אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרפורמה שיכולה למנוע תאונות רכבת מתעכבת יותר משנה

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
גם את התאונה הזאת היה ניתן למנוע כמו גם את התאונה הנוראית בבית יהושע
מערכת האיתות והבקרה ברכבת ישראל היא מהטובות שיש....רק שלא יודעים מה לעשות איתה ואיך לנצל את המיטב שבה למניעת אירועים שכאלה. 6ק"מ לפני האירוע,קיבל הנהג הודעה מהפיקוד בדבר נזק אפשרי לרכבת שלו.נאמר לו לעצור ולבדוק בקרית גת,תחנה שבכניסה אליה יש מסוט.ברגע שגלגל שמוט פוגש במסוט ,הוא קורע את כל הרכבת(בדיוק כמו בתאונה הקטלנית באשדה-גרמניה) !!! את זה ניתן היה למנוע באם האתת בפיקוד היה מחליף מיידית את הסימנור(רמזור איתות מסילתי) לאדום ומורה לנהג לעצור מיידית את הרכבת לבדיקה על הקו הראשי !!!! גם את התאונה הקטלנית בבית יהושע ניתן היה למנוע באם האתת בפיקוד היה מחליף מיידית את הסימנור(רמזור איתות מסילתי) לאדום!!! כך הרכבת הייתה נבלמת אוטומטית 1ק"מ לפני המפגש עם רכב מצ'וקמק. בפועל,נעשו נסיונות כושלים לתפוס את הנהג במירס. האשם בשני המקרים:פיקוד הרכבת,שפועל אגב לפי הנחיות ההנהלה ועוד טיפ על התאונה בבית יהושע: קטר בעל מבנה אחר היה מעיף את הרכב שעמד על המסילה ולא היה נגרם כל נזק לרכבת.....כמו שנאמר "שחיתות תמיד עולה בחיי אדם"
מומחה לרכבות | 05.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת