5. קיה ממש מפתיעים העיצוב של הנירו מרשים ובכלל, הם כבר מזמן נכנסו לליגה של הגדולים. מאיר | 12.09.13 (ל"ת)
3. שמות לדגמי פיג'ו ובכן, רק לסבר את האוזן. הספרה האחרונה בפיג'ו, מסמלת את הדור של הרכב בהתאם לגודל. הפסרה הראשונה מסמלת את הגודל/סגרה. כך שיש לנו 10X, 20X וכדומה. מכאן גם הסיבה שפורשה נאלצו לוותר על 901 ועברו ל 911. לפיג'ו זכויות יוצרים על ה 0 באמצע, כמו שללנציה זכויות יוצרים על הספרות הרומיות בדמיה. הבעיה, כאשר לפיג'ו היה כבר את ה 305 (בדור שהו היו להם רכבים עם שתיים וחצי קופסאות - או מרכב קלסי כמו שרנו קוראת לדגמים האלה לעיתים), הם רכשו את קרייזלר אירופה. בהמשך קראו לרכבים אלה טלבוט (עוד שם גדול מההיסטוריה). הם גילו מפעל באנגליה, עם רכבים מוכנים לשיווק, אולם בתצורת הצ'בק. מסיבה כזו או אחרת, החליטו אז לקרוא לדגם 309 ולא 305 ועוד סיומת ( כמו שעשו עם 307SW) . מכאן, שה 309 תפוס. מדוע קרו לרכב החדש שמיועד לארצות מתפתחות 301, זו כבר שאלה אחרת, ששווה לבחון אותה... גל | 11.09.13 (ל"ת)
הדגמים הבולטים שיוצגו השבוע בפרנקפורט
6 תגובות לכתיבת תגובה