אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלקום מחממת הקרב מול בזק ו-HOT: מציעה קו טלפון ביתי ללא הגבלה ובחינם

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
שוב מלכודת הדבש הישראלית, והצרכן הישראלי הלא חכם
לחברות בישראל אין תעריף, הכל זמני, מפתים צרכנים לא חכמים במחירי הפסד, רק בכדי לצבור נתח שוק ולהרוג מתחרים. הצרכן הישראלי לא מספיק חכם בכדי להבין את ההשלכה של מלכודת הדבש, ואת העובדה שהריגת מתחרים בסופו של דבר תאפשר לשוק להפוך לקרטל. מלבד גולן טלקום ששברו את התבנית, אין בישראל גוף אחד שהלך בעקבותם. כולם (בנקים, חברות תקשורת, חברות ביטוח) בונים על הטיפשות של הצרכן הישראלי, ועל העובדה שבשוק קטן, בסופו של דבר מי שיש לו אורך רוח בונה קרטל.
 | 30.09.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת