק תומך בנו ובמטרה שלנו. מה המטרה? לא לעבור להיות עובדי קבלן. את הזכות להיות עובדי חברת הוט הרווחנו בכבוד, ביושר ובזיעת אפנו. בלי לדרוך על אחרים ובלי לדבר סרה על אנשים שאיננו מכירים. מה המטרה המשנית? שיפור קצת מתנאינו. אף אחד מאיתנו לא חושב על לנקיטת תג שכר כשל הרצל או עמליה שעם כל הכבוד להם, מרוויחים את שכרם על גבנו. אנו אלה שמשלמים להם את השכר בכך שאנו משמרים את הלקוחות בחברה עם היחס המקצועי שלנו. מפה אני קורא להנהלה שתרד מהעץ הגבוה שלה, תפסיק להתנכל (והם מתנכלים גם אחרי הפניה לבית הדין, ישנן עדויות מצולמות ומוקלטות שיוגשו לבית הדין) ותשב לדבר. האינטרס שלנו הוא קודם כל עצמנו אך גם הלקוחות וטובת החברה. וטובת החברה לא תמיד מיתרגמת לשקל יותר אלא יכולה להיתרגם גם לתדמיתה בציבור. זה בדיוק הזמן וההזדמנות לחברה להיות מוצגת בצורה שונה מזו שהודבקה לה עד היום ובצדק, כחברה בריונית, רומסת עובדים, לא אמינה, שקרנית ומזלזלת בלקוחותיה. זה הזמן לקחת את עתיד החברה ועתיד העובדים בידיים ולשבת לדבר. אופיר
אופיר אלחיאני-חבר ועד הוט | 09.08.13
10.
כל הכבוד להנהלה של הוט
זה עסק פרטי ולא עושקים שם אף אחד ,תפסיקו לבלבל את המח ולבכות . מי שלא מתאים לו התנאים שפשוט יתפטר וילך הביתה זה התנאים רוצים תעבדו לא לכו משהו מחזיק אותכם תכח.? בסוף עם כל הועדים האלה אף אחד לא ירצה לפתוח עסקים בארץ הזו תראו את הרכבת חברת חשמל והנמלים זה נראה לכם הגיוני מה שקורה פה ?
דן | 09.08.13
7.
עושק עובדי הקבלן
1עושק עבדי הקבלןאליפז+גימלאי צהל  מי ישים סוף-להתעמרות,לעושק,ולניצול של "עבדי הקבלן"????האם אסופת חברי הכנסת שסידרה לעצמה תנאי הפקרות של "הכל חינם-תרופות,פלפ,עיתון,כבלים,נסיעה ברכבת חינם[למה??],דלק,מכונית-הכל בחינם?????ולהוסיף על כך-משכורת שערוריתית נוספת של-38,000 ש"ח??????.כאשר עבד קבלן נעשק בשכר עבדות של-4500 ש"ח??????האם לא מדובר בפשע ושיתות?????ואותם עבדים שמאבטחים בתי ספר-שמפוטרים ביולי-אוגוסט -ממה יחיו???במה יקנו אוכל???????אנשים אלה עם נשק בבית-איך מרגישים?????האם לא ברור הזעם,הכעס,והיאוש??????האם לא ברור שהמרחק ביןזה-למעשה יאוש-קצר????.ממשלת ישראל-היא האשם הראשי ברצח הבא-כי היא מנציחה את העבדות והיאוש הזה.אנו פונים למבקר המדינה לפתוח בחקירהמיידית-לחייב את הממשלה להפסיק-עושק זה.ואם הבעי מימון-כפי שעלובי האוצר "ממציאים"כאשר מדובר בציבור-אז לקצץ-15 אחוז מתנאי ההפקרטות של-120 ח"כ+300 עובדי המנגנון+קיצוץ תקציב השערוריה של משפחת נתניהו-וזה יוקדש למימון תנאי אנוש ובני אדם למאבטח כולל חקיקת חוק המחייב תשלום שכר גם בחודשי החופש הגדול למי שהיה מאבטח-כל השנה.זו הדרך-להפסקת הניצול,ולהפסקת מעשי היאוש הכלכלי של מחזיקי-הנשק
אליפז | 08.08.13
5.
לקוח הוט שמזמן התנתק והחיים יפים יותר
זה מה שקורה שעוד טייקון או בעצם חצי טייקון שמגיע מצרפת ובא לעשות כסף ולא מענייו אותו טובת העובדים או הלקוחות. חוצפן שחושב שאפשר לרכוב על הישראלים. לא מבין שפה זה לא צרפת יש . בושה וחרפה. ומי סובל הכי הרבה בנוסף לעובדים כמובן הלקוחות עם זמני המתנה של 40 דק ויותר וטכנאי שמגיע כעבור שבוע לפחות. עם תנאים כאלה הנטישה תהיה גדולה וכואבת.
רון ישראלי | 08.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת