אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מגה בול מקצצת ספקים ומקווה שזה יביא לקוחות

112 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

111.
הפוך גוטה. אם מגה רוצה למשוך אותנו שתוסיף מוצרים מהיצרנים הקטנים
היצרנים הגדולים עושקים אותנו ו"קונים" את הרשתות באמצעות הבונוסים והיעדים. בפועל היצרנים הקטנים מספקים מוצרים לא פחות טובים במחיר הרבה יותר אטרקטיבי. נכון שאחזקת הרבה מוצרים בכל קטגוריה גורמת לשטח מדף גדול יותר ועלויות נוספות אבל הסיפור על כל הכלכלנים שצריכים לתמחר את המוצרים מופרך. שני אנשים ותוכנת מחשב יכולים לתמחר כל כמות נתונה של מוצרים. לכן אם מגה או איזה שם לועזי שיש לה עכשיו רוצה להישאר רלבנטית היא צריכה לעשות אחד משני הדברים הבאים: 1. לבנות מותג פרטי חזק בכל הקטגוריות המבוסס על היצרנים הטובים שמחירו יהיה לפחות 25% פחות ממחיר המוצר המוביל. 2. להתחיל להכניס כמה שיותר יצרנים קטנים ובינוניים או יבוא, בעיקר בתחומים בהם הגדולים עושקים אותנו (קפה, שוקולד, דגנים, שימורים וכו')
קניין משפחתי | 30.08.13
110.
פער של 10%???? חחחחח
הפער מגיע בהרבה מקרים ל-50% ואף 250%: פירות וירקות, בשר, דגני בוקר, פיצוחים, שימורים. קילו עגבניות במגה בול עולה 5 ש"ח וברמי לוי פחות מ-2 ש"ח. זה יותר מ-200 אחוז. אני קונה במגה בעיר עם תווים (17% הנחה), אבל רק מוצרים במחיר ששווה פחות או יותר בכל הרשתות (מוצרים בפיקוח, מוצרי חלב שלא בפיקוח) ואז ההנחה הולכת לכיס שלי ולא כדי למחוק חלק מפער המחירים. את השאר אני קונה ברמי לוי.
אילן | 29.08.13
108.
מאיפה המנכ"ל יודע? מהסקרים. ומה שווים הסקרים?
למשל שאלו אותי אם ברשת יש מגוון מוצרים מעודכן? בכך הם ניסו בעצם "להפנט" אותי, לחשוב שמיגוון מוצרים חשוב לי. לא רוצה מעודכן. לא רוצה מגוון. רוצה את המוצר שאני רגיל להשתמש בו. למשל יוגורט פירות 3% של שטראוס. אז מה עשו החכמים. ראשית צימצמו את הספקת ה-3% ושמו במדפים הרבה 0%. אחר כך, המוצר נעלם והיום יש יוגורט "שהטעם" שלו [למשל תות שדה" נמצא בג'לי בתחתית מיכל היוגורט. שינו את המוצר שאהבתי, ויצרו מוצר חדש.... נכון! והעלו את המחיר [מחיר לגרם מוצר] בטריקים הנבזיים שלהם: הקטנת כמות והשארת אותו מחיר, למשל. או הקטנת כמות בכל מיכל, בשמיניית מיכלי יוגורט במחיר מבצע! בחודש יולי, לא היו ביצים בגודל L, רגילות במחיר של 12 ומשהו שקל [כן היו ביצי חופש ווכו' בגודל L במחיר 20 ש"ח ומעלה. למרות שהשארתי מכתב בתיבה למנהל הסניף, עדיין לא היו. אז פשוט הלכתי "הצידה" 300 מטר לשופרסל דיל. להם דווקא היו ביצים בגודל L אני גם רוצה את המוצר באותו מדף לאורך זמן, ושלא יחליפו מקום [כדי שאחפש, ואז, בדרך אקנה מה שלא התכוונתי לקנות. כשבמגה בול נשר עשו שיפוץ, במשך כ3-4 חודשים[!] הזיזו מוצרים ממקום למקום, מבלי לעדכן את השילוט. ולא עזר שפניתי למנהל החנות. אז בסוף הלכתי "הצידה" כ-300 מטר לסופרסל דיל. וגם רמי לוי לא רחוק.
אליהו הנביא | 28.08.13
107.
לקרן המנכ"ל החדש
תגובה אמיתית המחירים בסניפי מגה לא נתפסים כיקרים הם יקרים נקודה. אינני מבין דבר בניהול רשתות של מוצרים וייתכן שתצליח ואני אף מקווה שכן אבל : 1. הורד מחירים באופן גורף או ע"פ ניתוח צרכי הלקוח 2. שמור על רמת נקיון בסניפים כי בביג ב"ש זה פשוט מזעזע ולא רק בסמוך לחג. 3. גרום לעובדים לעזור לצרכנים ולא להפריע להם באמצעות שיווק מבצעי סלולר שנציג המכירות עצמו לא מבין. 4. מקצע את הקופאיות והוסף כמה בכל סניף. 5. חלק כרטיס חבר שמטיב עם הלקוח ולא מנצל אותו בדמות אשראי . תגיד תודה שהלקוח בא לקנות אצלך ולא הולך למקום אחר. 6. מספיק עם עניין תווי השי לחג שאינם משקפים את ערכם האמיתי ללקוח בסניפים. זה מזלזל ולא לעניין. בגדול אינני נהנה כלל לרכוש בסניפי מגה או מגה בול ועושה זאת לעיתים רחוקות בלבד בגלל אילוץ לוגיסטי . נקודה חיובית היא שסניף מגה בול בנווה זאב בב"ש נראה קצת יותר טוב (בוודאי מביג) וזה כנראה בגלל מנהלת הסניף השפויה והקשובה והאכפתית. נקודה נוספת לצרכנים: אמנם זוהי מדינה חופשית אבל למה לעזאזל אתם צריכים קטשופ בטעם פיצה??. ושוב, תוריד מחירים. ונקיון. בהצלחה ושנה טובה.
באר שבע צה צה צה  | 28.08.13
106.
בהצלחה למנכ"ל ומגה,אך הוא טועה בגדול
הערות למנכ"ל: 1.רשת מגה אינה נתפסת בעיני הלקוחות כרשת יקרה,טעות בחשיבה,לעומת שופרסל,היא נחשבת בזולה. 2.צמצום מוצרים וספקים-התגובה תהיה צמצום לקוחות,כאשר המבחר מצטמצם,הלקוחות מצטמצמים. 3.אני גדלתי על מגה עוד מאז שנקראה "צרכניה" ואני אוהב לקנות בה וקונה גם בשופרסל. 4.שינויי המגוון,לפי דרישת הלקוחות ספציפית לכל סניף,יביא את הלקוחות הגרים באזור הסניף. 5. מבצעי דגל,צריך לעשות כל השנה,לא רק בחגים,תלמדו מסופרפארם,מציעה כל שבוע מוצרים במחירי רצפה,כל מה שיוצא מכך,משיכת לקוחות,שמתעניינים בקניית מוצרים נוספים. העיקר שתצליחו בכל מקרה,שנה טובה לך ולעובדי הרשת.
לקוח ותיק | 27.08.13
105.
מחירים מופקעים
אני לא לקוח קבוע של מגה אבל , בעיקר בחגים כאשר אני מקבל תלושים שתקפים רק במגה אני נאלץ לעשות קניות שם, בכל פעם מחדש אני מופתע מהמחירים הגבוהים של רוב המוצרים, אני נוהג לקנות ברמי לוי, בשופרסל דיל או ביינות ביתן ובכולם המחירים משמעותית זולים יותר !!!!
גבי | 27.08.13
104.
למה במגה בול תלפיות לא מאפשרים להצטרף למעדון YOU רגיל ורק לכרטיס אשראי
ערכתי הבוקר במגה בול תלפיות בירושלים קניה רצינית עגלה שלמה מכל טוב הייתי בסופר הזה משהו כמו שעתיים המתנתי בתור במחלקת הבשר סוף סוף קיבלתי שרות וואז הגעתי לקופה היו לי תווי קניה שקיבלתי במתנה מהעבודה רציתי להנות מההנחות שפורסמו היום בעיתון שהם רק לחברי מועדון YOU ולא הסכימו לעשות לי כרטיס חבר מועדון ירוק ניסו לאלץ אותי להצטרף לתכנית כרטיסי האשראי לא רוצה אשראי רוצה לשלם בתווי קניה או במזומן אז הענישו אותי וביטלו לי את הקניה תודה רבה הלכתי לרמי לוי ובתווי הקניה אקנה לי מתנות במשביר לצרכן תמשיכו כך
גם אני רוצה כרטיס מועדון ירוק | 27.08.13
101.
מגה באינטרנט- שירות נהדר!
אנחנו עושים קניות דרך אתר מגה כבר למעלה משנה. רוצים לציין לשבח את השירות היעיל, האדיב והמקצועי שלכם. גם השליח שמגיע עם הסחורה, חביב להפליא (גרים במונוסון ומקבלים ממגה בול אור יהודה). מאוד מקווים שלא תצמצמו את מגוון המוצרים ונשמח להמשך פינוקים והטבות במשלוחים.
ברברה | 27.08.13
100.
אני לקוחה קבועה במגה שברמות, י-ם.
אני מאוד מרוצה מחוויית הקנייה, מיחס האחראים, מהמבחר וחבל שתצמצמו את המבחר. זה יגרום לאנשים לחפש את הדברים שהם רגילים לצרוך במקומות אחרים ולהתרגל לקנות במקום שמאפשר להם לבחור מבין מגוון רב יותר של מוצרים. לא עדיף לכם פשוט לעשות מבצעים מפוצצים? לדרבן אנשים לקנות אצלכם ע"י כך שיקבלו החזר למשל ע"י שובר קנייה במידה שהם קניינים קבועים שם? למה להרוס את חוויית הקנייה? אתם תרחיקו לקוחות. שימו לב למשל איך סופר-פארם מיתגה את עצמה ביחס ל"אפריל". יש להם אחלה מבצעים ואחלה קופונים בעיתוני השבת. זו הדרך ללב הישראלים.
מיכל | 26.08.13
99.
ספקים קטנים
מר קרן היקר.הספקים הקטנים נותנים חלופה ראויה לספקים הגדולים.הבעיה היא שהקניינים שלך אינם מחליטים לפי מה קהל הלקוחות שלהם רוצה אלא כמה בונוס הם יקבלו בסחיטת הספקים הגדולים ומפה מתחילה הטעות כי הספקים הגדולים חייבים להשליך את הבונוסים על הצרכן הקטן.לעומת זאת ספק קטן השירות אספקה שלו מהיר,המחירים מאוד אטרקטיבים כי אין לו מטה כזה גדול כמו לספקים הגדולים והשאיפה שלהם להצליח ברשת גדולה ולכן שיקול דעתך בלהרחיק את הספקים הקטנים מוטעה.
צוקי | 26.08.13
97.
התדמית שלכם לא טובה כי יחס העובדים מבריח את הלקוחות
אני מקווה שאדון מנכ"ל קורא את זה במגה בול באשדוד באזור תעשיה כשקונים בשר במבצע איזשהו- אומרים לך שאסור לחלק את הקניה לסכומים יותר קטנים-כדי שחס וחלילה לא תקבל בפעמיים את המבצע של הבשר לדוגמא אם המבצע של הבשר הוא בקניה של 100 ש"ח ומעלה-אז תוכל להנות מזה פעם אחת על כל הסכום. בשופרסל באשדוד למשל גם אם קנית ב1000 שקל-הם יחלקו לך את החשבון לכמה שבא לך כדי שתוכל להנות מהמבצע של הבשר יותר מפעם אחת. עוד דבר הזוי זה שהקופאיות מביאות לך מנהל משמרת כדי שתוכל לשכנע אותו שהכמויות בשר במבצע שקנית הם באמת רק בשביל המשפחה שלך ולא בשביל מכירה חוזרת- הם באמת רבים איתך ורוצים לראות כמה ילדים יש לך בתעודת זהות בשביל לשכנע אותם שכמות הבשר שקנית בהנחה לא מופרזת מדי לטעמם.רק בדיקות KGB של פוטין יכולות להיות דומות לזה. נשבע לכם זה אמיתי הסיפורים האלה-ככה עשו לי. ואם אני אמא שקונה בשר גם למשפחה שלי (3 נפשות) וגם למשפחה של הבת שלי כי הבת שלי עובדת ואין לה זמן לקניות ויש לה תאומות (4 נפשות) -אז בכלל אתה אצלם על הכוונת כי קנית יותר מדי בשר במבצע והם חושבים שאני הולך למכור את זה בחנות שלי או משהו כזה ושעה אתה רב איתם ועם המנהלי משמרת שיאשרו לך את הקניה ושזה בשר לשימושך האישי ולא למסחר. זה גועל נפש,זה הרגשת KGB של פוטין מגעילה מה זה ההתנהלות הזאת? זכורות לי העובדות המסכנות ברשת המלון הזו שהבוס התחפש לעובד, ואז העובדות סיפרו שצריכות לסחוב שואב אבק לקומה 3 בעצמן, שצריכות לנקות מספר שיא של חדרים כדי לזכות בבונוס עלוב של 4 ש"ח לחדר' על החדר אוכל ללא מזגן והמטבח ללא מזגן... מהר מאוד ביטלו את התכנית כי כנראה המחוברים הבינו שאל להם להציג את העבדות המודרנית במערומיה בטלויזיה , וכמובן הסתמכו על הזיכרון הקצר של הציבור שכבר לא יזכרו את התכנית הזאת עד ששוב יצטרכו עבדים לחודשי הקיץ חפשו באיזה אתר את שם התכנית "בוס בהסוואה" אני חושבה הפרק הראשון היה על מלונות.
 | 26.08.13
94.
עזבו אתכם מר. לוי וכל האחרים המתחזים לרבע חינם וכו'... חוויית הקניה אצלם לא טובה
ולכן לא מתקרבים.... עד היום קניתי במגה בול יד אליהו בימים חמישי (לפעמים אחרי משחקי מכבי) בחצות והמחיר זול, הסניף מפוצץ (טוב/לא טוב) והעיקר מקבלים הנחה של 10% על כל הקניה למי שמשלם בכרטיס YOU אשראי שלהם. אגב עם הכרטיס הזה לקחתי לפני חודש מיקסר של קנווד בחינם בתוכנית הנאמנות להם.
אפרתי | 26.08.13
93.
מה זה משנה מגה ושופרסל הם הכי יקרים בארץ בכל מקום-נו אז ישנו את השם מה זה יעזור
אני הולך לסופר באבא בתל אביב או סופר שלומי והרבה מבצעים ויותר זול ממגה שנמצאת שם או שופרסל ברחובות המקבילים והם הכי יקרים גם המגה וגם שופרסל בהכול הלוואי שרמי לוי או אושר עד יפתחו סניף בתל אביב
aukv  | 26.08.13
92.
נכנסתי לסניף שופרסל ונפלתי מצחוק
10 אנשי מנגנון שנראים עם תואר שני ומעלה, מחוייטים (נשים וגברים,אחת מהם בלונדינית מגונדרת ,נראית ששנים כבר לא החזיקה סחבה ביד) עומדים בסיעור מוחות וויכוחים מתישים ומנסים לראות איך להעלות את המכירות,וליישם אולי את התיאוריות שהם למדו באוניברסיטה. בעוד רמי לוי ,יינות ביתן, חצי חינם, 3/4 חינם,סופר דוש, וויקטורי עושים להם קרקס. כל הבעלים של הרשתות האלו הם אנשים שצמחו מלמטה,בלי תארים ובלי אולי אפילו שגמרו בית ספר. סוחרים ממולחים שעושים למגה ושופרסל בית ספר. בלי מנגנון נפוח (תרתי משמע) ובלי תאוריות מפולפלות של בתי ספר לכלכלה אלא של בתי ספר של החיים.
מוטי | 26.08.13
89.
יקר ואבל לא צפוף
אני אוהב לקנות במגה, כולם הולכים לרשתות הזולות וכך יותר פנוי לי לקנות במגה או YOU או כל שם שתבחרו,... רק חשוב שלא תורידו מחירים, עדיף אפילו שתעלו כדי שלא יבואו המוני קונים ואז יהיה לי חם, וצפוף, לא כולם מרווחים אותו דבר, צריך גם רשת לעשירים ש 1000-2000 שח הוצאה בחודש יותר לא עקרוני
אדוארד רוטשילד | 26.08.13
88.
מגה בול בעיר מודיעין במתחם ישפרו -עד לפני כחודש הייתי עורך קניות שבועיות שם ובמשך שנים ,למרות
המחירים היותר יקרים בהשוואה לרשתות שיווק אחרות באיזור. לפני כחודש עזבתי בגלל התנהגות מזלזלת ומחפירה כלפי ,מצד אחת העובדות בשם צליל, ועברתי לערוך את הקניות בשופרסל דיל הסמוך. בשורה התחתונה-מחירים גבוהים יותר ,למרות הכל לא מנעו ממני במשך שנים לערוך את הקניות במגה ,אך שילוב של יחס בוטה+מחירים גבוהים- תסכימו איתי ב"מגה" שזה באמת יותר מדי. מעוניינים שנחזור, פנו לכל הטוקבקיסטים שכתבו -לכל אחד באופן אישי-ושכנעו אותם שאכן מתוכנן שינוי מהותי ברמת המחירים ובתודעת השירות של העובדים כלפי הלקוחות ,תופתעו כמה שזה יועיל ל"מגה"
יורם | 26.08.13
87.
מגה יקרים ומאמינים כי הם יכולים לעבוד על הלקוחות כל הזמן.
מגה התחייבה כי מגה בול יהיה הזול ביותר כל הזמן נקודה בפועל הם רימו ויקרו את המחירים והפכו להיות הכי יקרים הם יצטרכו להשקיע זמן רב כדי לרכוש את האמון שלי בהם שוב פעם היינו קונים רק במגה עד שגילינו כי הם פשוט ייקרו את המחירים
לקוח YOU לשעבר | 26.08.13
85.
הבעיה היא תמיד בקופות. לא משנה מה קנית, אתה תעמוד שעה בקופה
זה מוציא את כל החשק מהקניות. הייתי בבריטניה בחנויות טאסקו, חברה "קצת" יותר גדולה ממגה, ושם מעולם לא עמדתי יותר מדקה או שתיים בקופה. וזו רשת עם אלפי על אלפי חנויות. אתם לא נותנים לאדם שנכנס אליכם חוויה שהוא יזכור כחוויה חיובית, וחבל.
מנשה | 26.08.13
83.
הסיבה להפסדים היא שמגה יקרים
לא צריך להיות גאון רק להסתובב פעם אחת בסופר ולאות את המחירים של המוצרים שאתם קונים בד"כ כדי להבין שהם ממש יקרנים. קופסאות שימורים תמיד שקל עד שלוש יותר יקרים. שמן ב 20% חטיפים לפעמים גם 50% גבינות 10% ויותר האם אתם חושבים שהציבור כל כך מפגר ועצלן שיצא עם פחות 200-300 שקל בקניה השבועית רק כי אתם קרובים או רק בגלל תדמית? כולם משווים מחירים ומבינים שלפעמים עדיף לנסוע 10-15 דקות לסופר אחר ולחסוך מאות שקלים כל חודש. הבעיה היא מנהלים שלא מבינים כלום וחושבים שמישהו חייב להם משהו ושוכרים צבאות של יחצנים וקומבינטורים , אבל לבסוף כשזה נמדד בקופה תמיד מפסידים. מגיע לכם את מה שבישלתם חבל שכל כך הרבה עודים יסבלו בגלל הטעויות שלכם.
טל | 26.08.13
77.
כל שני וחמישי משנים את השם? מה השטות הזאת תורמת למישהו? חוץ מלמשרדי הפרסום?
כל מנהל חדש חושב שהמציא את הגלגל ומשנה שם, כאילו זה שעשו את אותו דבר לפני שנה וחצי לא הוכיח את עצמו ככישלון. ההצעה למנהל הבא שיחליף את המנהל הנוכחי, זה להחליף את השם מ-you ל-me. אפשר יהיה אז להגיד שהשם שם כל לקוח בפני עצמו במרכז.
 | 26.08.13
76.
10% יותר יקרים מהמתחרים? ככה הבעלים אמר, אין לזה שום סיבה
אין סיבה שמגה יהיו יותר יקרים אפילו מהירקנים הזולים ברחוב אילת בחולון. אם הם יכולים למכור בזול בוודאי ענקית המזון יכולה. המחירים ברשתות כולל מגה גבוהים מדי, ורק שיש "מבצעים" הרשתות מציגות למעשה מחירים ריאליים. לו הם היו חיים על רווח תפעולי של 2% סביר להניח שהם היו נעלמים מהשוק, עובדה שלא.
ואני לא מאמין שהם חיים על 2% רווח | 26.08.13
75.
מזכיר לי את הסיפור על המעטפות
מנהל חדש שנכנס לתפקיד מקבל מקודמו 3 מעטפות ממוספרות. אם התוצאות גרועות תפעל לפי ההנחיות במעטפה הוא אומר לו בדרכו החוצה. אחרי רבעון הוא נאלץ לפתוח את הראשונה שם היה כתוב להאשים את ההנהלה הקודמת. בוצע (גם כאן). אחרי שגם הרבעון השני היה גרוע הוא פתח את המעטפה השנייה. שם היה כתוב להכריז על ארגון מחדש (כאן בתוספת שינוי שם). אחרי עוד רבעון קטסטרופלי הוא נאלץ לפתוח את המעטפה השלישת. שם היה כתוב "תכין 3 מעטפות"..... אז לצערי המנכ"ל החדש והנמרץ כבר ביצע את שתי ההוראות הראשונות אבל השינויים שהוא עושה יגרמו לו להצטרך מהר מאוד למעטפה השלישית. מעבר לעובדה שכפי שצויין השם הלועזי בעייתי הרי שהשינויים שהוא עורך לא יקרבו לקוחות אלא ירחיקו אותם. אחת הבעיות כיום היא שלספקים הגדולים יש יותר מידי כח. הצעד המתבקש הוא לא להחליש את הבינוניים והקטנים אלא לחזק אותם כך שכח המיקוח של הגדולים יקטן. את זה ניתן לעשות בשתי דרכים. האחת - מותג פרטי חזק אבל באמת באמת זול המתבסס על היצרנים הקטנים-בינוניים. מותג פרטי צריך להיות זול בלפחות 25%! ממוצרי המותג המוביל בקטגוריה. השנייה - הכנסת כמה שיותר ספקים קטנים לחנויות. נכון שהדבר יוצר עומס לוגיסטי (ובאמת - מה זה השטויות האלו על האנליסטים שיצטרכו לתמחר שמונת אלפים מוצרים במקום 18,000? כמה אנליסטים כאלו יש ברשת וכמה ברמי לוי?) אבל אם בכל קטגוריה יהיו תחלופות טובות וזולות למותג המוביל באופן טבעי ניתן יהיה לתת לצרכנים אפשרות לסל זול. רק לשם דוגמא - ברשתות הפרטיות ניתן לקנות דגנים המתחרים בכריות של תלמה. נכון. לא אותו הדבר אבל הילדים שלי מבסוטים. המחיר אגב לפחות שליש פחות. ואתם יודעים מה? אני לא אופתע אם הרשתות עדיין מרוויחות יותר על הדגנים הללו. בקיצור כדאי שהבעלים (וגם נציגי בעלי המניות) יבינו ששינוי שם ומיתוג זו דרך מצויינת למממן יועצים ארגוניים, משרדי יח"צ ומשרדי פרסום אבל בשביל להיות קמעונאי צריך שני דברים עיקריים. מיקום טוב (ויש להם) ומחשבה על הלקוח שבאה לידי ביטוי במגוון, איכות, שירות ומחיר. כל השאר בבל"ת.
ג'ינג'י | 26.08.13
72.
לקוח מגה בעיר לשעבר
בתור משפחה קטנה של שלוש נפשות שנים הייתי עושה קניות במגה בעיר. המחיר לעומת רשתות הדיסקאונט באמת הסתכם רק בכ10%+ (פעם בחודש הייתי קונה ב'דיל', 'בול' או רמי לוי להשוואה) אבל חווית הקנייה הייתה משמעותית יותר טובה. פחות לחץ בימי שישי. חנויות יותר קטנות אבל איכשהו גם יותר מרווחות. בקיצור בחרתי שקט נפשי ב~50-60 שקל לשבוע. מה לעשות שיוקר המחייה בשנים האחרונות גרם לי לחשוב מחדש. לפני חודש עברתי לרמי לוי ואומנם לקח שני ביקורים להתרגל להיצע מוצרים קטן יותר (לא נורא, גם ככה אני משתדל לקנות ישראלי אז יש את רוב הדברים), ועדיין קשה לי עם מבחר הפירות הכמעט בלתי קיים, אבל ת'כלס חווית הקניה בשישי בבוקר סבירה והחיסכון (כמה שהוא קטן) נהיה משמעותי יותר . בקיצור צעד מתבקש למגה ושיהיה להם בהצלחה. בתור צרכנים הכי חשוב לנו שתהיה תחרות.
ירון | 26.08.13
61.
דווקא אצלנו החליפו מגה-בול במגה-בעיר / סיבה טובה להעלאת מחירים!
אצלנו ברחובות, החליפו השבוע את רשת מגה בול במותג היקר יותר של הרשת, מגה בעיר! בדרך כלל זו סיבה טובה להעלאת מחירים בכל המוצרים.. הם לא מבינים שכאשר יש רשת של סופרים זולה ליד, אין טעם להעלות מחירים אחרת הסניף ייסגר? במרחק לא רב, יש סניף אחר של הרשת, מגה בעיר והמחירים שם בשמיים! וכמות האנשים שנכנסים לשם קטנה בהרבה לעומת סניף שכונתי רגיל.. שוב, מנהלי הרשת לא מבינים שהמחיר והשירות הם אלא שמושכים את הקונים לבוא ולרכוש את סל הקניות שלהם השבועי ולא שם כזה או אחר.. עוזי
עוזי בר | 26.08.13
58.
אושר עד הכי זולה, אחריה רמי לוי, שופרסל ומגה הכי יקרים.
לפי בדיקה שביצעתי מספר פעמים ברשתות אושר עד, רמי לוי, שופרסל דיל ומגה בול זו המסקנה שלי. מגה יקרה מאוד וגם שופרסל שאליהן אני ממש לא נכנס אף פעם. אושר עד ורמי לוי כמעט זהות במחירים חוץ מאשר זה שאצל אושר עד יש מבצעים מדהימים בכניסה לחנות כמו למשל עוגת דבש של אחווה שנמכרה השבוע ב-3 שקלים והיא גם היתה טעימה מאוד, היה גם דבש יד מרדכי 500 גרם ב-16 שקלים ועוד מציאות.
YA-MAN | 26.08.13
56.
מגיב 13 - תשובה לשאלה מדוע אנשים קונים ברשתות אחרות
כי א י ן ל נ ו סופר של רמי לוי (או סופר פרטי אחר) באזור. גם לא במרחק סביר. איך זה בשביל סיבה, חכמולוג? 4 אופציות עומדות בפנינו - מגה צמוד לבית, סופרסל ו- AM-PM 10 דקות מהבית או נסיעה של שעה וחצי בפקקים לרמי לוי. מה אתה היית בוחר? נכון, לכן גם אנחנו קונים מחוסר ברירה במגה.
תושבת השפלה | 26.08.13
52.
אני קונה במגה אך ורק............
דברי חלב, ולחם, שנמצאים בפיקוח.... חוץ מזה , כלום, נאדה!!!!! אני רואה לפעמים פערים של 60=70% !!!!! לעומת השוואת מחיר שאני עושה לקניותי ב"סופר דוש" בקניון בת ים. רוצים דוגמאות, בבקשה: רסק עגבנית פריכוז 9.99 ואני קונה אותו ב=6.00 שקל. קטשופ אוסם 13.60, ואני קונה אותו ב=10 שקל. ק"ג בשר קפוא גולש, 37.80, ואני קניתי במבצע ב=19.90 . אפילו בקמח\סוכר\סולת יש הפרש של 30% ויותר... לא סתם יש לרשת שם של יקרים מאוד, הם באמת כאלו......
אורי  | 26.08.13
51.
מגה באמת יותר יקרים
המחירים במגה מאוד גבוהים, אפילו אם קונים בתווי קניה שנמכרים בהרבה מקומות בהנחה של 17%, יוצא שהמתחרים עדיין יותר זולים ובהרבה. למה הלקוחות צריכים לשלם על כל המטה המנופח, המשכורות והמכוניות לעובדים. תמכרו יותר רק אם המחירים יהיו כמו אצל המתחרים הזולים.
א | 26.08.13
50.
מגה בעיר = השלמות הקניות
יש לי מגה בעיר ליד הבית. אז בעלי עושה קניות מרוכזות פעם בשבועיים בשופרסל דיל, ואני רק משלימה. כל החלב, קוטגים, גבינות ובשר טרי אני קונה במגה, אך תמיד מחפשת מבצעים. כלומר, אם יש פסטה של מגה במבצע - אקנה, לא - בעלי ירכוש פסטה זולה בשופרסל מחוץ לעיר, או נגמרו ביצים או סימילק באמצע. אבל לקנות שוקולדים ב-20% יותר ? אתאפק. מצדי היוזמה להוריד מחירים תמורת הקטנת המבחר מבורכת. רק תשאירו מחקלות בשר-גבינות-לחמים כמו שהם, ומבחר מינימלי של מוצרים בסיסים במחירים טובים. אני כן אתעקש על סוג הפמפרס המתאים, אך לא אכפט לי איזה שמפו או חומר כביסה לקחת, כל עוד יהיו מחירים סבירים.
מירי | 26.08.13
49.
שופרסל דיל בירושלים לא יותר זול ממגה בול - אבל מגה בעיר שוחטים!
לא ברור לי למה מוצר אחד נמכר ב-11-12 שקלים במגה בול בקניון בתלפיות וב-16 ש"ח במגה בעיר בינובסקי. במקום להחליף שמות ולקצץ במספר המוצרים - תסגרו את מגה בעיר. מי שנכנס לשם פעם אחת - כבר לא ירצה לשמוע על סניפי מגה בכלל. אם תקצצו בממבחר המוצרים - אנשים באמת יעברו לשופרסל דיל
 | 26.08.13
48.
זה מה שקורה כשאנשים שלא מבינים בקמעונות מתעסקים בקמעונות.
החלפת השם ל YOU זה הפתרון של המנכ"ל ? מותג מוביל +מותג חזק + מותג פרטי זה הפתרון ? ככל שיחזיק יותר מותגים מובילים ,כך יהיה לו יותר קשה להתמודד עם השוק . אני יכול להסביר לו שעתיים מה צריך לעשות כדי להעביר את הרשת לפסים אחרים ,אבל כמו בכל מקצוע ,גם בקמעונות הבסיס הוא להיות מקצוען בתחום ולהיות סוחר שיודע לקנות ובקואופ אין אנשים כאלה .
שי | 26.08.13
47.
לקוח מגה בעיר לשעבר
בתור משפחה קטנה של שלוש נפשות שנים הייתי עושה קניות במגה בעיר. המחיר לעומת רשתות הדיסקאונט באמת הסתכם רק בכ10%+ (פעם בחודש הייתי קונה ב'דיל', 'בול' או רמי לוי להשוואה) אבל חווית הקנייה הייתה משמעותית יותר טובה. פחות לחץ בימי שישי. חנויות יותר קטנות אבל איכשהו גם יותר מרווחות. בקיצור בחרתי שקט נפשי ב~50-60 שקל לשבוע. מה לעשות שיוקר המחייה בשנים האחרונות גרם לי לחשוב מחדש. לפני חודש עברתי לרמי לוי ואומנם לקח שני ביקורים להתרגל להיצע מוצרים קטן יותר (לא נורא, גם ככה אני משתדל לקנות ישראלי אז יש את רוב הדברים), ועדיין קשה לי עם מבחר הפירות הכמעט בלתי קיים, אבל ת'כלס חווית הקניה בשישי בבוקר סבירה והחיסכון (כמה שהוא קטן) נהיה משמעותי יותר . בקיצור צעד מתבקש למגה ושיהיה להם בהצלחה. בתור צרכנים הכי חשוב לנו שתהיה תחרות.
ירון | 26.08.13
45.
מגה בול - מגה בעיר...הפתעה בגני-תקווה
מגה בול - מגה בעיר הפתעה בגני-תקווה...בשבוע האחרון הוסב מגה בול למגה בעיר. משמעות צעד זה הינה עלייה חדה במחירי המוצרים (בדוק !) התושבים כצרכנים אינם חייבים להסכים ולקבל מהלך זה. עומדות לבחירתנו אפשרויות קנייה ברשתות מתחרות וזולות יותר בסביבה כגון: ויקטורי, חביב, שווה+, יינות ביתן ואחרות. על מנת ליצור מהלך שישפיע חייבים להצביע ברגליים. רק מהלך צרכני מתמשך יביא לשינוי מתבקש !!!!
אודי ק. | 26.08.13
44.
תטפל גם במגה באינטרנט - שרות עלוב בשבועות האחרונים!!!!
מגה באינטרנט התדרדר בצורה נוראית בשבועות האחרונים. זה שירות פרימיום עם מחירים בשמיים אבל פעם לפחות קיבלת את מה שהזמנת... בפעמים האחרונות קיבלתי מוצרים פגי תוקף, אריזות ישנות ולא שלמות וכו'... כבעל ניסיון אתה מוסיף להערות בהזמנה שאתה לא מעונין במוצרים ישנים אבל זה לא עוזר. נראה שהרשת מצאה למי לדחוף את המוצרים שאף אחד בסניף לא מסכים לקנות... ניסיון לפנות לשרות הלקוחות נענה ביחס מזלזל ולא מבין (נחליף לך מחר, אם זה דחוף תפנה לסניף) וזה אם בכלל מסכימים לדבר איתך. ניסיון ליצור איתם קשר בימי חמישי בערב נענה במוקדנית שמבטיחה שיחזרו אליך ובמקום לחזור שולחים לך SMS קרוב לחצות ומודיעים שהמשלוח יגיע מאוחר יותר (הלו - המשלוח הגיע כבר אבל יש איתו בעייה ומישהו צריך לדבר איתי כדי להבין מה היא). חשוב לציין שנתתי להם עוד הזדמנות - ושוב הסיפור חזר על עצמו כך שלא מדובר במקרה. מגה יקרים - אחרי ששילמתי 20-30% יותר על המחיר הגבוה כבר קודם של הרשת שלכם - אני לא הולך לסניף לקנות חלב במקום הפג תוקף ששלחתם ואני לא מנהל שיחות של שעה עם שירות הלקוחות העלוב שלכם שרק מתנצל אבל לא מנסה באמת לעזור. במקום - אני מפסיק לקנות אצלכם ואנסה לראשונה אחרי שנים את המתחרים... שיהיה לכם בהצלחה עם השם החדש - אם אתם חושבים שזה מה שיעזור.
לקוח מתוסכל | 26.08.13
37.
מיתוג מחדש, או בקיצור:
- פחות מבחר - יותר יקר - שם פלצני (במקומות שמגה בול לא יהפול למגה בעיר היקרה יותר) אם למישהו היה ספק אם צריך להיכנס למי מהסניפים של הרשת הזאת, הכתבה הזאת לא הותירה שום מקום לספק הזה. אני אישית קונה בויקטורי (במרחק של 500 מטר ממה שהיה עד לפני יומיים מגה בול) ומרוצה עד הגג. ממליץ גם לכל האחרים לחפש את החלופה הזולה (והטובה) באיזור.
אובליפיחה | 26.08.13
36.
אם אתם חושבים שהבעייה היא תדמיתית, חבל על הזמן שלכם
הבעייה שלכם היא לא תדמיתית. אתם פשוט יקרים בטירוף. אני לא נוסע ברחוב שבו נמצאת החנות שלכם כדי שלא אעצור בטעות לקנות משהו וארגיש אח"כ שעקצו אותי. במקום לשנות שמות ושלטים תתחילו לעבוד קשה. תתייחסו לצרכן כאל שותף לאורך זמן ולא כקורבן לעוקץ חד פעמי. בקיצור, תלמדו מרמי לוי.
יואב | 26.08.13
35.
הסניפים מבורדקים ועייפים
אני קונה בלית ברירה הרבה במגה ובשנים האחרונות נחרדת לראות את הסניפים שלהם מלוכלכים מבולגנים יחס מחפיר של הצוות וממש לא עושה חשק להכנס לשם. אם רמי לוי או חצי חינם היו מקבלים את הסניף הגדול בקניון איילון אני בטוחה שקונים רבים היו נוהרים אליו ולא רק אליו מה עם סניף עתידים ומה עם סניף דיזנגוף סנטר כדאי לעשות רענון וחידוש של הסניפים למודרנים ונקיים יותר וכמובן זולים יותר - אתה משלם יותר ומקבל רמה בינונית ומטה. נקווה שיחול שיפור.
אביבה | 26.08.13
33.
לא יעזור לכם כלום !!! רק הורדת מחירים אמיתית !!
"תפיסת המחיר של צרכנים כלפי מגה היא שאנחנו גנבים", אמר קרן. "צרכנים חושבים שאנחנו יקרים ב־20%–30% מהמתחרים, בעוד שמדובר בפער שיכול להגיע ל־10% וגם הוא כבר לא יתקיים יותר." זו לא תפיסת המחיר של הצרכנים. אתם אכן גנבים, !! אתם יקרים לעומת המתחרים שלכם ואף אחד לא אוהב לשלם "קנסות" כשהוא קונה אצלכם מוצרי שניתן להשיג אותם בכל מקום יותר בזול. הצרכנים כיום מחפשים אך ורק מחיר. לא "חווית קניה" ולא גימיקים. תורידו מחירים, שפרו יעילות, חסכו בעלויות. אחרת המדרון עדיין לפניכם.
יוסי | 26.08.13
29.
המנכ"ל החדש צודק - מגה אכן ידועים לשמצה כגנבים
לרוב אני קונה ברשתות פרטיות (רמי לוי, מחסני השוק, להב), ובשבוע שעבר בחרתי לקנות במגה בול "האורגים" בבאר שבע, בגלל שקיבלתי תווי שי לחג שתקפים שם. במחיר של קניה שבועית רגילה שלי ברשת פרטית הצלחתי לבצע במגה קניה דלה ועלובה ביותר. מוצרים רבים (כולל פירות וירקות) יקרים במגה ב-50% ויותר בהשוואה לרשתות הפרטיות. שלא במפתיע, הסניף שבו קניתי היה כמעט ריק מאדם, כי מי רוצה לקנות שם כשבמרחק חציית כביש יש עוד 3 סופרמרקטים זולים יותר? ככה נראית רשת בקריסה. אולי בפסח, אם אקבל שוב תווי שי למגה, תזכו לראות אותי שוב. נקווה שתוזילו מחירים עד אז.
עמיר | 26.08.13
26.
מסכימה עם תגובה 4 בישראל שמות בעברית. והעיקר שיורידו מחירים
שינוי השם לא ישנה ולו חצי דבר. שישנו את הגישה ובראש את המחירים. במגה בראש העין תמיד ריק. אפילו בשישי בשעה 10 שבכל הסופרים מפוצץ. מחלקת הבשר שם פשוט קטסרטרופלית. מנהלת המעדניה כנ"ל . שנים כבר שלא קונה שם. באחת הפעמים אחרי כמעט שעה!!! במחלקת הבשר דיברתי עם מי שהיה אז מנהל הסניף וצייני בפניו את כל הסיבות לכך שהסניף ריק. אתם חושבים ששונה משהו??? הסניף עדיין כמעט ריק. פעם ביובל שאני צריכה משהו קטן דחוף ולא בא לי להיכנס לצפיפות של רמי לוי אני מגיעה לשם. בערך פעם בשנה וחצי. שיורידו את המחירם והחנות תתמלא שוב.
רינה | 26.08.13
20.
בחירת השם הלועזי, טעות. הקטנת המגוון טעות. ההישענות על הספקים להסבה, חזירות
פעולות בינוניות more of the same אולי היה עדיף סילוק השלטים הכעורים, מציאת שם עברי יפה וצנוע כמו למשל "צרכנייה" , שטיפה יסודית עם אקונומיקה ושירות אריזה לקונים. אבל לא... יחשבו איך להוציא מהספקים דמי הסבה. בושה.
משה גלילי בית הלוי | 26.08.13
13.
אני לא מבין משהו.
אם בכל פרסום תמיד רמי לוי הכי זול. מדוע אנשים הולכים לסופר אחר? אם בכל תחקיר, בכל בדיקה תמיד! אבל תמיד רמי לוי הכי זול למה לא לקנות שם? למה אנשים הולכים לשופרסל? מגה? קואופ שופ? למה? לא מבין את זה! עד שלא תחרימו סופרים יקרים הם תמיד יעלו מחירים. רק רמי לוי ואם יהיה מישהו זול יותר אז רק אצלו!
רן | 26.08.13
11.
אושר עד פ"ת מפוצץ יום חמישי , נכנסתי למגה בול השכן קיבלתי הלם וצער
הייתי אולי אולי הקונה העשירי בחנות באותו זמן עד כדי כך שממש אבל ממש התמלאתי צער אבל זו המציאות ולא צריך להיות מנכ"ל מדופלם עם תעודות מפה ועד הודעה חדשה , דבר אחד = יקר ! זהו . יקר אצלכם ואנשים מוכנים לעמוד בתור בקופות שעה ומעלה ! מנכ"ל עלאק מגה YOU אותו דבר אתם חיים בסרט , כל התיאום מחירים וכל החגיגה על גב הלקוחות שמשלמים כמו טיפשים הולכת ונגמרת ואתם עדיין בסרט של עצמכם . אל תקנו מאותו ספק תאמו כל הרשתות לא להכניס תנובה או שטראוס וכו ונראה מה יקרה להם אם הם לא יורידו מחירים אבל הכל בולשיט אתם חוגגים עלינו , שיהיה בהצלחה YOU שלא יצליח יזרקו את המנכל שהוא כבר יעשה קופה ורשת אחרת תיקח אותו כי יחשב למנוסה וככה חוזר הלאה פפפחחחח
עודד | 26.08.13
9.
זה הכל תרגיל שיווקי.חצי שנה יהיו זולים אח"כ מחירים גבוהים שוב...
כשפתחו את רשת מגה בול, המדיניות של הרשת היתה לתת מחירים נמוכים ומפסידים יחסית לכל החנויות באזור, בחצי שנה הראשונה. אח"כ העלו מחירים דראסטית. מאז זה נשאר כך. ככה זה יהיה גם עכשיו:כי אולי משנים את הקונספט אבל ההנהלה הכושלת נשארת.... לאדון מנכ"ל:מספיק עם הבולשיט! המחירים גבוהים ב-25% לפחות מכל מוצר שיש מול שופרסל דיל או רמי לוי!! וזה עוד במתחם תלפיות בירושלים. למעט כמה מבצעים - אין סיבה לקנות שם - שממול יש חנות שמורידה מחירים, ולא רחוק יש את החנות השלישית שגם היא מתחרה. אתם צועדים במקום. אני כבר לפני שלוש שנים הפסקתי לקנות מכם לאחר שאחרי קניה קטנה גיליתי שרוב המוצרים יותר זולים בחנות המתחרה.
אין חדש תחת הקוטג' | 26.08.13
5.
מגה ברחוב אורי בתל אביב יקר להחריד
טוב תעשה מגה אם המחירים יהיו זהים בסניפים ולא תתייחס לקהל כשבוי ומטומטם,לדוגמא כשיש מבצעים ברשת הסניף ברחוב אורי נשאר יקר להחריד,כנראה בגלל קרבתו למגדל י דוד ואז קונים רבים עוברים לרשתות אחרות זולות יותר בסביבה או קונים באינטרנט,חזרו להיות הוגנים במחירים ואז תרוויחו!!!!מה דעתכם על מחיר אחיד בכל הרשת?
משה | 26.08.13
4.
מגה בול
שנים הייתי קונה במגה בול, אבל אי אפשר היה לעמוד במחירים הגבוהים. במרחק של 200-300 מטר יש שלשה סופרים: שופרסל דיל, מגה בול, ואחים דוד. אחים דוד מלאים כל ימות השבוע בקונים המושבים והקיבוצים בסביבה וכמובן מקרית-טבעון, רמת-ישי ועוד. שופרסל דיל שנמצא במתחם אלונים, הפנים - אפילו במעט - ויוצא במבצעים דחופים וזולים (גם הם הפסידו הרבה מאד קונים), שלפעמים כדאי להיכנס ולקנות. לצערי הפסקתי להיכנס למגה בול - הצוות מאד נחמדים - כל עוד המחירים כל-כך גבוהים. מקוה לשינוי.
תמי | 26.08.13
3.
השם החדש you יהיה מושך יותר ? שימו לב אחרונה יותר . יינות ביתן, רמי לוי , אושר עד וכו'
מסקנה : קבלנים שרצו להתפאר ,פרסמו שהם מתקינים מטבח אמרקאי ( כזה שבאמריקה לא שמעו עליו כלל) היום הם שידרגו למטבחים מהמותגים הישראלים. גם אם תקראו לרשת שלכם GOOD או CILI , כלום לא ישתפר . אתם נחשבים ליקרים ולא משנה איזה שם תקראו לחנויות .
ואתם חושבים ש... | 26.08.13
1.
לא קונה ברשת עם שם באנגלית, מה זה you? תמצאו שם בעברית. דבר שני, שופרסל ומגה = הכי יקרים תמיד
לא בטוח שהפחתת מספר המוצרים תתבטא במחיר לצרכן אלא רק בהוזלת עלויות לרשת מגה. אם אנחנו הצרכנים לא נרגיש הוזלה משמעותית מהפחתת המוצרים אצלכם מה שנעשה זה שנבטל את כרטיסי החבר אצלכם ונעשה קניות אצל מי שיכול לתת מבחר ומחיר טוב
מגה באמת עם תדמית רעה | 26.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת