אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המדינה בוחנת לרשת ערים גדולות בעמדות טעינה למכוניות חשמליות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מה לא ברור לכם ?
המדינה לא מאשרת כי אז תפסיד את המיסוי על החשמל שאתם צורכים ב 500% על המחיר האמיתי. צריכת חשמל לטעינת רכב בטיר פלייס עולה עשירית ממה שהם מחייבים. קשקוש וסיפורי הבל. הם פוחדים שיפסידו מיליארדים ממסוי על הדלק (יותר מחצי), חיסלו את החברה בגלל בירוקראטיה של משרדי הממשלה. אם נטעין את רכבי ביטר פלייס בבית יעלה לנו קלומטר 6 אג׳ ולא 60 אגורות כפי שמחייבים בעלי הרכבים. אכן פריצת המטען תהפוך לאתגר לאומי ותכניס עשרות אלפים לכיסי הנהגים. שודדים !!!
שאול | 19.09.13
5.
ל 2.
לפי החוק בארץ אסור לטעון רכב חשמלי מהשקע הביתי ובתעריף ביתי וחייבים לטעון אותו עם מטען שמאפשר רק טעינה מנוהלת. אבל אל דאגה, מכיוון שבשאר מדינות העולם כל הרכבים החשמליים נמכרים עם אפשרות לטעינה ביתית, פריצה של המערכת והתקנה של מענים רגילים מחו"ל תהפוך לספורט הלאומי החדש.
אנטי מחיקון | 17.09.13
1.
מה שהכי יועיל להגברת השימוש ברכב החשמלי
מה שהכי יועיל הוא אם המדינה תבטל את האיסור על טעינה חופשית מרשת החשמל הביתית בתעריף ביתי שישראל היא המדינה היחידה בעולם שיש בה את האיסור הזה. הכל בגלל מפגש אינטרסים של בטר פלייס שרצתה למכור חשמל ביוקר ושל האוצר שרצה ליצור תשתית להטלת מיסים על חשמל לרכבים.
יריב | 17.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת