7. מטרונית ביום ראשון בבוקר לעורך דרך עכו לכיוון חיפה לא הייתה מטרונית משך 50 דקות.לאחר מכן הגיעה מלאה לגמרי ולאחר מכן כל 25-30 דקות.וזה במקום כל 3-5 דקות שהובטח.אף אחד לא צריך אותם גם בחינם אבל לצערנו ביטלו המון קוים של אגד וזאת אלטרנטיבה יחידה. אז שיפסיקו להאשים אחרים כי אם זה יימשך ככה צפויים הרבה תביעות נגדם ונגד חברת יפה נוף.אנחנו לא פראיירים אלה | 18.08.13 (ל"ת)
6. ל-4: 60 אלף נסיעות ביום. לא שלוש פעמים קריית אליעזר בבת אחת על כל האוטובוסים כי לקוח יכול לנסוע כמה פעמים ביום, לא? אז סופרים לו כל נסיעה. קח את הרכבת הקלה בירושלים - היא מסיעה 130 אלף איש ביום. האם בכל רגע נתון בבת אחת יושבים 130 אלף איש בקרונות? בנג'י | 18.08.13 (ל"ת)
5. אסור היה להתחיל בנסיעה חינם צריך מהתחלה לתרגל גם את מכירת הכרטיסים וגם למנוע עומס מטורף. צריך להתחיל במחיר סמלי של 2 שקלים לנסיעה סיגלה | 18.08.13 (ל"ת)
4. איך 60 אלף איש באיזור של 800 אלף תושבים? מי התל אביבי שחשב שגרים פה רק 600 אלף או פחות תושבים. תאמינו או לא אבל איזור חיפה מתקרב למיליון אשכרה מדינת תל אביב עוד תגמור את ישראל אבי | 18.08.13 (ל"ת)
3. רק בישראל: עד שתכננו ןבנו הפרויקט הפך ללא אקטואלי וחייבים לעבור לרכבת קלה בושה, פשוט בושה. ברור שהביקוש הרבה יותר ממה שצפו והפרויקט נולד לא אקטואלי. עכשיו צריך עוד 15 שנה לתכנון ובנייה של הרכבת הקלה באותו המסלול, ועד אז - שוב פקקים אינסופיים, עבודות כביש וכאוס תחבורתי. כל הכבוד לשר התחבורה! דני | 18.08.13 (ל"ת)
1. ביטלו נתיבי תנועה והכריחו אנשים לעבור לתחבורה ציבורית שלא נותנת מענה מספיק על המטרונית אי אפשר לעלות, כי היא עמוסה מידי ולסוע ברכב גם אי אפשר, כי ביטלו נתיבי תנועה ונוצר פקק בלתי אפשרי. גרמו לנזק עצום. כדי לצמצם את הנזק, הם צריכים להוסיף מיד אוטובוסים נוספים על הנתיב. שישכרו זמנית אוטובוסים רגילים. אין איך להגיע לעבודה | 18.08.13 (ל"ת)
רק הושקה וכבר נעצרת: נוסעים זועמים חסמו את מסלולה את המטרונית בקריית חיים
9 תגובות לכתיבת תגובה