אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Hyperloop: לא בצינורות המקובלים

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
תעשה את הפיילוט בישראל
אלון מאסק - תעשה את הפיילוט בישראל. 20$ לכרטיס מדובר בפרוייקט שבא להוכיח היתכנות טכנולוגית. ישראל הינה מדינה שאוהבת חדשנות, אני מזמין את אלון לבנות את האב טיפוס בישראל ולהוכיח לכל העולם שהדבר אפשרי. נדרש לבנות את ה-Hyperloop עם 3 תחנות בלבד: נהריה, רכבת מרכז- ת"א(עזריאלי) ואילת- משום שאם יבנה הרבה תחנות לא יהיה ייתרון על פני רכב, רכבת או מטוס. כך גם יפתור את בעיית הדיור. אם יצליח, נקנה בתים במחירים הוגנים נהריה ובאילת. אם לא יצליח נוכל לבנות על סמך התשתית רכבת תחתית שתרשת את המדינה ונפתור את בעיית הדיור קצת יותר מאוחר.
זיו | 15.08.13
9.
לא ברור
365 ימים בשנה. 8760 שעות בשנה. אם כל חצי שעה יוצאת קפסולה זה מביא אותנו ל17520 קפסולות בשנה. בכל קפסולה 28 אנשים או 490560 אנשים בשנה לכל כיוון. וכל זאת בהנחה שגם בשלוש לפנות בוקר ירצו ליסוע בדבר הזה. איך הוא הגיע ל 17 מיליון? ודבר נוסף.. אם הוא גובה מכל נוסע 20 דולר זה אומר 560 דולר לשיגור. אני לא מדען גדול אבל זה נשמע לי די מעט בשביל להניע משהו שעובד על אינדוקציה חשמלית ולחץ אויר.
צפוני | 14.08.13
3.
ל - 1- הוא מציין שניתן יהיה להסיע 7 מליון איש בזנה
7 מליון כפול 20 זה 140 מליון בשנה. שזה בערך 2 וחצי אחוז החזר בשנה. שזה בערך הריבית היום למי שיש לו 6 מיליארד בבנק. אז - למה לא לעשות עם זה משהו חיובי, או במילים אחרות - למה לא לנסות לבנות משהו מעניין, ואולי יהיה לך גם "צעצוע" לשחק בו. ככה כולם מרוויחים.
 | 14.08.13
2.
נראה לכם שהממשלה שם תקדם פרוייקט שירוקן את שאר אמצעי
התחבורה מהכנסה? אחרי שהיא משקיעה מיליארדים ברכבות ותחבורה ציבורית היא תבוא לבנות דבר כזה שימחק את הכדאיות של הכול? וגם איך לעזאזל תעשו פניה במהירות 1,200 קמ"ש? קשה לקרא לזה "פניה" וזה יותר כמו נסיעה בקו ישר כנראה. כך שלא סביר שזה יפעל בעיר באותה יעילות כמו בינערוני.
שי | 14.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת