אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שבוע של פניות פרסה

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
הכותב דילג על הבעיה המרכזית של ישראל והיא הקופה הציבורית !!!
או יותר נכון לומר קופת פקידי המדינה. הקופה שמממנת את שכר הפקידים שרוכשים דירות במיליוני שקלים לעצמם על חשבון הציבור. . מי שיעז לנגוע בקופה זו דמו בראשו. וכך מיתנהלת מדינת הגמדים של פקידי המדינה של ביבי שמקבלים "שכר" בכל מחיר , ואויי לו לאותו אדם שינסה לפגוע באוצרות של הפקידים שמחוברים לפיטמות החלב ויונקים באכזריות . זו מדינת ישראל של 2013 . ביבי מבחירות לבחירות דואג גם לשוחד בחירות לכל עובדי המדינה ולכן רואים את פרצופו כל בחירות מחדש כי יש ארגון של חצי מיליון משרות של פקידי ציבור משוחדים לביבי. שממשיך להזרים חלב ושוחד לפיטמות החלב שנינוק באכזריות ע"י כל החבורה הזו. מי שינסה לערער על החליבה הזו באמת דמו בראשו , הם ישלחו צבא ומישטרה לפגוע בו.
זה אני | 02.09.13
26.
איזה גיבוב שטויות - לא רק שמשלמים 2.48 אחוזים משווי הרכב כמס
אלא גם משלמים סכום נכבד ביותר עבור הרכב עצמו, שאם מוותרים על הרכב ( והדלק שצורכים וממנו המדינה לוקחת מסים מטורפים ), אז מקבלים תוספת למשכורת. לא רק שהדלק "כמעט בלתי מוגבל" - אלא להפך, כל אחד לוקח בחשבון את עלויות הליסינג, ומי שנוסע מעט מתוקף התפקיד או גר לא רחוק מהעבודה - קונה רכב פרטי. כלומר מי שלוקח רכב ליסינג זה רק אנשים שחייבים ממילא לנסוע הרבה. וגם אז יש מגבלת קילומטרים. אנשי מכירות או כל מיני אנשים שחיביים לנסוע הרבה יקבלו יותר קילומטרז' לשנה ( כן - קילומטרז' מוגבל = כמות דלק מוגבלת ), ומי שחורג - מתחיל לשלם גם על זה. פופוליסטים, לפחות תלמדו את הנושא שאתם כותבים עליהם. אם הייתה אפשרות להגיע לעבודה בתחבורה ציבורית - אז הייתי מוותר על הליסינג ( ואני בקושי מגיע ל 15-17 אלף קמ בשנה, כלומר מבחינה כלכלית הרכב לא משתלם לי משום בחינה. אבל אין תחבורה ציבורית, אי אפשר לצאת מהבית בשבת לטייל, אז מה הפתרון?
עובד | 01.09.13
25.
מי שולט? מי קובע? ביבי, כץ? בחלום הלילה...
מי שקובע הם הטייקונים!! בעזרת הלוביסטים בכנסת הם למעשה שולטים במדינה. ומכיוון שלחלקם יש תחנות דלק, בתי זיקוק וסוכנויות ליבוא מכוניות, לא כדאי להם לעודד תחבורה ציבורית. מה, אתם חושבים שזה מיקרי שמשנת 1996 לא נעשה כלום לגבי המטרו בגוז דן? שאין תחרות ושוק פתוח בייבוא הרכבים? מי שלא ראה איך לוביסטים בכנסת, מסמנים לחכ"ים מתי להרים את היד בוועדות השונות, לא מבין שליטה מהי!! החכ"ים הם הפיונים של הטייקונים. כך היה וכך יהיה!!!
ג'ורג' | 01.09.13
24.
אז עד שאני אקבל ויזה לארה"ב ואוכל לקנות רכב דנדש
ב-2,000$ ולשלם 10$ על טנק מלא של דלק, אני חיי בפריפריה, אין לי תחבורה ציבורית נורמלית שמאפשרת לי להגיע למקום העבודה בצורה נורמלית, אני מנסה למצוא ולהסתפק פתרונות יצירתיים וכלכליים. כרגע בודק על יונדאי אקסנט (באתר מכירות פומביות של אלבר) שנת 2008 מחירון 45,000. כרגע עומדת על 23,000 והמכרז מסתיים מחר.
רונן | 01.09.13
22.
אפשר פשוט לחייב לפי קריאת הספידומטר שנעשית בטסט ממילא
בשביל מה צריך את כל הסיבוכיות של מערכת יעודית ? אפשר פשוט לעשות אגרת רישוי לפי כמות קילומטרים - לפי קריאת המונה בזמן הטסט. לא כל דבר מצריך פתרון גרניוזי כל קופסה כזאת תעלה אלפי שקלים , שלא ילכו למדינה .לא חבל ?
רונן | 01.09.13
18.
פגיעה בתעסוקה
התוצאה שמי שמוצא עבודה מרוחקת ממקום מושבו יצטרך לשלם יותר על הזכות לעבוד. ז"א, אם אתה לא יכול להרשות לעצמך בית במרכז (שם רוב התעסוקה) ואתה נוסע לאיזור - עכשיו תשלם יותר על הזכות לעבוד. אם אתה תושב המרכז - הרווחת. אם אתה תושב הפריפריה - תאכל אותה. מילא אם הייתה תחבורה ציבורית זולה ויעילה. במצב הנוכחי, התוצאה היא הגדלת הפער בין הפריפריה למרכז.
דוד שלום | 31.08.13
16.
חברים חלקכם אינו בקי מספיק בנושא
ברוב חברות ההי טק הנוהגים ברכב הליסינג משלמים תמורתו המלאה כך שעלות פוקוס חדשה עשוייה להגיע כדי 3300 ₪ נטו לחודש מה שאומר שאם ייסע ברכב פחות מכ-25000 ק״מ בשנה העסקה לא כלכלית. אם הממשלה תכביד עוד את עולה על נוהגי הליסינג, יעברו אלה לרכב משומש בעסקות זולות במיוחד הממתינות להם במגרשי הליסינג המשומש בצומת גלילות. חברות הליסינג תקרוסנה והמדינה תאבד את הברווז המטיל ביצי זהב.
אמנון | 31.08.13
15.
מס כבישים זה שוויוני? אתה חי בסרט או מיתמם?
מי שגר בתל אביב לא ישלם כלום, כי הוא הולך לעבודה ברגל או נוסע באופניים. רוב אזרחי המדינה, שאין להם כסף לגור בתל אביב ולכן הם הרחיקו לפריפריה, אבל נאלצים לעבוד בגוש דן כי שם מרוכזים 75% מהעסקים במדינה - יישלמו מס כבישים רצחני כדי להגיע לעבודה. זה נקרא אצלך שוויון?
רונן | 31.08.13
12.
אחד שהחזיר את הרכב
להלן מחיר רכב ליסינג : 1. 3200 שקל זקיפה למס 2.48% (פורד פוקוס לדוגמא) 2. ירידה בשכר - 3200 שקל - המחיר שאתה "משלם" בעד הרכב 3. הגבלת ק"מ בדרך כלל בין 25000 ל 30000 לשנה באם לוקחים את המשתנים האלה + ירידת ערך רכב שקנית + הריבית+ הביטוח וכולי מי שנוסע פחות מכ 20000 ק"מ בשנה לא משתלם לקחת רכב.
אאא | 31.08.13
10.
אכן מדובר היה בעוד תכניות נפל
המיסוי הדיפרנציאלי קיים דרך המס על הדלק. מעסיקים רבים בהתאם כבר מגבילים את הק"מ ובוחרים את סוגי הרכב לעובדיהם משיקולים כלכליים של עלות הדלק. עוד מנגנון יקר בהתקנה ותחזוקה בנוסח "האח הגדול" הוא אסור ולא קיים בעולם בשום מקום. בנוסף - עד שהאוצר לא יקיר בנסיעות לעבודה כפתורים ממס - אין צדק ברעיונות המוזרים שעולים. בכל מקרה 2.48% מערך הרכב כולל מיסים זה המון !! מי שלא נזקק לנסוע דרך ארוכה כל יום לעבודה או נסיעות ארוכות לצרכי עבודה - רכב הליסינג לא משתלם כבר היום.
שמעון | 31.08.13
9.
שר פופוליסט אשר בוחר בדרך לא חכמה
לא אכפת לו מהעתיד, מהילדים ומה כדור שלו. הזיהום יפגע בכולנו, והעניים משלמים על ציי הרכב של החברות הגדולות שעושקות את המדינה. לכל שימוש במשאב צריך להיות מחיר דיפרנציאלי - מס בסיסי להקמה ותחזוקת התחבורה ומס דיפרנציאלי על שימוש וזיהום. אבל השר בחר בשיטה של אכול כפי יכולתך, וחברה קפיטליסטית תמיד תשאף למקסם את הרווח. אדוני השר - אתה חוטא לעתיד התחבורה ועתיד ילדינו. מי שמסתכל בטווח ככ קצר לא ראוי להיות שר במדינת ישראל.
ס | 31.08.13
7.
מזל שגנזו את התכניות
מזל שגנזו את התוכניות אבל... מעקב אחרי הרכב: הרי זאת שערורייה. מי מוכן בכלל שיעקבו אחריו כמה נסע ומתי ולאן? מה גם שזאת תשתית נהדרת לדחוף עוד מיסים ומכמויות לגבי עוד מס על הדלק: לא מפיק שהמ הוא מעל 55% ממחיר הדלק? עוד מס? ומה שלא יהיה, תנו תחבורה ציבורית נאותה ונצמצם את שימוש באגב. איך בדיוק מגיעים מיהוד לדוגמא לתל אביב מבלי שזה יקח שעתיים? מה לגבי עבור הרצליה או חלילה רעננה? לרמת השרון בכלל צריך להחליף 3 אוטובוסים שאף אחד לא יודע מתי האוטובוסים יגיעו. גם לוקחים מיסים מטורפים גם אין תחבורה ציבורית נאותה והעיקר איך לקחת עוד מס. רוצים דיפרנציאלי? תעשו מעמ דיפרנציאלי ולא כל מיני שרעיונות גרועים שכל מטרתו זה להעמיס עוד מס עלינו
הפעם מצדד בביטול | 31.08.13
5.
כל כך אופייני לכץ
העתיד לא מעניין אותו. רק מה יקרה עוד חמש דקות. לגבי הטבת הדלק, מפתיע, אצלנו בעבודה כל מי שנוהג ברכב ליסינג עושה רק נסיעות לצרכי עבודה. לא נותן את האוטו לילדים, לא לגיסים, לא מעמיס את כל החבריםפ כשיש מסע אופניים לאילת, לא לפלוגה במילואים, לא לחברים שנוסעים צפונה, לכן עושים אצלנו כל שנה 30 אלף, כי אנחנו רק נוסעים מהרצליה לתל אביב לצרכי עבודה...:-) חחחחחח
לא ליכודניק | 31.08.13
3.
אין על ישראל כץ. בטח צ'אבי יעץ לו לבטל את הניסוי
שר התחבורה: שאלה לי אליך: אם משרדך יזם פרויקט - ואז ביטל אותו - כמה זה עלה לי בתור משלם מיסים?? אתה הבטחת הנחה של 20 אחוז במכוניות, בנתיים המחיר רק עלה. אתה הבטחת 130 קמש בכביש שש, בנתיים רק 110. אתה הבטחת שמצלמות המהירות לא ישמשו כמסחטת כסף. בנתיים רק קנסות. רק הליכוד יכול.
גורדון שאמוויי | 31.08.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת