אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעלי רכב ישן, שימו לב: תוכנית גריטת מכוניות חוזרת בנובמבר

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
למה להשקיע אם זה הולך לגריטה?
אם המטרה היא לבטל את הרישיון ולמסור את הרכב לגריטה, מה הטעם שיהיה לו טסט בתוקף. ברשותי רכב ישן שלא בשימוש כבר מספר שנים ומעוניין למסור אותו לגריטה, אך אין סיכוי שיעבור טסט. למה להשקיע כספים בתיקון ובטסט על מנת לגרוט אותו? ממש חכמי חלם!
אורן | 31.07.18
8.
מקשים עלינו סתם
צריך שיהיה לרכב טסט ברצף מהשנתיים האחרונות יעני אים לכם טסט רצוף אפילו אים הפקדתם את הרישיונות ,המשמעות שלא תקבלו כסף ,לך תבין את המוח שלהם ומה מיסטתר מאחוריי הדבר הזה למה אני אומר את זה כי הרבה אנשים לא עשו טסט או היפקידו כי חיקו לגריטה והינה הפתעה של בירוקרטיה ושל מחשבה מעובתת שבוע טוב,
חמי  | 02.11.13
7.
זה גם עניין של בטיחות והוצאות
אופי הנהג לא נקבע על פי מודל או שנת יצור של הרכב או כמה פעמים בשנה הוא מחליף. רוב הרכבים הישנים זוללי כספים במוסכים ולי היו רכבים ישנים שנים רבות, אתה מוציא פה כסף שם עוד קצת אז זה בסך הכל נותן אפשרות למעוניין למסור את הרכב שלו ולקבל תמריץ לרכב חדש. גם התחילו תמריצי מס לבטיחות בקניה של רכב חדש והתקנה של מערכות בטיחות כמו איווקס שיאותת לך לפני סכנות ולאבזר את הרכב באמצעי מיגון חשובים.
נאור | 11.09.13
2.
עיוות מציאות לצורך רווח ממיסוי
כדי להפיק חומרי גלם לעבד ולייצר רכב , נדרשת תעשייה ענקית ומזהמת , הרבה יותר משייצר הרכב במהלך חייו , שינוע הרכב מארץ המוצא והובלתו לארץ גם יוצרת זיהום , תרבות הצריכה המטופשת שלנו יוצרת זיהום וכל מנועי התעשיה , הפרסום והכלכלה בנויים על קהל מטומטם שבולע בשקיקה פרסומות ומאמין להן . השיקול העיקרי הוא השיקול הבטיחותי שכאן כמובן אין מה להשוות בין גרוטאה בת 20 לרכב חדש ,אך מהיכרות עם גרוטאות ונהגיהן אפשר לומר כי האופי שלהם וסגנון הנהיגה שלהם יותר בטוח ורגוע מאשר מי שיושב מאחורי רכב חדש ומרגיש ומתנהג כאילו שקנה גם את הכביש יחד עם הרכב.
שמעון | 09.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת