אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל טויס אר אס: "אנחנו לא יקרנים"

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
כל חנויות טויס-אר-אס נמצאות בקניונים ומשלמות הון עתק על שכירות ודמי ניהול
מישהו צריך לשלם את כל זה, ו....כן!! כן!!! זה אתם! ישראלים פראיירים יקרים, שלא יודעים כמה עולה שום דבר, ומוכנים לקנות כל דבר בכל מחיר בלי להשוות קודם. מניסיון של הסתובבות בעולם, עם ישראל מחזיק בשיא הנמוך ביותר של אינטיליגנציית הקניות. לכל אחד חשוב רק שיהיה לו משהו שאין לאחר, ושהוא יקבל מתנה בשקל, ובשביל זה הוא מוכן לשלם כל מחיר. ואני כבר לא מדבר על הנזק הנפשי שחלק מאיתנו מעוללים לילדים הקטנים שלהם בכך שבכלל מכניסים אותם למסחטות הכסף הדוחות שנקראות "קניונים". למה אתם עושים את זה להם ולעצמכם? למה?!!
וגם המנהלים הבכירים | 10.09.13
54.
דוגמא פשוטה להשוואה מחירי הלגו
מחירי הלגו הם דוגמא מצויינת להבין את השפעת המכסים ומרווחי המכירה של הענף הקמעונאי. אין סיבה שקופסת לגו מדגם City תעלה בניו יורק 30-60 דולר בלונדון 25-50 שטרלינג בדיוטי פרי במינכן 35-55 יורו ובישראל אותה קופסה בדיוק תעלה מאות אחוזים יותר ומחירה יהיה בין 900-1000 ש"ח. קופסאות קטנות יותר שמחיריהן בעולם סביב 9.99 יורו או דולר או פאונד יעלו בארץ 50-100 ש"ח.
איזי | 10.09.13
41.
אני כ"כ שמחה שילדי גדלו
כולל כל החברים שלהם (שצריך היה לרוץ לקנות הם מתנות יום הולדת בשבת בבוקר בלחץ). אני שמחה שכף רגלי לא תדרוך עוד במקום הזה. מחירים שערורייתיים. תחפושות מסין שרוכשים ב-20 ש"ח ומוכרים פה ב-200 ו-300 ש"ח. בלי בושה. עשקתם אותי שנים אני לא אצטער אם תתרסקו.
ח | 08.09.13
40.
"ורגב מופתע לשמוע שהיא כבר מונה 19 סניפים"...
ברגע שמנכ"ל של רשת הצעצועים המובילה בארץ, צריך לשמוע מעיתונאי על כמות הסניפים של מתחרה משמעותית בשוק שלו - זה אומר דרשני! מנהל מקצוען היה נערך לפני פתיחת סניף של המתחרים עם מבצעים ופרסום מוגבר באותו אזור. הנהלה רצינית הייתה דואגת לשלוח סוקרי מחירים ולעבור על כל פרסום של המתחרים - גם בעיתונות המקומית. מר רגב היקר, יכול להיות שהירידה במכירות הסניף בישפרו קשורה לזה שעידן 2000 פתחו סניף ממש מעבר לכביש? או שמנהל החנות במודיעין לא טרח ליידע אתכם? אני לא מכיר את מר רגב, ואין לי חלילה שום דבר אישי נגדו, אבל הניתוק שלו מהשוק הוא דוגמא מייצגת ומקוממת לחובבנות של הניהול בארץ. אנחנו חיים בעידן של מידע, ולא ניתן לנהל שום עסק בלי איסוף וניתוח של מידע עיסקי.
זו התמצית של בעיית הניהול | 08.09.13
27.
מילא זה שהם יקרים אבל השירות הנוראי שלהם זה כבר בילתי נסלח
קניתי אצלהם בריכה יום אחרי זה (פחות מ24 שעות) אחזרתי אותה מכוון שהתמלאה כתמים ונזל מימנה מים הם סירבו לתת זיכוי או אפילו להקשיב, במקום לעזור ללקוח במצוקה הם צעקו עלי והאשימו אותי שזרקתי כלור לבריכה ללא מתקן או משהו הזוי שכזה - דבר שכמובן שלא עשיתי. השארתי אצלהם את הבריכה שעלתה 300 ש"ח ואותי וכל מי שאני יכול להזהיר מפניהם הם לא יראו יותר, הכסף פחות חשוב לי רק חבל לי שלא תרמתי אותו אותו למישהו שבאמת צריך.
הדר | 08.09.13
26.
חוויית קניה מבעסת!
ניחא,אם היית נכנסת לרשת ומתעלפת מהחנות המעוצבת או מהצעצועים הייחודיים לרשת,אבל,תכלס,כף רגלי לא דורכת שם! החנויות נראות אותו גועל כמו הפיראט או כפר השעשועים,הצעצועים אותם צעצועים כמו ברשתות האחרות,לגו יקר מאוד וזבל'ה מסין,שגם בחינם אני לא לוקחת...לא היה צעצוע שחיפשתי בטויז,שלא מצאתי במחיר זול יותר בחנות צעצועים מטר ליד.כשהגיעה הרשת לארץ דמיינתי לי חנות כמו בסרט ביג עם תום הנקס...חלומות לחוד ומציאות לחוד... תודה אבל לא תודה.
אורית | 08.09.13
22.
למה אני מתקשה להאמין
בכל פעם שמנכ"ל חברה העוסקת במכירה למגזר הקמעונאי מתהדר בכך שרמת המחירים בגזרה שלו נמוכה- יש לי קושי להאמין לו- תשכנע אותי על אמת כמה נניח עולה בובת ברבי בארצות נבחרות באירופה ובארה"ב מול מחירה בישראל או כמה למשל עולה מכונית צעצוע באותם המקומות
דני מרכז | 08.09.13
20.
טויס R אס עדיין יקרים מאוד ומוצרים כמו פליימוביל ולגו נמכרים במחירים של פי 2 עד פי 3
ממחירם באותה רשת בארה"ב ולכך לא יכולה להיות שום הצדקה. עובדה שדרך חברות שילוח כמו BUY2USA לדוגמא ניתן להשיג את המוצרים האלו בהרבה פחות גם לאחר תשלום כל המיסים והמשלוח היקר, זה שהתחלתם לייבא כמה מוצרים סוג ג' מסין ולמכור אותם במחירים הגיוניים עדיין לא הופכת אותכם לרשת זולה המבחן האמיתי תמיד יהיה במותגים.
אני | 08.09.13
6.
אני מתבייש מילדיי בתוך החנות ולכן לא נכנס
אתה נכנס עם הילד מתחיל לעבור בין המדפים וכל צעצוע שהוא בוחר יקר מה שזול זה צעצועים פשוטים שלא מעניינים את הילד שבטח זו המטרה של הימצאותם במדפים לגרום לילד לבקש את הצעצוע היקר לכן אני לא נכנס יותר לחנות זה לא הוגן כלפי הילד להכניס אותו לחנות ולהגיד על כל מוצר "זה יקר לי"
שמעון | 08.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת