אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הופכים את הקופסה לחכמה: אסקלייד מתאימה את המעלית למאה ה-21

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

37.
תגובה ל-32
רונית היקרה. עצה אישית לי אלייך, מוטב היה כי היית מבצעת בדיקה ותחקיר מעמיק יותר לפני שאת מפרסמת תגובה כה נחרצת. מטבע הדברים ומקוצר היריעה כתבה אינה מתארת באופן מלא ומדוייק את המערכת. אני יכול להבטיח לך שהטכנולוגיה בה נעשה שימוש והיכולות שהמערכת מציגה רחוקות שנות דור מיכולת של יצרן מעליות ואפילו מתקדמת יותר משל הגדולות (וזה מידיעה). המערכת פותחה לאחר מחקר מעמיק וארוך והתייעצות עם אנשי מקצוע מובילים מהענף. צוות הפיתוח (שאני בתוכו) מורכב ממהנדסים מהשורה הראשונה שכולם באו מתעשיית ההיטק ובעל עשרות שנות ניסיון בפיתוח מערכות מורכבות. מה עוד שעלות המערכת היא קרובה לעלות פנל לחצנים סטנדרטי כך שאין כמעט שינוי בעלות . לחברת השירות לדוגמא אותה הזכרת היא מגלמת חסכון דרמטי בלוגיסטיקה ובעלויות התפעלויות היום יומיות ע"י שורה של יישומים שקצרה היריעה מלפרטם. אפשר לקרוא קצת יותר בהרחבה (מטבע הדברים גם שם לא הכל נחשף) באתר החברה.
שרון | 22.09.13
32.
בהכירי את התחום, המלצתי היא למצוא מהר ככל האפשר כיוון אחר לחברה
צר לי אבל אין באמת חידוש בשום דבר ממה שתואר. מימוש יחידת ממשק ובקרה כזו הוא פרוייקט קטן שכל יצרן מעליות רציני יכול לבצע. שוק בקרי המעליות בפיגור פונקציונלי כבר 30 שנה ויש לזה סיבה: מי שבוחר את המעלית לבנין הוא הקבלן ולא הדיירים. מה שמענין את הקבלן היא כמובן העלות ולא הפונקציונליות ואף דייר לא יחליט לא לקנות דירה בבנין אם המעלית לא חכמה. מצד שני ברגע שהדיירים נכנסו לבנין הם כבולים לחברת השרות של המעלית המותקנת ולמעשה לא יכולים להחליף אותה. ומה האינטרס של חברת השרות? הבנתם את הבעיה...
רונית | 19.09.13
29.
עוד הערות
עוד כמה הערות: - הזיהוי הביומטרי הוא אופציית אבטחה אחת מיני רבות לא חייבים להשתמש בו. המידע נשמר בתוך המערכת עצמה כמידע דיגיטלי בלבד של המאפיינים הביומטריים ולא מקושר לפרטי המשתמש ככה שאין בעיה של פרטיות. - הפרסום במעלית מבוסס על מודל שבו בעל הנכס / ועד הבית מקבל כסף עליו מאותם עסקים שכרגע משאירים לו פליירים או מכתבים מלכלכים. אני בטוח שרבים ישמחו לקבל כסף על המעלית ולא רק לשלם שירות. חג שמח
שרון - אסכלייד | 18.09.13
27.
גם פוגעת בפרטיות וגם דוחפת פרסומות, נשמע מיותר לחלוטין
לא מבין איזה יתרון היא נותנת ולמה מעלית צריכה להיות חכמה, אם זה נקרא חוכמה... טביעות אצבע מכל דיירי הבניין (ומי שמבקרים אותם?) זה בעייתי וחושף מגוון של בעיות פרטיות ואבטחה והכי חשוב - מ י ו ת ר... כיום יש נעילת קומות למי שבאמת צריך (99% לא צריכים) גם בקטע של השבת זה לא פותר כי להשתמש בסנסורים אסור, אז מה בדיוק שיפרת? עדיין אותו מצב ועוד פרסומות במעליות - לא מספיק דוחפים לנו שטויות כל הזמן? נשמע לי שלא ממש חשבתם על מה נסגר עם ההמצאה שלכם ולמה היא תתרום... לא עונה על שום צורך ולא משפרת כלום, ועוד יקרה... הא!
ההוא | 17.09.13
23.
תודה על התגובות
תודה לכל המגיבים. מספר הבהרות לגבי נושאים שעלו בתגובות. - לגבי הלחצנים מדובר בטכנולוגיות מגע מתקדמת ומוקשחת ולא במסך מגע. במקרה של נזק מחליפים רק את הלוחית החיצונית וגם אם היא ניזוקה היא ממשיכה לעבוד כרגיל. - המסך הוא יחידה נפרדת ובא בגדלים שונים עם יכולת גרפיות מתקדמות ותמיכה בריבוי מסכים - התכנון הוא לרמת אמינות גבוהה מאוד (אין חלקים נעים, מבוסס על מערכת הפעלה למערכות קריטיות ועוד ועוד) - עלות המערכת עד כמה שזה מדהים לשמוע קרובה לעלות מערכת לחצנים סטנדרטית וזה רק על קצה המזלג.... עוד אינפורמציה באתר שלנו www.i-escalade.com
שרון - אסכלייד | 17.09.13
22.
הצעות לשיפור המערכת!
היי, אני שמח שסוף סוף מישהו מפתח מערכת חכמה יותר למעליות!! כיו"ר ועד הבית מספר שנים החלפנו לפני כשנה את הלוח הראשי של המעלית וגם את לוח הלחצנים בתוך המעלית ויש לי כמה הצעות נחמדות לשיפור הלוח החכם (והמחשב בתוכו כמובן). רצוי מאד המעלית לא תעמוד ריקה בקומת הכניסה וזאת כדי למנוע מאורחים לא רצויים ומאלה שבאים לקבץ נדבות מבית לבית שלא יכנסו למעלית! וזאת על ידי כך שהמעלית לא תמתין בקומת הכניסה אלא תמיד בין הקומות ובנוסף הלחצן לקריאת המעלית בקומת הכניסה תשלח הודעה SMS לבעל הדירה ובעל הדירה ידרש לאשר את כניסה האורח על ידי קוד שישלח מהטלפון הסלולרי שלו או הטלפון או האינטרקום הביתי. אפשרי גם שבעל הדירה בזמן פתיחת דלת הכניסה הראשית לבניין לאורח שמערכת האינטרקום תשדר במקביל פקודה לבקרת המעלית לשלוח את המעלית לקומת הכניסה ולאפשר לאורח להשתמש במעלית. בנוסף חייבים להוסיף למערכת אפשרות לוועד הבית לבטל כניסה למעלית לדיירים שחייבים כספים לוועד הבית!! זה יהיה אחלה פתרון לגבות כספים שדיירים חייבים כספים לוועד הבית וברוב חוצפתם מעיזים לעלות למעלית שדיירים אחרים משלמים על אחזקתה. הייתי מאד שמח לראות את פרצופו של דייר שחייב כספים לוועד הבית של מספר חודשים ומגיע עם הקניות של יום שישי ורוצה לעלות למעלית עם הקניות...והמעלית לא מגיעה כי הוא חייב כספים לועד הבית! אולי שווה להוסיף למסך של המערכת בתוך המעלית תזכורות לדיירים שחייבים כספים לוועד הבית. (כך שהם ייתביישו לראות הודעה על חוב בתוך המעלית כשהם נמצאים בתוכה עם דיירים אחרים או כאשר הבן נמצא במעלית עם החברה שלו..בזמן שההורים שלו חייבים כספים) הייתי מוסיף למערכת מצלמה נסתרת כך שתופעל במעלית בכל פעם שיש מישהו במעלית. כמו כן כדי למנוע מצב של תקיעה נוסעים במעלית בגלל הפסקות חשמל, והצורך לקרוא לטכנאים או למכבי האש ולחלץ, שהמערכת תזהה מצב של הפסקת חשמל תפעיל מנוע עזר קטן במחובר למעלית ויש לו סוללות נטענות שיזיז את המעלית לקומה הקרובה ויפתח את הדלתות! וזה ימנע לפחות 80% ממצבים של תקיעת אנשים במעלית במקרה של הפסקת חשמל. המערכת כמובן צריכה להמשיך ולעבוד לפחות רבע שעה לאחר הפסקת חשמל על סוללות נטענות. מקווה שרעיונות אלה בעוד מספר שנים יופיעו במערכות מתקדמות לתפעול המעליות!! מוטי, קריות חיפה
מוטי | 17.09.13
18.
רעיון מקורי - בהצלחה
כועד בית לבניין רב קומות, הרעיון מעניין מאוד. השימוש שלנו היה חשוב היה נושא שעון שבת, כיוון שעון על פי ימים ולא רק הפעלה על פי שעות, וכמובן נושא עצירת המעלית בקומות, כיום המעלית מבצעת עצירה בכל קומה בדרכה למטה. כאשר רק בחלק מהקומות היא נדרשת. לא אוהב את רעיון תביעת האצבע, מעדיף קוד או כרטיס קירבה (חכם) אגב, המחיר של מספר "אלפי" דולרים, לא יחזיק בהחלטה להכנסת המערכת, חייבים למצוא דרך להוזיל, גם בתוכנית למספר שנים, העלות יקרה מידיי עבור בניין מגורים. בהצלחה,
ישראל | 17.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת