41. כולם פה "שוכחים" כי התע"א שילמה ותשלם דיוויד שמן לממשלות השונות. התע"א משלמת למ. הביטחון על כל פרוייקט שלה. דיוודנדים לממשלה אז הרווח נופל. צריך להפסיק עם לקיחת הכספים הללו ולחזור ולהשקיע אותם בחדשנות ולא ברבנות. JOE | 28.11.13 (ל"ת)
40. התחלתם במצווה אמור לו גמור בגלל התעשיה העברית שמתקשה להמריא אני מתקשה לנהוג למה בגלל שלראשי הכנופיה השלטת שם נתנוו לחתול לשמור על השמנת ומאחוריו יש גבוי כמו היענקל'ה שפי שגם נמצא בכל פינה בהנהלת מבטחים חברות הביטוח כלל ואביגדור קפלן קו"פח לשעבר אבל הרגליים כמו השקר שיש לו רגליים תותבות הקיצר חבורה שכזאת ידם בכל הרשיון נהיגה שלי לא נשלח אלי לחידוש בגלל החתול השמן השני שנמצא במשרד החבורה הממציא לנו פטנטים ושלא נדע מנצרות איפוא נפלנו | 22.08.13 (ל"ת)
39. הועד שלהם לא מבין שהוא שופך את התינוק עם המים ... תוך כמה שנים תע"א תסגר כי לא ישאר כסף בקופה ... המשכורות של היום זה מההכנסות של לפני שנתיים נו באמת | 22.08.13 (ל"ת)
38. כל הכבוד לכץ חיים מסיר את הכובע. כץ אדם כריזמטי מגן פועלים אמיתי.מבין ויודע צרכי עובדים. היחיד במשק הישראלי שמבין בזכויות פנסיה.בלעדיו הרבה עובדים שיצאו לגמלאות היו מחזרים על הפתחים. לשמור על האדם הזה מכל משמר מקווה שיקומו עוד כאלה שמבינים ודואגים לפרנסת העובדים ועתידם. ושוב תודה לחיים כץ כן ירבו. ביאניש | 20.08.13 (ל"ת)
36. כדי להצליח צריך ;להעביר חוק איסור כפל תפקידים של כץ ,לפטר ותיקים ולקלוט חדשים איש התעשייה האוירית | 19.08.13 (ל"ת)
35. לפטר מיד שליש מהעובדים בתעשיה האוירית יש אבטלה סמויה אדירה אנשים באים בבוקר מחתימים כרטיס ומגרדים עד סוף היום לא עושים כלום לא מיצרים לא תורמים ומוחזקים שם עד הפנסיה הגיע הזמן שמישהו יכנס לשם יעשה סדר יסגור מפעלים כושלים יפסיק פרויקים שאין שום סיכוי שמישהו יקנה שם משהו הייתי שם בפרויקטים מטעם קבלן פרטי וראיתי זאת במו עיני אין לכם מושג כמה העסק מושחת ורקוב מבפנים. עדיף שישארו -3 מפעלים רווחיים על כל השאר שמכרסמים הרווח ולא נותנים דבר. גדי | 19.08.13 (ל"ת)
34. כמו כל חברה ממשלתית אחרת התעשיה האוירית הוקמה לשרת צרכים חיוניים של מדינה בתחילת דרכה והיו לה ימים מאוד יפים. אך בשלב כלשהו היא הפכה להתנהל כמו כל חברה ממשלתית אחרת - מוציאה כספים בלי קשר להכנסות ומתגמלת עובדים מסוימים באופן הזוי לחלוטין . ( ראה ערך חברת חשמל ) . ההתיעלות וההפרטה חייבים להגיע ... אבי שת | 19.08.13 (ל"ת)
33. רפי מאור - חובה לקרוא, בעיקר לעובדי תעשייה אווירית רפי לקח ספינת דגל ישראלית, מובילה בתחומה עם קופת מזומנים אדירה, 16 רבעונים רצופים של גידול בהכנסות וברווחים והטביע אותה. מכניסתו לתפקיד פוטרו אלפי עובדים, ההכנסות קטנו מכמעט רבע מיליארד דולר לרבעון לרבעונים שמגרדים את המאה מליון דולר, ולא תמיד מהצד הנכון, הפסקת ההשקעה במנועי צמיחה, ניסיונות ליצר מצגי שווא למשקיעים פוטנציאלים ואובדן אמון מוחלט מצד הלקוחות. עכשיו יחליט הקורא האינטליגנטי אם זה תיאור שיופיע בעיתונות עוד מספר שנים ויתאר את סיפור הדרך של רפי בתעשייה אווירית או שזה כבר קרה במציאות? שלומי אור | 19.08.13 (ל"ת)
31. כתבה מגמתית לעילא ולעילא. חבל. נכון, היום חטיבת טילים וחלל וחטיבת אלתא מובילות את תעש"א, אבל זה לא תמיד היה כך. בתקופות אחרות, דווקא החטיבה האזרחית הובילה. זה היתרון בקונצרן טכנולוגי, כמו תעש"א. והוועד חזק? נכון. אולי הוועד חזק מידי, אבל בימים אלה, כאשר הגלובליזציה מדגימה שוב ושוב את הצדדים הבעייתיים שבה - זה מה שצריך. ונניח שתעש"א תפטר את כל עובדי החטיבה האזרחית. כיצד תוכל החטיבה להשתקם, כאשר תביא רעיונות חדשניים, כפי שקרה בחטיבות המצליחות של היום? ולגבי רפי מאור: רפי מאור מגיע מחב' ECI אשר היתה ספינת הדגל של תעשיית ההיי-טק בשנות ה- 90. כיום זוהי חברה מדשדשת (עוד יותר מאשר תעש"א) אשר גם רפי מאור לא הצליח להרים. ואני באמת באמת מאחל לו ולתעש"א הצלחה. דני | 19.08.13 (ל"ת)
30. הלאמת סלקום ומיזוג עם תע"א הלאמת סלקום תציל את החברה המדרדרת ותשפר את השרות שלה . תעשייה אוירית וזמן אוויר נמצאים על אותה סינרגיה \ סקאלה מצבת כח האדם תעלה מ-16,000 ל- 20,000 עובדים יעילים ומרוצים . זמניהו | 19.08.13 (ל"ת)
29. ל-21 ו-19 ל-21: בתור מהנדס אתה מדבר שטויות. ברור שאין לך צל של מושג קלוש או לחברך מ-19 דבר וחצי דבר על התעשייה האוירית, איך היא בנויה ומי האנשים שעובדים בה. כמו כל מקום שבו יש הנדסה יש גם ייצור וחלקם (לא כולם) עובדים מאוד קשה כולל סופ"שים וערבי חג ומקבלים הרבה פחות ממגזרים אחרים לא יעילים כמו ח"כ למשל. מספיק כבר עם האמירות הציניות. אם יש לכם משהו חכם שמגובה בעובדות תגיבו ואם לא אז... אסף | 19.08.13 (ל"ת)
28. עוד חברה ממשלתית מסואבת בחברה פרטית היו מגיעים לאותן תוצאות עם חצי מכח האדם ומשכורות נמוכות יותר. איך אפשר לצפות להתחרות בשוק הפרטי הבינלאומי כאשר עובדים כמו בשנות ה 50 בשעה 4 כבר אין נפש חיה במפעל... עמית | 19.08.13 (ל"ת)
27. למגיב 14 לפחות תדייק יותר! בתעשייה אווירית המשכורות מן הנמוכות בשוק איני מדבר על הדור הוותיק שמתבשם במשכורות גבוהות כי אם על הדור הצעיר - החברה שאמורים למלא תפקיד חשוב בצמיחת החברה בעתיד, אנחנו מרוויחים גרושים יחסית לתואר שבידינו ולשנות הניסיון שצברנו - וזה בדוק. | 19.08.13 (ל"ת)
26. מה עדיף שההכנסות מתחלקות בין אלפי עובדים או שמפטרים אנשים מורידים שכר מפריטים את החברה ומפרישים מליארד שקל דיבדנד שהולך לטיקונים במקום לעובדים. צריך גם לזכור שבתעא משלמים הרבה פחות מאשר בשוק הפרטי למהנדסים אז גם בתאוריה אי אפשר יהיה להוריד למהנדסים את השכר (למזכירות וכדומה כן) רועי | 19.08.13 (ל"ת)
23. קשקוש! החברה צומחת יותר מכל הגדולות הכל מגמתי בעיתונות של היום מתברר החברה צמחה 11% ברבעון האחרון, זה המון! ודווקא עכשיו יוצאים בכתבה שאין לה מנוע צמיחה? מגמתי, חובבני, ואינטרסנטי. מעניין את מי זה משרת מישהו | 19.08.13 (ל"ת)
22. זה מקום כמו ההסתדרות של פעם מכונות קפה בחינם חדרי אוכל ענקיים הליכות של חצי שעה הלוך חזור לחדר אוכל, מכונות קפה חינם מפוזרות כל 100 מטר, פינות ישיבה עם החבר'ה מלא אבטלה סמויה עשרות וועדים וועדות שטוחנות מים ומקבלות כסף, לדעתי זה המקום הכי לא יעיל במשק שון | 19.08.13 (ל"ת)
21. בתור מהנדס עם תואר שני אני חושב שהייתי נהנה לעבוד שם תכלס לא עושים כלום והולכים הביתה ב 4. השכר אמנם נמוך יחסית אבל עדיין סביר, והתנאים מסביב מפצים. עדיף על לעבוד בסדנאות יזע של מתכנתים. י. | 19.08.13 (ל"ת)
20. תע"ש ותע"א חברות שונות! תפסיקו להתבלבל בין תע"ש שמקבלת סיוע מהמדינה לבין תע"א שנותנת דיבידנטים למדינה. | 19.08.13 (ל"ת)
18. מעניין, מאז ההודעה של מינוי מאור צצות כתבות מגמתיות להשחיר פניה של התעשיה האווירית מי שמכיר את התעשייה האווירית יודע שבחברה הזאת עודה מאמצי על כדי להצליח , יש לה עובדים מעולים, הבעיה היא שהממשלה מעדיפה לרפד את רפאל ולהעדיף אותה בכל על תעשיה אווירית. כולם שוכחים את הפיתוחים של תעש"א . נו אז כיפת ברזל לא לגמרי של תעשיה אווירית אבל המוח כן. לא לשכוח את זה טיל לא יכול להגיע לתוצאות כאלה ללא מוח. המדינה מעדיפה ליצור נזקים לטווח ארוך כדי להרוויח כמה גרושים בהווה. חבל וחבל. מדיניות קלוקלת כמו בנושא הגז אילה | 19.08.13 (ל"ת)
17. מנוע הצמיחה של תע"א בשנים האחרונות זה להיפטר מכל המהנדסים המוכשרים ולמלא את החברה בחנפנים יסמנים מהנדס | 19.08.13 (ל"ת)
15. תעשיה אווירית בליאווירית לי חיים כץ היינו היום ברחובות וביבי היה צוהל משמחה. אנחנו צריכים אנשים כמו האיש הזה.ושישמור עליו מלמעלה. לא משנה | 19.08.13 (ל"ת)
14. 24 אלף שח משכורות לחודש... עבדתי שנתיים בת"א, הכל הולך על משכורות ולא נשאר לחברה כמעט כסף לעתיד, זה מקרה קלסי בו הוועד עוצמתי והתוכנית העסקית מקבלת חשיבות פחותה מעוד העלאה במשכורת. פגשתי אנשים ללא בגרות שבאים לישון בלילה "ולהשגיח" על מכונות עם משכורת של 19 ברוטו. תהליך היעול שלהם דומה לחברת החשמל בה לא נותנים יותר קביעות ומפטרים אחרי זמן מה - הכל כדי שהוותיקים יהנו על חשבון כולם. גד | 19.08.13 (ל"ת)
12. גוף בזבזני שמעסיק עובדים שהם מפעילים מיקור חוץ (כלומר הם לא מנוצלים- או מובטלים חלקית) | 19.08.13 (ל"ת)
10. חברה מדהימה- מכלכלן שעבד שם....כנסו מדובר בחברה מדהימה שעומדת בחזית הטכנולוגיה עם אנשים שהם לא פחות ממדהימים. מה גם שמעל 70% מהמוצרים הם ליצוא, חסר תקדים לחברות בסדרי גודל הללו. הנושא של אחוזי רווח זה בעיקר משחקים חשבונאיים, כך החברה יכולה להשאיר יותר כסף לפיתוחים עתידיים , מה שאומרשהרווח הוא משמעותית יותר גדול והחברה היא רוחית יותר מ 2-3% בלי קשר החברה היא נכס אסטרטגי כי במקרה של עימות אף אחד לא מוכן להעביר לנו נשק(גם לא ארה"ב) ראו מקרה מלחמת יום כיפור אפי | 19.08.13 (ל"ת)
8. יש חברה שמשלמת להמון עובדים שכר הוגן ויש לה רווחים - הלוואי על כל החברות מה עדיף ? הפרטה שתפטר עובדים או תוריד לעובדים את השכר ובשלב הבא החברה תרוויח וחבר המנהלים יחלק לעצמו משכורות על והמשך התייעלות הוא הוצאת חלק מהמפעלים לחו"ל כי שם כוח העבודה זול למה למה למה ?! אני לא מבין למה מתייחסים למשכורות האנשים בתור "משקולת" . המטרה של החברה היא לתת משכורות לעובדים וזה מה שהחברה עושה. החברה לא צריכה להיות מעיין כסף כי אנחנו יודעים שכשיש רווחים הם מגיעים לקומץ אנשים . לכן עדיף שמשקולת השכר תהיה כמה שיותר גדולה ככה השכר מתחלק בין כל ההעובדים. איתי | 19.08.13 (ל"ת)
7. תע"א מפעל ציוני שגומל לאנשיו כמו שצריך טוב שיש מפעלים כמו תע"א ורפא"ל. הוצאת פעילויות למיקור חוץ לא בהכרח מוזילה אותם וגורמת לתלת ביצרנים זרים שאינם מספקים את הסחורה בזמן אמת. הפרטה לא תמיד מייעלת את העבודה ופעמים רבות גורמת לעודף בירוקרטיה כי הבעלים שרוצים לשמור על הכסף מכניסים עוד ועוד תהליכים ואישורים שונים ומשונים. בקיצור - צריך לשמור על ההון האנושי שמהווה היי-טק ממשלתי וכמו כן שומר על החזון הציוני של העסקה של ישאלים ויצור בארץ. מנשה | 19.08.13 (ל"ת)
5. בשנת 1987 התע"א פיטרה מחצית מעובדיה בגלל כשלון הלביא אז היה מטוס צבאי-מאז כנראה מנהליה לא למדו דבר והפעם היא נצבת באותה נקודת פתיחה של אז-הבעיה שיש יותר הוצאות מהכנסות,צריך מנהל שבא מהאזרחות,ולא אנשי צבא לשעבר איגור | 19.08.13 (ל"ת)
3. מענין הממשלה כל הזמן מחפסת הפרטה ופטורתי עובדם בלבד ההתיעלות במדינה חייבת להתחיל מהמנגנון הממשלתי זאת אומרת בטול משרדים מיותרים שמחזקים החכים מחוץ לכותלי הכנסת עוזרים פרלמנטרים הטלת מס מסיבים על בעלי המשכרות שמרוחים בחודש אלפי שקלים וחלקם מליונים צריך בד'ק בית עמוק מאוד בכל המגזרים . ולא להתפל לעובדי היצור השיטה של דמי הנהול היא סרטן מכרסם בחסכונות העובדים המסכנים . הגיע הזמן שיקום משהוא ויעשה סדר במדינה הלוי | 19.08.13 (ל"ת)
התעשייה האווירית מתקשה להמריא
41 תגובות לכתיבת תגובה