אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המוסדיים נגד דואר ישראל: "הימנעו מהשקעות מעל 10 מיליון שקל, אם לא – ננקוט צעדים משפטיים"

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
יסגרו מה היה במקום?
חברות פרטיות שיאפשרו להם לגבות סכומים יותר גבוהים וכמובן שרות טוב יותר. אז בעצם למה לא לאפשר לגבות יותר כסף וללא רגולציה לחברת הדואר? אולי רוצים שהכסף ילך לאנשים מסוימים ולא למדינה? מה יקרה בדרום או בצפון בזמן מלחמה? או סתם נפילת קטיושות סקאדים וכדומה(מקוה שלא בעזרת..)
דן | 19.09.13
29.
הכל מתחיל ונגמר בתעריפים הנמוכים
כשאתה מוכר שרות בהפסד זה כל סיפור הדואר על רגל אחת. הדואר הבינלאומי מפסיד כבר עשור בגלל התחרות עם החברות הפרטיות עד כי הדואר מוכר את השרות מתחת לעלויות,אומנם הציבור "נהנה" מתעריפים זולים ,אבל בשורה התחתונה הדואר מפסיד ,ויגולם על ידי הציבור השרותים שהדואר מפסיד הם: דואר בינלאומי כמותי יוצא חבילות לחו"ל EMS דואר רשום כמותי בינלאומי הדואר מראה גידול ניכר בחבילות דואר רשום יוצא ,אבל זה חרב פיפיות ככל שהמשלוחים יגדלו כך מחזיקי האג"ח יחלמו לקבל כספם.
שלמה | 18.09.13
25.
המדיניות הכלכלית של ביבי הצליחה להחריב גם את הדואר
בשם איזו יעילות מפוקפקת פתחו את הדואר לתחרות - אבל רק במקטע של הערים הגדולות. הדואר חויב להמשיך ולתת שירות ליישובים הקטנים ונלקחו ממנו מקורות הרווח הגדולים של היישובים הגדולים לטובת התחרות. מה שקרה הוא התמוטטות כללית של הדואר. מדברים על הפרטה, התייעלות ובלה בלה בלה ובסוף הכל בורח להם בין הידיים.
אליקו | 17.09.13
24.
פקידים אדישים
הפקידים פשוט מעסיקים את עצמם בין לקוח ללקוח ולא מקבלים ברצף. היה לי מקרה שהייתי צריכה מספר שירותים והפקיד לאחר הבקשה הראשונה פשוט ניתק מגע עיניים והתחיל להתעסק בטלפון שלו. רק אחרי שהרעשתי על הדלפק הרים קצת את העיניים ונאלצתי במהירות להודיע לו שיש לי עוד כמה דברים לטפול.
לקוח | 17.09.13
17.
-12 דואר רשום
אתה בר מזל עמדת שעה בתור וקיבלת את המכתב, אני חיכיתי כמה פעמים בתור דומה ונאמר לי שהמכתב לא נמצא. מאז יותר מחודש מטרטרים אותי בלך ושוב. הסניף אומר שלא קיבל את המכתב. בדואר המרכזי אומרים שנשלח לסניף. בעקבות תלונה שלי דרך האינטרנט לפני כשבועיים, קיבלתי אחרי כשבוע תשובה קצרצרה בדואר שהם בודקים ויודיעו לי. מתי? כשהמשיח יגיע. לא צורף טלפון עם מי אפשר לדבר. בשביל מה קיים דואר רשום? מי אמור לפצות לקוחות על מחדלים של הדואר??? עם ניהול כזה לא פלא שיש בעיות!!!
יעל | 17.09.13
16.
ברכה למשרד התקשורת
בתוך פחות מעשור עלה בידי משרד התקשורת להרוס כליל את דואר ישראל. השרות הירוד, הנורמות המופקרות והפסדי העתק היו 'על הקיר' אך עיני ראשי המשרד טחו מלראות. במקום זה העדיפו מסלול של פתיחה לתחרות מופקרת, אקספרימנטים הזויים ועוד. כל זאת, בשרות שמטבעו נועד להיות ציבורי ובמרבית המדינות רווחיותו גבולית, והוא מעין שרות רווחה אוניברסלי (לשירותי דואר ובנק הדואר) לנזקקים לו.
בן גבריאל | 17.09.13
14.
אגרקסקו עוד תעלה למדינת ישראל הרבה כסף
התקדים שבו המדינה התנערה, כאחרונת הטייקונים והסכימה לתספורת עמוקה בחברה הממשלתית אגרקסקו, העלתה באופן חד את מרווח הסיכון שדורשים ושידרשו מלווים לחברות ממשלתיות אחרות. חברת חשמל ועוד. מה שקורה עם הדואר מוסיף שמן למדורה. מישהו שם במשרד האוצר חייב לעשות את החשבון הכולל. הלו... מישהו......
רוני | 17.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת