אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אפילו הספקים הגדולים חוששים מהניסוי של מגה

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
גם אני רוצה כרטיס מועדון ירוק
תהיתי מדוע במגה בול בירושלים בתלפיות לא מאפשרים לקבל כרטיס חבר למעדון YOU כרטיס ירוק שמעניק הנחות המתפרסמים בעיתון. בשבוע שעבר הייתי שם ובקופה הראשית אמרו לי בהדגשה כי הם מצרפים רק למועדון יYOUכרטיסי האשראי.
כרטיס מועדון רגיל לא אשראי | 29.09.13
19.
זה רעיון שזכה להצלחה אדירה וכבר נעשה ע'י שופר-סל ברכישתה את שערי רווחה בירושלים.
לפני כחצי שנה רכשה שופר סל את צרכניית שערי עזרה, ומעתה יקרא שמה שערי רווחה [ברחוב ירמיהו 25 בירושלים]. המוטו של הסופר הוא: ללא מבצעים. מחירים הכי זולים פר מוצר. ללא שיווק אגרסיבי, וממוצע של 2 חברות למוצר, [בד''כ החברה היקרה ביותר והפשוטה ביותר] כך שנשאר לצרכן להתלבט בצורה סבירה ולצאת עם סל זול בכ 25% מכל צרכנייה אחרת. ההצלחה כבר ניכרת בכמות הלוקחות..
יעקב  | 01.09.13
17.
מגה לא יודעת לזהות הזדמנויות, להלן דוגמא:
בחיפה יש שליטה אדירה של שופרסל. על הכרמל יש המון סניפי שופרסל שלי ושני סניפי מגה בעיר. בפינות הצפונית והדרומית של חיפה יש סניפים של שופרסל דיל ולידם סניפי מגה בול. במקום להכות בחוזקה בשופרסל, שמתחזקת את הסניפים לעילא ולעילאת ששולחת מבצעים בדואר ומזמינה את הלקוחות לרכוש בהנחה, מגה ממשיכה בשלה ומוכרת מוצרים במחירי גזל של ממש. קופסת טונה של מותג מגה עולה 8.5 ש"ח בסניף מגה בעיר (שער העליה - שכונה במצב סוציו-אקונומי לא משהו), קופסת טונה של פילטונה עולה 6.5 ש"ח בשופרסל שלי על הכרמל. וזאת רק דוגמה אחת.
מגה בדרך למטה | 01.09.13
15.
בשבוע שעבר עשיתי טעות ונכנסתי למגה בנשר
אני לא קונה שם אלא בסופר הסמוך, אבל אמרתי שננסה. היו לי קניות קטנות וכבר חניתי שם מסיבה אחרת. בד"כ אני עושה קניות בבית. מילא שהביצית מאפניות והסופר לא ננש זול, אבל ! הייתי צריך להביא נייר טואלט 3 שכבות , וזאת עשיתי . הקופה קרו שני דברים, האחד - רצו שאקח כרטיס אשראי של מגה, והשני שהמחיר בי 54 שקל! זה פריט יקר - בסופר על יד הוא עולה 47 לפני הנחה. השארתי את זה שם וסיימתי את הקניות. המשכתי לסופר הקרוב וקניתי את מה שחסר לי בלי טובות והנחות. טעיתי, זה לא יקרה שוב!
סתם אחד | 31.08.13
14.
מגה
לא ברור לנו המנהלים בחברה מדוע החברה נוקטת במהלך חסר סיכוי. הרשת כולה בגסיסה מוחלטת הן מבחינת מכירות ורווח והן מבחינת האווירה בארגון. אין סיכוי להמשיך בצורה זו הסניפים ריקים בערב החג והמתחרים חוגגים. היו ציפיות שיבוא השינוי עם החלפת המנהל הקודם שלא הבין ולא הכיר את המערכת עד יומו האחרון, אך לצערו אחרי 9 חודשים עם מנכל חדש הרשת ממשיכה להתרסק ומבלבלים לנו את המוח עם אסטרטגיה חדשה. שוב דבר חדש לא קורה ,כן מגיעים אנשים חדשים שאין להם מושג בקמעונאות אלא מכירים את התחום מנקודת מבט של ספקים . העובדים בכל הרמות איבדו את אמונם בחברה ואינם קונים בה ואף ממליצים ללקוחות לקנות אצל המתחרים . מסתכלים בקנאה על שופר סל רשת עם חזון ודרך ואנחנו סתם עגלה מקרקעת עם חבורת נהנתנים .
מנהל סניף מגה קמעונאות | 01.09.13
11.
הרשת שמנוהלת הכי גרוע שאני מכיר מקווה שהמנכ"ל יקרא את זה
הבעייה שלכם זה הרווח הגולמי?? הבעייה שלכם שאתם לא יודעים לנהל מלאים בצורה יעילה!. תמיד יש מחסור במוצרי בסיס ותירוצים מכאן עד ירושלים. תמיד אתם חוסכים בקופאית הנוספת שיכולה לחלץ את התור המשתרך, שרק אחרי שמקימים קול צעקה אז נזכרים להביא איזו מישהי שתבוא לאייש קופה ( תמיד מוציאים את המיץ עד שהיא מגיעה). ללכת לקנות במגה/you זה תמיד בשבילי יציאה למלחמה. אתה תמיד יודע שתחטוף מאיזה כיוון או שתצטרך לצעוק. אין נחת בקנייה. לצערי הסניף שליד ביתי הוא של מגה והלוואי שמישהו אחר יחליף אותם יום אחד. כשיש זמן אני נוסע למקומות אחרים. הירקות והפירות של מגה נראים כמו הפרצוף של המנכ"ל שלכם. מביאים לכם את כל הירקות שאף ירקן פרטי לא יקבל אצלו בחנות. יש אצלכם בננות שהירקן אצלי זורק לפח ואתם מוכרים. אתם לא שולטים במלאי. הספקים דוחפים לכם מה שבא להם על המדף, . זה מה שקורה שמביאים מנכלים מהאוניברסיטה שלא מבינים בשיט בקמעונאות. רק מעניין אותם התלוש ולהמשיך הלאה לתפקיד הבא. העיקר לבלבל לכולם תמוח על הרווח הגולמי. קו-אופ/ ריבוע כחול\ סופר סנטר \ זול פה/ זול שם/ מגה \ מגה בולבול . שיגעתם אותנו כבר.....
יוסי | 30.08.13
10.
אריזת שוקולד מרסי קטנה 32 ש"ח במגה
זו רק דוגמא קטנה למחירים מופקעים ברשת מגה. נכון שיש מבצעים נקודתיים, אבל בגדול רשת יקרה, סניפים מבולגנים ומטונפים, יותר מידי מחירים שגויים על גבי מוצרים, עומס לא סביר בקופות גם כאשר אין הרבה קונים בחנות. לפני שמשנים מותג, מנהלי הרשת צריכים לערוך חריש עמוק בתרבות הניהול של כל סניף וסניף. הכי טוב, התחילו בסעיף סדר וניקיון ובשלב שני טפלו בתמחור הוגן וסימון נכון של מחיר המוצרים. לקינוח טפלו בכל גורם מפריע בקופות (מכירת כרטיסי אשראי וכדו').
אבי | 29.08.13
5.
למה המדינה לא אוסרת את גביית ה"דמי הסבה" מהספקים?
מדובר בהוצאות מיותרות שמבצעים לעיתים קרובות ומייקרים את העלויות לכולם. שיהיה ברור דמי ההסבה אולי נגבים מהיצרן אך בסוף הם מגולגלים על הצרכן הסופי. היצרנים הגדולים משתתפים במימון ורואים איך היצרנים הקטנים קורסים או נזרקים מהרשתות ואז מעלים את המחירים.
כלכלן | 27.08.13
4.
למה שאקנה בסופר בלי מגוון
יש לי ליד הבית סופר קטן ויקר. כשאני נוסע לסופר גדול בקצה העיר לקניה גדולה וזולה, אני מצפה למצוא בו הכל. גם מוצרים שרק אני ועוד כמה משוגעים קונים. את הקניה הגדולה אני אעשה בסופר גדול ומגוון ולא מספיק שיהיה סופר זול. אם היה סיכוי שהם יהיו יותר זולים מרמי לוי ואקסטרא-דיל אולי זה ישתלם לחלק מהאנשים(לא לי) אבל במקרה הטוב הם ישתוו למתחרים במחיר ויהיו נחותים במגוון. לא קניתי.
מאיר | 27.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת