17. ל- 5 ו- 16 - זה לא כזה סיפור ונראה שכבר חשבו על זה - בעזרת הגלגלים הקטנים שמאחורה המכונית יכולה לנווט את עצמה החוצה מהחנייה. עומר | 09.10.13 (ל"ת)
16. ל-5: אתה גאון ואני לא ציני. אפילו לא חשבתי על זה, אבל באמת זה לא אפקטיבי אם צריך לפנות מקום כדי שהמכונית 'תיפתח', עוד לפני שיוצאים מהחנייה.. כל הכבוד על העירנות. יהודה חי | 12.09.13 (ל"ת)
13. חבל שאין כזה לאחד החברים שלי, הייתי סוגר עליו את המכונית באמצע איילון רק צריך לגנוב לו את האייפד עם האפליקציה :P יובב השובב | 11.09.13 (ל"ת)
8. עוד מיליון שנה לא יאשרו את זה בארץ מעניין מתי ישראל תאפשר לרכבים האלה להגיע לפה וגם אם כן הם יהיו כפול 3במחיר . Orit | 09.09.13 (ל"ת)
5. בשביל להיכנס לרכב צריך לפתוח אותה אז איזה מקום היא חוסכת בזה שהיא מתקפלת אם אסור לחנות ליידה בצורה כזו שיפריע לה להיפתח? | 08.09.13 (ל"ת)
4. אני לא מבין למה לא עושים כתבות על תחבורה ציבורית וכמה שהיא נדרשת הרי תחבורה ציבורית תפתור פה המון בעיות. נגישות לפריפרייה תגרום לאנשים להתרחק מהמרכז. ריחוק מהמרכז יוצר יותר קרקעות לבנייה = מחירים יורדים. פחות זיהום אויר. פחות זמן בפקקים. פחות תאונות. פחות כסף שהממשלה מוציאה על נפגעים והרוגים. פחות כסף שהממשלה מוציאה על שיפוץ תשתיות. פחות כסף שהממשלה מוציאה על הוספת כבישים והרחבה. יש רק סיבה אחת שיכולה להיות מדוע אין תעדוף ברמה הלאומית לתחבורה ציבורית = המדינה החליטה שכלכלית לא משתלם לה לעשות את זה. זו הבעיה שהשורה התחתונה היא כל הזמן כסף. כסף כסף כסף. רווחת האזרח מעולם לא עמדה כאן על הפרק. זה תמיד היה או לגזור קופון פוליטי או להכניס למדינה כסף (דירות יקרות, רכבים יקרים, מס בלו, יבואני רכב, השכרות רכב, לוביסטים שונים של יבואני רכב..). יניב | 08.09.13 (ל"ת)
3. אין טעם להתייחס לרכבים מסוג זה מבלי להסביר את הרגולציה היפנית לגבי מיקרו רכבים מישקפופר | 08.09.13 (ל"ת)
1. עדיין צריך להחנות אותו איפשהו.. לקחתי סמארט בפראג וחשבתי שיהיה לי קל למצוא חניה כי הוא קטן.. אז זהו שממש לא. | 08.09.13 (ל"ת)
בדרום קוריאה מצאו פתרון לבעיית החנייה בעיר: רכב מתקפל
17 תגובות לכתיבת תגובה