אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Oculus Rift: משקפי מציאות מדומה להמונים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
רק עכשיו הצלחתי לראות את הסירטון בכתבה
הסירטון דווקא מסביר יפה את מה שניסיתי להעביר בתגובה הראשונה, מתייחסים שם אחרת לנושא מהכתבה הכתובה. אולי צריך היה לתת במה גם לטכנולוגיה מעבר לעדשה, שהיא לא העיקר, אלא החיישנים האולטרה-מהירים המשמשים לתפיסת התנועה ונותנים תחושה של אחד לאחד
אופק | 14.08.13
3.
סלחו לי על תגובה ארוכה
האופטיקה לא פוגעת בעיניים משום שהפוקוס הוא אין סופי כך שהעניים שלך לא מתאמצות להתמקד על אובייקט קרוב. זאת בתגובה ל"1". ביחס לייתר הכתבה, היא אכן כתובה באופן מקצועי אך אין איזכור שהמוצר אותו המבקר בדק הוא ערכת מפתחים אשר ידוע לחברת Oculus על שלל בעיותיה וככזאת, ובגלל הבעיות הללו, המוצר הסופי יוכל להיות טוב בהרבה מכיוון שיש מרחב זמן גדול מספיק בין שיחרור הגירסה למפתחים שנועדה לתת זמן למפתחים לפתח משחקים מיוחדים עבור הריפט כך שערכה נועדה לא לשם משחקים, אלא ליצירת משחקים, והיא לא המוצר הסופי ואין לייחס חשיבות לרזולוציית המסך למשל מכיוון שזה כבר שונה והמטרה הייתה לשחרר ערכה כמה שיותר מוקדם כדי ליישב את הבעיות שכמובן יווצרו בדרך ולתת זמן למפתחים כדי שכשייצא המוצר למכירה יהיו לו מספיק כותרים. ככה יוצרים שוק חדש, הרבה אחריות ואכפתיות ללקוח, זה הולך לשנות את פני הגיימינג ללא שאלה, והכתבה, על אף התחקיר שהוא יפה, מתמקדת בערכת הפיתוח ולא בפוטנציאל אלא בבעיות הרגע שרצוי שיעלו לפני השטח לפני יציאה לאור של המוצר הסופי
אופק | 14.08.13
2.
מה שלא אומרים לכם...שזה ממש לא נוח לשחק כשמזיזים את הראש
יש לי קסדה של 800X600 ממש עושה כאבי צוואר לשחק עם הראש..להזיז אותו. עדיף עכבר או שאולי נוכל עם LEAP MOTION הפרמטר הכי חשוב כדי להינות זה פחות כמות הפיקסלים, עם רזולוציה כמו שלי זה סביר, הכי חשוב כמה המסך רחב..ואטימות מאור חיצוני. כדי להרגיש בפנים זה צריך לכסות את הצדדים של העיניים שלכם..כאילו אתם בתוך הנוף והאטימות עוזרת לבודד אתכם. אין צורך להסתכל על המקלדת. הקסדה הזו אמורה לפתור את הבעיות האלו לפי השמועות...נראה
עומרי | 14.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת