13. עוד 200 שנה רובוטים יעשו עבורנו את הכל רק ישארו מעט מאוד אנשים שיוכלו להנות מזה, כל השאר יהיו עובדי קבלן או מובטלים. נהג אוטומטי | 26.08.13 (ל"ת)
11. לא דמיוני ולא מסוכן חזון המכונית האוטומאטית כבר איננו דמיוני. המכוניות של גוגל כבר עברו כחצי מליון ק"מ תוך הפגנת ביצועים יותר טובים משל נהג אנושי (אנקדוטה מעניינת: במהלך המבחנים הרכבים השתתפו רק בשתי תאונות. שתיהן נגרמו כאשר הבוחן האנושי החליט לקחת לידיו את השליטה...) חברת ניסן גם תתחיל מבחנים לרכב שלה בבריטניה בהמשך השנה. להבנתי כרגע הבעיות העיקריות בפרוייקטים מסוג הזה הינן פסיכולוגיות (כמו תגובות 4 ו-7) ועלויות גבוהות ליחידה. http://www.digitaltrends.com/cars/googles-self-driving-car-trial-moves-up-a-gear/ איציק, מהנדס בניין | 25.08.13 (ל"ת)
8. הנכדים שלנו לא יאמינו שפעם הרשו לאנשים לנהוג מכונית היא פתרון של המאה ה-19 לתחבורה אישית: טכנולוגיה מסוכנת, בזבזנית והורסת-סביבה. כיום, אין סיבה הגיונית לשנע טונה וחצי של פלדה כדי לנייד אדם. מיותר גם להקצות את מחצית שטח הערים לכבישים וחניה. יצרני הרכב יודעים זאת היטב ומבינים שטכנולוגיה חדשה הופכת אותם למיותרים. הם מתקיימים על האדים האחרונים של שטיפת-המוח המתקראת "חלום אמריקני", ונזהרים מאד מכל צעד העלול לחסל אותו. | 24.08.13 (ל"ת)
7. להפקיד חיי אנשים בידי רובוט - זה צעד גדול של חברה שהשתן עלה לה לראש רובוט לנקיון הבית | 24.08.13 (ל"ת)
5. ה-Lidar יקר כמו האוטו עצמו. חברות אחרות הצליחו לייצר פונקציונליות דומה עם מצלמות וידאו בלבד הסיבה שחברות רכב לא משתפות פעולה עם גוגל היא כי הן חושבות שהן יכולות לייצר מערכת דומה שתעלה עשירית מהמחיר. יש דיווחים שב.מ.וו, פולקסווגן, פורד, טויוטה ועוד כמה חברות עובדות על מערכת מתחרה. בנוסף, הן גם מפחדות משיתוף פעולה עם גוגל, שנוטה להרוויח יותר מהשותפות שלה ולהשתלט על העסק... אסף | 24.08.13 (ל"ת)
4. רמזורים בארצות הברית בארצות הברית לפעמים מותר לפנות ימינה ברמזור אדום ולפעמים לא במידה שיש שלט לגבי פניה שמאלה ברמזור לפעמים מותר בירוק ולפעמים לא מותר אלא רק בחץ ירוק אין עוד רובוט שיודע לעשות את זה סבבה | 24.08.13 (ל"ת)
3. כמה דברים לגבי הנושא הבעייתי הזה ואולי יתרון אחד שבולט 1. למה חברה כמו גוגל מרשה לעצמה להמשיך לגדול בלי סוף? בסוף היא תשתלט לנו על הכל. 2. זו תהיה פגיעה אנושה סקטור הרכבב והשפעות יהיו הרסניות על בני האדם מבחינת עבודה. הרי זו עבודה שלא דורשת מאנשים תואר ראשון ושני. 3. צריך למנוע מונופולים 4. עכשיו רץ לראשות העיר בניו-יורק היזם שהמציא את המוניות הצהובות. הוא בטח לא ייתן לזה יד. כמו שלא נתנו לגאט טקסי להפעיל שם שירות. היתרון היחיד של הפרויקט הזה- אולי נהגי המוניות יפנימו שלא צריך לקלל,לעשן,לירוק,ללכלך,לנהוג במהירות מופרזת כומ עבריינים . ועצם האיום יגרום להם להתנהג טוב יותר. 5. אסור למדינות בכל העולם לתת לתאגידים להשתלט על נכסי בני האדם "על חשבון שירות טוב". חייב להיות מינון נכון לתת לאנשים מקור פרנסה. פשוט איני מבין כמה אפשר!!! | 24.08.13 (ל"ת)
2. ההשראה מהסרט Total Recall מי שרוצה לראות איך תראה המונית, ויותר איך יראה הנהג - שיצפה בסרט Total Recallעם ארנולד שוורצנגר משנת 1990 משה | 24.08.13 (ל"ת)
1. אני מניח שזה לא יהיה בתקופת חיי אבל המטלה של נהיגה ממקום למקום זה פשוט אחד הדברים השנואים עלי ואני אשמח מאוד שיגיע היום שבו אני לא אצטרך לנהוג. או לחילופין שבמדינת ישראל תהיה תחבורה ציבורית נורמאלית וזולה, אבל זה בטח לא יהיה גם בתקופת חיים של הנינים של הנינים שלי... עמרי | 24.08.13 (ל"ת)
הפרויקט הבא של גוגל: ייצור מוניות רובוטיות
14 תגובות לכתיבת תגובה