אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אילנה קאופמן: "השוק מאוד תחרותי, נגדיל את ההנחות"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
כל הכבוד לרשתות הישראליות
על זה שהצליחו לשכנע את הקונה הישראלי שהמוצרים הירודים שלהם הם מותגים אז זהו שלא, פוקס, קסטרו, גולף וכו' הם לא מותגים זאת סחורה סינית ברמה נמוכה עם מדבקות תנסו למצוא משהו שעשוי שם מכותנה, לא תצליחו.... אלה כן מותגים: טימברלנד, בן שרמן, ג'ק אנד ג'ונס, אקו, דסיגואל, קלווין קליין העצוב הוא שאפשר לקנות את המותגים האמיתיים באינטרנט במחירים יותר זולים מה"מותגים" הישראלים. גם איכות יותר טובה, גם יותר זול וגם לא תראו עוד אנשים עם הבגדים שלכם ברחוב.
אסף | 13.08.13
2.
אילנה היקרה !!!!!
עם שכר דירה מפלצתי שאתם משלמים בקניון כל הנחה שתעשו לא תצליחו להתמודד עם השווקים,שם הצרכן קונה אותה סחורה עד 60% למטה. מי שלא מבין את רוח תקופת יוקר המחיה וחוסר בטחון תעסוקתי של מליונים,לא מבין איפה הוא חי, שרוב הצרכנים נכנסים לקניון רק לטייל והקניות עורכים במקומות זולים והוגנים,אנשים מבינים שהם ממנים את בעלי הקניון,והרשתות עבדיו הנאמנים של בעל הקניון המרוויח היחידי בשרשרת הזו של צרכן-רשתות-בעלי קניון. אין סיכוי לרשתות לשרוד בקניונים תקופה זו,הם משלמים שכר דירה יקר ,והוצאות גבוהות, ומוכרים יקר.רוב הרשתות שורדות בקושי,מעטת מרוויחות ,והרבה בדרך להימחק, הרשתות הולכות להעלם אחת אחר השניה ,אלא אם כן יצאו מחוץ לקניון ואז כולם ירוויחו, הרשתות פחות הוצאות והלקוח יקנה מחיר נמוך. ימים יגידו!!!!!!!!!!
כרמי | 13.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת