29. התפקיד של המשטרה הוא אכיפת החוק-לא מניעת תאונות תבדוק את זה פעם, אין להם את הכלים לנסות למנוע תאונות, וזה לא תפקידם. נכון, אפשר לטעון, ובצדק, שמאחר ואי אפשר לאכוף הכל כל הזמן עדיף שישקיעו באכיפת חוקים שהעבורות עליהם עולה בנפש-אבל אז איך יראה התקציב שלהם? אבי | 15.09.13 (ל"ת)
28. הכניסה אולי הכי עמוסה לתל אביב עם שני !!! נתיבים פתוחים , והנתיב שאיננו אין יום !!! שבו הכניסה לתל אביב מגנות לקיבוץ גלויות לא מוזכרת בדיווחי התנועה (גם באוגוסט ה "רגוע").ואנו הנהגים מאזור ראשון לציון מודיעין ירושליים וכד.. מתכנסים מ שישה נתיבים לשניים !!! ,כשנתיב שעועבר מהם הוא הנתיב הציבורי (שעליו שילמנו מיסים בלו דלק...) ,שהפך לחלק מהנתיב המהיר .כך שכדי לנסוע בנתיב זה (שכאמור שילמנו עליו מיסים)צריך לשלם כ 77 ש"ח בשעות הבוקר. דובר על כך שיסלל לציבור נתיב חלופי,אך נסלל רק עד אמצע הדרך (ובכך לא נמנעת ההיצרות לשני נתיבים בכניסה העמוסה לתל אביב והכמעט יחידה למאות אלפי נהגים). השר כץ אני (ואני מניח רבים רבים) מסתכלים בעייניים כלות על הנתיב החסר נכנס לתל אביב מכביש 1 | 15.09.13 (ל"ת)
27. מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים השר כץ אתה צריך לבקש סליחה מעובדי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שפוטרו ואל ה ששרדו מנכ"ל עם התנהלות שערורייתית , לא מאוחרת השעה , תדיח אותו בהקדם. דוד רביבו | 15.09.13 (ל"ת)
26. כל מי שעומד בפקק בצומת להבים (כביש 40 ו 31) שיזכור שהשר כץ הוא שהעביר את תקציב המחלף למקומות אחרים (לאחר ששתי וועדות והשר מופז אישרו את המחלף). הנימוק ההזוי שלו הוא שכביש 6 יפתור את הבעיה. אבל רק ב 2017 במקרה הטוב תגמר בנית כביש 6 עד לקרבת להבים. כך עוד 4 שנים ובהנחה שבנייתת המחלף כבר הייתה נגמרת לפני כשנתיים פירושו לפחות 6 שנים של פקקים יום יומיים בצומת הנ"ל (במיוחד בשעות הבוקר ואחה"צ). ליאור | 15.09.13 (ל"ת)
22. בגיהנום. כל מי שלווקח מפת לחמו של אדם,אין לו מקום בעולם הזה,אני מאמין. כמובן שהמציאות היישועית היא ההיפך,מלא כסף לעשירים ופת לדל. זו השיטה והיא אינה מקרה,האדם כעבד. אלא אם כן העבדים מתארגנים ואז הם כופים על המדינה לגזול את מיסי האזרח ע"מ לשלם לעבדים המאורגנים. לכן עצמאי משלם 10% ביטוח לאומי ושכיר 3.5 העצמאי עובד בשביל עובדי המדינה וצה"ל-לכולם אגב המדינה ממנת מכוניות+דלק. אבשלום חום | 14.09.13 (ל"ת)
21. אי אפשר להאשים את כץ בכל מחדלי התחבורה אבל הוא שיפר את הכבישים עשרות מונים ממי שהיו לפניו כשרי תחבורה הרחיב נתיבים ,למרות שלא תמיד היה כל כך נוח להרחיב, בדרכים חכמות לדעתי עשה המון ויכול לעשות עוד רק תנו לו זמן אא | 14.09.13 (ל"ת)
20. התחלתי לקרוא את הכתבה ומיד נזכרתי שכל מה שקשור לישראל כץ זה בזבוז זמן. אדם לא ראוי שמקומו בביתו ויפה שעה אחת קודם. מידע פנים | 13.09.13 (ל"ת)
19. כבר לא אכפת לי מהרכבת או מחירי המכוניות- מה עם תאונות הדרכים?! המצב רק נהיה יותר גרוע כל שנה. מספר ההורגים לא יורד, התשתיות הרעועות לא מתוקנות והענישה כלפיי עברייני תנועה לא מחמירה מספיק. התקנתי גם ברכב שלי וגם ברכב של אשתי מערכת התרעה איווקס שמסייעת במניעת תאונות דרכים- כי אם אין אני לי, מי לי? אורי | 13.09.13 (ל"ת)
18. ראו בבולגריה, תורקיה, מצריים רכבת תחתית תוך 3 שנים בהפרעה מינימלית בחפירה תת קרקעית ddb2 | 13.09.13 (ל"ת)
17. לא רוצים מכוניות זולות רוצים תחבורה ציבורית! לדעתי צריך וועדת חקירה ממלכתית לנושא החידלון בהקמת תחבורה ציבורית נורמלית בעשרות השנים האחרונות. האינטרסים של האזרחים נרמסים ע"י אינטרסים צרים של המדינה להכנסות ממסים על מכירת רכב ודלקים. ערן | 13.09.13 (ל"ת)
16. המחירונים עושים סדר בענף הרכב איש לא מחייב אתכם לבצע עיסקאות לפי נתוני המחירונים. עיסקה מבוצעת על ידי רוכש מרצון לבין מוכר מרצון. תמכרו את הרכב ביותר ,תחליטו שאתם רוצים לשלם על הרכב יותר ,תחליטו שאתם רוצים לתת את הרכב מתנה לשכן --זו זכותכם והחלטתכם. המחירון נועד לתת תמונת חתך של השוק,מושתת על תחשיבים בהירים וברורים וטוב שיש כלי כזה בעולם הרכב. ראובן | 13.09.13 (ל"ת)
14. השר כץ פעל יותר מכל שרי התחבורה הקודמים גם יחד. חלק משרי התחבורה הקודמים: שימון פרס, ישראל קיסר, משה קצב.. 1 | 13.09.13 (ל"ת)
13. בחיים לא תצליח להיות השר כחלון כי אתה חושב שרק כוחניות זה הצלחה תילמד מכחלון מה זה הצלחה אורי | 13.09.13 (ל"ת)
11. כץ כשלון כשלון בכל קנה מידה התחבורה הציבורית כמו בעולם השלישי בזיון אוטובוסים עומדים בפקקים אין נתיבים לתחבורה ציבורית כמו בשאר העולם המתקדם .בישראל כמו בעולם השלישי והמפגר עומדים בפקקים וכאשר יש נתיב לתחבורה ציבורית נוסעים משאיות וכל רכב פרטיים. ואין אכיפה ואין מצלמות והאוטובוסים תקועים בפקקים ישראל כץ כשלון מוחץ שר תחבורה עלוב ביותר, עודד | 13.09.13 (ל"ת)
10. השר כץ ניסית לחקות את כחלון אבל לא הבאת תוצאות- יש הבדל עצום בין לדבר ללעשות - לך קבל עצה מכחלון זאת לא בושה ואולי תצליח לעשות את הדברים עליהם דיברת בצורה כ"כ משכנעת ואולם שיכנוע עצמי לא מספיק - אתה עובד מדינה לא דובר המדינה אז תתחיל לעבוד יש לך עוד זמן ליישם. אבי | 13.09.13 (ל"ת)
9. הגבר שבחבורה ישראל כץ הוא הגבר היחידי שבחבורת השרים בממשלה .ראו את מלחמתו בשמיים פתוחים ברכבת ובנמלים. צריך לזכור לו זאת כשבאים לדון אותו .הוא מזכיר את כחלון בפעולותיו והלוואי שירבו כמותו בקרב השרים שמעון טל | 13.09.13 (ל"ת)
6. מה שחשוב במדינת ישראל זה להכניס כסף וכמה שיותר ולא דאגה אמיתית לחיי אדם בכביש! שימי | 13.09.13 (ל"ת)
5. גם יאיר לפיד לא עמד בהתחייבויותיו! הסליחה לא תעזור לו! את החור בכיס אין מי שיסגור אותו לא סוגרים עם 'סליחה' אז שלא יבלבל את המוח ויתפטר | 13.09.13 (ל"ת)
4. תפנימו..... טובת האזרח ורווחתו הם מושגים ערטילאים לבית המחוקקים. מי שבאמת עובד ועושה למען האזרח מסולק מהכנסת. כן , לא טעיתי, מ סו ל ק !!! עיין ערך משה כחלון. קשה שלא לסלוח ביום כזה, אך האזרחים במדינה שלי במבחן כלכלך קשה, שאת מבחן הסליחה אנחנו לא נעבור. חיים | 13.09.13 (ל"ת)
1. כמה זמן עבר מהאולטימטום לרכבת ? שר התחבורה הבטיח שאם הרכבת לא תבצע רפורמה הוא יסגור אותם ..תום האולטימטום היה אוגוסט הקודם. אבל זאת היתה הממשלה הקודמת , ושר התחבורה היה .. ישראל כץ . דן | 13.09.13 (ל"ת)
מי צריך לבקש סליחה מהנהגים?
29 תגובות לכתיבת תגובה