אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סכנה פיראטית בכבישי הגדה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אין קשר לגריטה
רכב לגריטה אמור להיות בן עשרים ובעל רישיון בתוקף. יש המון רכבים שלא משתלם לשמור על רישיונם בתוקף עד שימלאו להם עשרים שנה. לאחר שאתה מוריד את הרכב מהכביש במשרד הרישוי ומוכר אותו לפירוק הוא עובר לשטחים באופן חוקי, (שוב, בהנחה שהורדת אותו במשרד הרישוי- "נייר כתום". בשטחים, חוקי לחלוטין לתושבים הפלסטינים לנסוע בכבישים הפנימיים שלהם ברכבים הללו, ולמשטרת ישראל אין יכולת להלחם בתופעה מלבד להחרים רכב כזה. להעניש? אין את מי...
ראשוני | 12.08.13
3.
כשהחוק לא סביר, אנשים ימצאו דרך לעקוף אותו
רכב יכול להיות כשיר לנסיעה גם בגיל 20 ו- 30 - במידה ולא עבר תאונות רציניות ומטופל כראוי. המחוקק הישראל החליט להתעלל בבעלי רכבים ישנים באמצעות חיוב של טסט פעמיים בשנה, אבל זה לא יעזור לפוליטיקאים: כל עוד מס הקניה על רכב חדש הוא כ"כ גבוה, אנשים ימשיכו לנסוע ברכבים ישנים כל עוד אלה ממשיכים לנסוע - וכשעלויות התיקון לצרכי מעבר הטסט (שדרישותיו מחמירות באופן בלתי סביר) הן כבר לא הגיוניות (ע"ע מכס על חלקי חילוף), הרכבים ילכו למי שיכול להשתמש ברכב כמו שהוא.
יבגני | 12.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת