9. תלות ביבוא זה המחיר אחרי שלא עודדו את תוצרת הארץ וגרמו לאלקו תעשיות לסגור את הפעילות ומאז הכל רק יבוא שמעון | 20.09.13 (ל"ת)
8. ל-3 זה יותר טוב מכלום ודבר אחר - כאשר קראתי את רשימת החברות היפניות, נדמה כאילו מדובר ביצרניות של מכוניות (פוג'י היא הבעלים של סובארו). ואולי זה לא מקרי שחברות שמייצרות מכוניות, יוצרות גם קרטלים בתחוןם החשמל, או לשון אחר - ככל הנראה גם יוצרות קרטלים בתחום המכוניות , ולראיה, ראו כמה קשה בישראל לייבא ביבוא-מקביל, וששר התחבורה צריך לנזוף בשגריר כשהוא רואה שיצרן המכוניות (במקרה זה "פורד") מצדד בקרטל. | 20.09.13 (ל"ת)
7. ולא מדברים על כל אנשי המנהלה והאנשים המושחתים שאישרו את המכרזים המנופחים וקיבלו מעטפות תום | 18.09.13 (ל"ת)
6. מה נסגר עם הסימנס האלה? יותר מדי שערוריות לאחרונה. קרטלים, שוחד בכירים כולל שופט בדימוס, הטיית מכרזים. קצת פישי כל הסיפור הזה. ששון | 18.09.13 (ל"ת)
5. רכבת מעניין למה רצו והתעקשו שחברה זו תתחזק את קרונות של רכבת ישראל אמרנו וצעקנו גם בבתי משפט וכולם בחרו להיתעלם קוטי הקטר | 18.09.13 (ל"ת)
3. ממש לא חכמה 'לגלות' משהו שידוע לאירופים.... לפני 25 שנים החל הקרטל, לפני 6 שנים כבר נקנס... אבל חוץ מזה - הימנעות מהגשת מכרז - זו טקטיקה ידועה ומקובלת בישראל בקרב כל החברות הניגשות למכרזים פומביים. בבחינת "אל תיגש לי, ולא אגש לך......" אלי בר-נס | 17.09.13 (ל"ת)
סימנס חשופה לתביעה בשל מעורבות בקרטל עולמי מול חברת החשמל
10 תגובות לכתיבת תגובה