23. אלטו זה טאטא ננה מחיר לצרכן בהודו = 2500 $ אצלנו אחרי הנחה = 15000 $ גם המחיר החדש אינו אטרקטיבי בכלל כי האוטו הזה לפני מסים שווה = 3000 $ אחרי מסים = 6000 $ כפול שער המרה 3.6 = 21.600 ש"ח כל שקל מעבר לזה זו חזירות של היבואן בחסות ביבי. והמכולניק כץ. מקווה מאוד שתפרסמו!!! דני שמש כלכלן | 12.09.13 (ל"ת)
22. היו לי את כל הקטנות מהעבודה לכמה חודשים כל אחת האלטו הכי ספרטנית, הקוראניות רכב צעצוע ולא חסכוניות בכלל יחסית (אבל הפיקנטו הכי מאובזרת). הפז'ו הפתיע בחסכוניות דלק-אבל בכלל לא מאובזרת. השיטיגו סבבה-אבל הקטע עם החלונות מאחורה קצת מוגזם, היא אומנם יותר חסכונית מהקוראניות אבל ציפיתי ליותר ממנה. אבי | 19.08.13 (ל"ת)
21. קנינו לפני שנה 107 לבת המכוניות האלה ממש נחמדות ונותנות פיתרון נהדר לסטודנטים וצעירים. הבת שלנו סטודנטית ועובדת במלצרות וכדי שתספיק הכל ולא תסתובב בטרמפים ואוטובוסים, קנינו לה לפני שנה בערך פיז'ו 107 . מאז הכל הרבה יותר פשוט לכולם. היא כבר לא תלויה באבא שלה או בי להקפצות, ואנחנו הרבה יותר רגועים כשהיא עובדת עד מאוחר . אפרת | 19.08.13 (ל"ת)
20. הורדת המחירים של האלטו היא בכלל לזמן מוגבל ולא משהו קבוע אבל בכל מקרה גם אם כן לא מאמין שזה יצליח לערער את המעמד של מכוניות המיני המובילות בארץ כמו קיה פיקנטו או היונדאי... אנשים יעדיפו לשלם עוד קצת על איכות וחשוב מכך על בטיחות משה | 18.08.13 (ל"ת)
19. ראשית, אוטו ירוד, שנית הם מישרים קו עם סיאט מיי הסוזוקי אלטו אולי עשתה בזמנו מהפכה במחיר אבל מדובר במכונית מאוד נחותה מכל בחינה. גם את מה שרוצים עליה עכשיו היא לא שווה. שנית, הם הורידו עכשיו את המחיר רק בגלל שסיאט מיי ל54 אלף. למה הכתב הנכבד בוחר להאדיר את סוזוקי, כנראה שלמחלקת הפירסום הפתרונות. יאיר עצני | 18.08.13 (ל"ת)
18. עוד מכה למשומשות אכן תומר הדר צודק . שוק כלי הרכב המשומשים שוב ייפגע והמצב הולך ומחמיר בתחום זה. הסיבה העיקרית היא שהשוק רווי, וכאן במאמר זה מוצגת סיבה נוספת. הדרך היחידה לשחרר את הפקק זה חידוש תוכנית הגריטה באופן אסרטיבי ! אביהו | 18.08.13 (ל"ת)
17. מכוניות בסדר גודל בארץ של 60,000 - 70,000 ש"ח. נמכרות באירופה תמורת משכורת וחצי.!!! דור | 18.08.13 (ל"ת)
16. שוק מכוניות המיני סוער וגועש ורק בסמל"ת, לה יש שתי מכוניות מצויינות (פנדה ו-500) יש נים בהליכה כל יבואני המיני חוגגים בשנה / בחודשים האחרונים (תראו את קיה פיקנטו, פז'ו, סוזוקי....) ורק בפיאט לא מצליחים למכור כאשר יש להם להיטים אירופאיים מוכחים (באירופה)....!!! מיכאל | 18.08.13 (ל"ת)
14. שימו לב שהמיסים הם בסביבות 120% ,מה שאומר שהמכוניתהיתה נמכרת ב פחות מ 30K במדינה נורמאלית כך באמת אפשר היה להלחם בתאונות הדרכים עם מכוניות יותר בטיחותיות. א | 18.08.13 (ל"ת)
12. לא ברור לי איך קטנוע בנפח 500 עולה 80000 ש,ח ! כשהמס הוא רק 40% לשבור את מונופול יבואני הקטנועים | 18.08.13 (ל"ת)
8. סוזוקי אלטו יש את הספלאש של סוזוקי, מעט יותר גדול מה-אלטו, ביצועים ומנוע משופרים ביחס לאלטו, ישיבה כמו ברכב גדול [גבוה], כולל לאנשים בוגרים ופנסיונרים. ------------------------ והכי חשוב, איך סוזוקי נוסעת בכבישי פ"ת ? יוסי מ-חיפה | 17.08.13 (ל"ת)
7. מכונית ספרוטיבית זולה - זה יביא מהפכה היבואן הראשון שיביא מכונית ספורטיבית (למשל פיאסטה עם מנוע הטורבו) במחיר הגיוני של עד 80,000 ש"ח יעשה רווחים עצומים וירוויח תדמית מעולה בקרב צרכנים צעירים (שיבוא יום וירכשו מכונית משפחתית). Drazick | 17.08.13 (ל"ת)
4. ל - 1 למה ללכלך?? תפתח יד2 ותראה אלטו 2010/1 במחיר מחירון או קרוב למחירון, אין כמעט אף אחד שם שפרסם מחיר שמתקרב אפילו למחיר המצחיק שנקבת. השאלה מטעם מי אתה מגיב?? איש עקרונות | 17.08.13 (ל"ת)
3. ירידת המחיר נובעת ממלאי גדול שנשאר להם כנראה המכירות לא כל כך מצליחות אז הפתרון הוא להוריד את המחיר. עדיין לא הייתי ממהר לקנות אותה, יש מכוניות עדיפות בקטגוריה כמו I10 וקיה פיקנטו אבי | 17.08.13 (ל"ת)
2. אם כוחות השוק היו פועלים פה "היטב" אז מכונית היתה עולה כמו בארה"ב + מע"מ ועלויות הובלה כלומר שליש ממחירה כיום. אבל בישראל הניא קפיטליסטית, אין כוחות ואין שוק, יש תרבות- שוק, זה מה שיש. רוזן | 17.08.13 (ל"ת)
האם שוק המכוניות הקטנות נמצא לפני טלטלה?
23 תגובות לכתיבת תגובה