אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המהפך של טמפו: "נכפיל את המכירות ל-2 מיליארד שקל"

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
למה לא מדברים על הכישלון מהמעבר מקנקל הטעים לפפסי המגעיל ?
פעם לא היה קוקה קולה. היה טמפו-קולה, או "קנקל" - בקבוק 2 לטרים של משקה קולה טעים, שיכולת לשתות כמה שתרצה בלי שהשיניים שלך יקהו. המתחרים היו קריסטל-קולה, ושוופס עם טיפת לימון. טמפו שלטה בכמעט 90% מהשוק של הקולה !!! כשנכנס הקולה - החלה מלחמה, אך עדיין רובנו העדפנו את הקנקל. המעבר לפפסי (שבגינו התחייבה טמפו לגנוז את המותג המקימי המנצח שלה "קנקל") הביאה, למעשה, את הניצחון והמונופול על השוק לקוקה קולה על מגש של כסף... תחזירו את הקנקל עכשיו !!
אנני | 15.10.19
1.
לא ברור בכלל איך חברה שמוכרת מים עם סוכר וצבע במחיר שהוא פי 200 מהעלות
יכולה להיות הפסדית. למה פי 200 ? קוב מים (1000 ליטר) עולה לצרכן ביתי 9 שח (לתעשייה עולה הרבה פחות) כלומר ליטר וחצי מים עולים בערך אגורה וחצי. בקבוק ריק עוד אגורה סוכר וצבע אפשר לאמר חצי אגורה. סה"כ 3 אגורות. מחיר בקבוק משקה מוגז לצרכן הוא כ 6 ש"ח
 | 02.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת