אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אריאל שרייבר: "חברות הסלולר בוכות, אבל מרוויחות מיליונים"

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
כל הכבוד לאריאל שרייבר!
שהצליח יותר מכל חברות הסלולר, ועשה באמת הרבה יותר מכולם! כל הכבוד לחברת יו פון על השירות הנהדר, על המחירים המעולים ובעיקר על התחרות. אין לי ספק שזוהי החברה היחידה שמשקיעה הרבה מאוד אמצעים, ובעיקר בטכנולוגיה מהמתקדמת בעולם... לגייס טוקבקיסטים בתשלום! תמשיכו לטקבק חברים! אתה עושים עבודה נפלאה. שלכם, ח. רומנו, העמל 8 ראש העין
 | 16.09.13
42.
שאפו לכחלון שהביא לנו חברות כמו YouPhone וגולן!!
העברתי את 4 בני משפחתי ליופון ובחישוב קל שעשיתי גילית שהחסיכון השנתי שלי עובר את ה-2,500 ש"ח !!!! מטורף!! בחודש שעבר עברתי לתדלק בדור אלון וראיתי שאני מקבל החזרים על התדלוקים שאני עושה בכל מקרה.. כל מי שעדין לא עשה את הצעד ונשאר בפלאפון / סלקום / אורנג'- חייב להתעורר! כחלון- מחכים למהפכה בבנקים :)
עמרם | 16.09.13
40.
בושה שיש עדיין אנשים שנשארים בחברות הישנות !
ציבור צרכני בכל מדינה אחרת בעולם היה מעניש אותם, שידעו שאי אפשר לעשוק את הציבור לנצח. החברות הללו צריכות להגיע למצב של פירוק ! למה לא לעבור לחברות החדשות ולשם עשרות שקלים פחות ובו בזמן לחזק את החברות החדשות ?? הרי אם לא נתמוך בחברות החדשות נחזור לאותה תקופה חשוכה בה שלטו החברות סלקום/פלאפון ופרטנר ועשקו משפחות באלפי שקלים בכל חודש.
אמיר | 15.09.13
38.
עברתי לגולן ומרוצה מאד- יש לשמור על החברות הקטנות שלא תיפולנה. הגדולות תחזורנה לעשוק אותנו
עיברו לחברות הקטנות ואל תקשיבו לנסיונות הפיתוי של החברות הותיקות. הן צברו מספיק מזומנים ויש להן היכולת להפיל את הקטנות. במקרה זה, נחזור שוב לעושק והגזל של החברות הגדולות
חומוס | 15.09.13
24.
השיחות והגלישה בלונדון זולים יותר באופן משמעותי!
בסופר במרכז לונדון ( סופרמקט ) קניתי סים במסלול פריפייד, שם זה נקרא pay as you go באחד פאונד 5.5 ש"ח כאן בארץ הכי זו הוא 33 ש"ח ! (פי 6 600%). דקת שיחה 1 פני , 5.5 אגורות. ואחרי שקניתי גילית שיש חברה שנותנת את הסים בחינם ! והשיחות זולות יותר... וגם הגלישה !! למה בארץ אין מחירים כאלו לסים ? למה כל כך יקר בארץ ?
שרון | 15.09.13
23.
ל-12 אתה טועה קצת.... אם קונים נכון אצלם שזה אומר בעיקר במגה בול ובעיקר מבצעים ובעיקר ביום ה'
אחרי חצות שזה אומר עוד 10% הנחה על כל הקניה (אשראי YOU) - אז זה מאוד משתלם. את המוצרים הטריים ואלו שבפיקוח אפשר לקנות במגה בעיר ליד הבית כי ממילא המחירים אחידים אצל כולם. והכי כדאי זה לקנות דלק בתחנות דור אלון הנחשבות לזולות בשוק (כמעט). אני, למשל, קונה סולר בתחנה ברח' שונצינו בת"א. שם הכי זול. ובסך הכל מגיע לחשבון 0 שקלים או כמעט 0 בכל חודש.
דן חסכן | 15.09.13
20.
שרייבר- אני לא אשכח לך את הבעיטה שנתת לי בעירוני ה' בחיפה...
הייתי בכיתה ז' והיה אירוע זיכרון ממלכתי ארצי. אני וחבר שלי לא יכולנו להישאר רציניים וצחקנו ממשהו, אני לא זוכר מה. טוב ילדים בני 12. פתאום מגיע אריק, תלמיד באותה שכבה, משום מקום ונתן לי בעיטה ואמר מה אתה צוחק? האמת לא הייתי בסדר אבל מי אתה שרייבר שתחנך אותי ועוד תבעט בי? אם הייתי גדול מימדים ממך הרי לא היית מעז נכון? חכם על חלשים היית. טוב אני סולח לך אריק...
הסיני | 15.09.13
15.
מה שלא מספרים לכם על ניוד
לעבור עם המכשיר לחברה שלא תומכת בו, מבלי לציין זאת - זו הכשלה וניצול. משום מה זה לא זכה לפרסום וחבל, כי רבים בטח 'אוכלים קש'. ניסיתי לעבור עם המכשיר מאורנג' לרמי לוי (רוכב על פלאפון) ואכלתי מרורים (אין תמיכה) כשעברתי ל"יופון" (שרוכב על אורנג') הכל הלך כמו מחאה. מאחר ואין תקלות, אינני יודע אפילו איך השרות שלהם, כי לא נזקקתי לו. החשבונות קבועים, קלים להבנה ו...שפויים. (כבר חצי שנה) אחרי שנות התעמרות של אורנג', ממש תענוג לפגוש משהו אחר. מגיעה להם מילה טובה, ולא, זו לא "תגובה מטעם". סתם פירגון.
למה לא מפרסמים? | 15.09.13
12.
היתרון של יו פון הוא החיסרון שלה- כדאי לקרוא
זה שאין לכם תשתית עצמאית מקטין את כוח המיקוח שלכם לגבי תמחור החבילות מול החברה המארחת שלכם. היתרון האמיתי שלכם בתחום המזון והדלק אותו אתם לא מנלים, כיוון שאתם מובילים את יוקר המחייה של השוק במחירי ענף המזון (מגה לסוגיו) סע לחצי חינם וראה את מחיר הלחם הארוז לסוגיו כדוגמה וראה פערים של 50 אחוז לפחות. בענף הדלק אתם נוהגים בדיוק כפי שנהגו שלושת חברות הסלולר לפני שהחלה התחרות. הטריפל שלכם הוא פיקציה ולא אמיתי מבחינת המחיר לצרכן. כיוון שאם יקנה ברשתות המזון האחרות ויהיה מנוי על חברה סלולרית אחרת הוא ישלם גם פחות ממה שאתם מציעים
עמי | 15.09.13
9.
שרייבר, זה נכון לא רק לחברות הסלולר. למעשה כולם בוכים ומרוויחים .
הכל בגלל הרצון המשחית הזה ( ולא הצורך ) להרוויח כל הזמן יותר ויותר בלי סוף . מנהלים נדרשים להציג לבוסים שלהם בכל רבעון שיפור ברווחים,אם יציגו יציבות ברווחים ואין שיפור הם לא יקבלו בונוסים שמנים,ככה זה... אז כולם בוכים....
האינדיאני | 15.09.13
8.
התלבטתי לאיזה חברה לעבור מסלקום (יופון /גולן) ....החלטתי לעבור אליהם ואני ממש לא מצטער
יש להם אחל'ה מחיר ושירות תיקונים נחמד (מוסרים מכשיר לתיקון בסופר....) ויעיל. גם שירות לקוחות שלהם טוב פי כמה מהחברות החדשות האחרות שמבקשות מלקוחות לפנות אליהם בעיקר דרך האינטרנט....עלאק.
ירדני כ. | 15.09.13
6.
לחברות הישנות יש מחלקת שימור לקוחות חדשה
שקוראים לה ההוצאה לפועל , מי שרוצה לנייד מגלה שיש לו חובות נסתרים או קמו לתחייה מספרים שלא היו בשימוש שנים ואז או שתשלם סכום לא נכון או שתקבל מכתב מעורך דין שתופעל נגדך הוצאה לפועל ללא משפט או שתשלם ותישאר לקוח בתנאים שיוצעו לך
רשום אבל לא לקוח | 15.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת