אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נהגי "גט טקסי" זועמים: נפסיד 1,500 שקל בחודש

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
זה לא גט טקסי זה משרד התחבורה
נהגים רבים מתלוננים על כך שהנסיעות לא רווחיות וכו וזה התירוץ לגבות עוד 5 שקלים על נסיעה..בתור נוסעת אני לא מוכנה לשלם 5 שקלים נוספים למונית שהגיע אליי אחרי דקה כי גם ככה הייתה באזור. אם מחירים הנסיעות נמוכים, תפנו למשרד התחבורה שיעלה את התעריפים.. דבר שקרה לא מזמן.. ! מברכת את גט טקסי על המהלך של ה 5 שקלים, אין לי בעיה לשלם על נסיעה שאני מבצעת אבל לא לתת מתנות לנהגים על זה שהוא יודע לאיזה כתובת להגיע ואת מי הוא יעלה.. אחרת תשוטטו ברחובות... !
ליאת  | 04.10.13
8.
נהג שקורא את השוק נכון
כולכם פה לא יודעים על מה אתם מדברים ויאללה יאללה תחזרו לתחנות מוניות שלכם לשבת סביב הבוטקה ולקבל רק אם אתם מקורבים לצלצחת. אני בגטטקסי כבר חצי שנה מבסוט רצח הרבה עבודה טובה ואיכותית יש עם מי לדבר וואלה תחושה שחושבים עליך- וכן מה קרה אז חושבים גם על הלקוח? כמה זמן נראה לכם שפראיירים ימשיכו לשלם עוד 5שח סתם אם אתם מחוץ לביתץ שלהם?! Zה הכי הגיוני ואני תומך לגמרי במהלך וצופה לנו עוד המון עבודה וכל מי שלא מבין שיילך לעמוד שלו
יקיר | 04.10.13
7.
עובדות נוספות
אני מבקש לחזק ולחדד את הדברים שאומר מס" 4 . א. למרות שהנהלת גט טקסי מתגאה על כך שנהגים מקבלים את הנסיעות ללא משוא פנים, ידוע לכל הנהגים שישנן " קומבינות " בין סדרנים לבין נהגים !! . אפשר וניתן להלחם בתופעה ( אם רק רוצים בכך ). והאמינו לי ניתן לעלות על המשתתפים בקומבינה בצורה פשוטה ויעילה, שוב, אם יקדישו לעיניין קצת יותר מחשבה . ב. ההוראה להפסיק ולגבות את דמי ההזמנה הטלפונית נפלה כאמצעי תחרותי מול האפליקציה של ישראכרט .עד כאן הכל סביר , אבל היכן בא לידי ביטוי חלקה של חב " גט טקסי במאמץ המלחמתי ??? למשל : למה שגט טקסי לא תחלק (על חשבונה ) בונוסים לנוסעים שלה ? כמו למשל נסיעת חינם ( אחת למכסה מסויימת של נסיעות) ?! לא שמענו כלום על חלקה של החברה במאמץ התחרותי, זולת רתימת צבור הנהגים לקמפיין , תוך שהיא מכניסה יד עמוק עמוק לכיסם .... ג. בכל הפרסומים והכתבות ( מטעם ושלא מטעם ) אומרים בהנהלת החב" שקיבלו את אישור רוב הנהגים לצעדם זה . נו באמת ..... אפילו אנחנו נהגי המוניות בעלי האיטיליגנציה הממוצעת מרגישים לא נוח אל מול הניסיון לשקר במצח נחושה!!! האמת היא שכל הנהגים ואני חוזר ומדגיש כ ל הנהגים מתנגדים לצעד זה אשר פוגע בפרנסתם שגם כך אינה מצוייה בשפע הואיל וחברת גט טקסי אינה מקפידה על האיזון הנכון בין מסת הנהגים שהיא מגייסת לבין גיוס לקוחות חדשים בעיקר בסקטור המוסדי (מה שנקרא בגט טקסי " נסיעות חברה ) ולסיום ,אני חושב שהנהלת גט טקסי שגתה בטקטיקה שבה נקטה . לבוא אל ציבור הנהגים ולבקש מהם להשתתף במאמץ מ ש ו ת ף להגברת התחרות זהו צעד לגיטימי . לבוא אל ציבור הנהגים ובאופן דורסני , בלתי מתחשב ושרירותי ולכפות עליהם ויתור על מקור פרנסה שמושג באופן חוקי וביושר זהו צעד שלא מבשר טובות למערכת היחסים ולשיתוף הפעולה המעולים ששררו עד כה בין הנהגים להנהלה ואשר איפשרו את צמיחתה. חבל שהנהלת החב" חוצה קווים שתוצאתם מי ישורנו...
גידי | 03.10.13
5.
ענף המוניות נגמר מזמן
גט טקסי הוא אתר שרק רוצה לעשות כסף ולהרויח על גבם הקטן של נהגי המונית.הוא לא משלם דלק ,לא איכפת לגט טקסי כמה זמן נהגי המוניות מבזבזים לשוא בין נסיעות ובין לקוחות. הנהגים משלמים "שכר תחנה "וגם להפחית להם בכוחניות את דמי ההגעה של אותו מזמין נסיעה, ולהסיע אנשים במחירים שגם ככה מאוד נמוכים ביחס להוצאות במונית. 5 שקל כפול X נסיעות בחודש זה אוכל למשפחה. הרבה נהגי מוניות עובדים 7 ימים בשבוע כדי להביא אוכל הביתה . מקווה שתבינו את מצוקת הנהגים הם עובדים מאוד קשה בכבישים ואל תתנו לזה לקרות. נהג מונית גמור
נהגי מוניות גמורים | 03.10.13
4.
נהגי גט טקסי תתעוררו! אתם הורסים לעצמכם
זה הסיפור ששמעתי מחבר שעובד בגט טקסי: נהגי גט טקסי מסיעים את עובדי החברה ובינהם הסדרנים. הסדרן יודע על סידור העבודה והנסיעות העתידיות שעות קודם. הוא מתקשר לחבריו הנהגים - אותם הכיר, בין היתר, בזמן שלקחו אותו לעבודה ובמקום להחזיר אותו הביתה הקפיצו אותה לחברה שלו או לאיזה פאב על מנת שיזרוק להם עצם, ומספר להם בדיוק מה לעשות: בשעה 15:00 תסע לכיוון עיר מסויימת תמתין ברחוב מסויים והנסיעה המוזמנת מראש (בשווי כמה מאות שקלים) "תקפוץ במקרה" לקופסא הנמצאת ברכבך, היות ואתה הנהג הכי קרוב!!! שלא יעבדו עליכם! עוד סיסמא שגט טקסי ממשיכה למכור לציבור הנהגים ולציבור הלקוחות שהם "עושים טובה לנהגים" שכן "הם הכי זולים בגבית דמי תחנה", אבקש להפריך כעת: לאחר מספר חודשים שגט טקסי החלה לעבוד הם גבו מכל נהג כ-250 שקלים בחודש, צברו המון נהגים המון עבודה ואט אט העלו את המחירים. כיום גט טקסי גובה בסביבות 600 שקלים מנהג + שקל עבור כל נסיעה שהוא מבצע!!!! קרי סכום של כ-1000 ₪ בחודש בממוצע!!! מספיק? ממש לא - הלקוחות משלמים לנהג טיפ??? גט טקסי חולקת את הטיפ עם הנהג ולכן כאשר לקוח משאיר לנהג 10 שקלים טיפ - 5 שקלים מגיעים אליו ו-5 שקלים נוספים מגיעים לגט טקסי! גט טקסי בתחילת דרכה הבטיחה כי רכביה יהיו בני 3 שנים לכל היותר!! אולם עם האוכל הגיע התאבון, והיום רכבי גט טקסי מגיעים ל-5 שנים על הכביש! גט טקסי נלחמה מלחמות חורמה עם תחנות המוניות - אבל- עם האוכל הגיע התאבון , והיום גט טקסי עושה שיתופי פעולה עם תחנות המוניות ומגייסת את כלל המוניות בתחנת המוניות! מספיק? אז הנה קוריוז נוסף, לפני מספר שבועות החליטו בגט טקסי שנהגי גט טקסי ילבשו חולצות עם לוגו של גט טקסי. החליטו! אז הדפיסו חולצות! מי שילם עבור החולצות שהנהגים כלל לא רצו וגם לא שמים אותם?? נכון! נהגי גט טקסי שילמו כ-300 שקלים עבור חולצות אלה!!! מהו סופו של יום? גט טקסי רוצה להמשיך להתחזק, תרמוס את ציבור נהגי המוניות אשר רמוס גם מבלי עזרתם והיום החליטה לבטל להם את ההזמנה הטלפונית עליה נלחמו שנים מול משרד התחבורה בגובה של 5 שקלים. מחר, יבטלו את התוספת עבור מזוודה. ובעוד חודש יבטלו את התוספת עבור נוסע שלישי. בעוד 3 חודשים יבטלו את התוספת עבור הוצאת נוסע משדה התעופה (אגרה שהנהג משלם לרשות שדות התעופה בגובה של 5 שקלים) בעוד 6 חודשים יבטלו את התוספת עבור כביש 6. בעוד שנה יחליטו שעבור הנסיעות אותם הנוסעים משלמים בכרטיס האשראי יורידו לנהג 5 שקלים. נהגי המוניות !! תתעוררו!!! אתם יורים לעצמכם ברגל!! אתם יורקים לבאר שאתם שותים ממנה!! אל תסכימו לשום דבר!!! המהפכה היא על חשבונכם!! לא איתכם!! על חשבונכם!! תעזבו את גט טקסי !!! ויפה שעת אחת קודם!! פעם אחת בחיים שלכם תנהלו מאבק כמו שצריך! תצביעו ברגליים! אם יעזבו את גט טקסי 500 מוניות מחר בבוקר החברה תסגור את שעריה! ירעדו רגליה! בברכה, אחד שאכפת לו!
אחד שאכפת לו | 03.10.13
2.
אני עובד על אפליקציה שתאפשר מכרז מהיר - נהג שמוכן לתת הנחה גדולה יותר מה"מונה" יזכה
כל נהג מונית, בהתאם לרצונו האישי, קובע הנחה שהוא מוכן לתת ממחיר המונה הרגיל. הנוסע שמבקש מונית נכנס לאפליקציה, ומזמין נסיעה. האפליקציה משווה את כל הנהגים שבסביבתו הקרובה של מזמין הנסיעה. הנהג שהסכים לתת הנחה גדולה יותר- זוכה בנסיעה. הנוסעים ירצו מאוד להשתמש באפליקציה הזו כי היא חוסכת להם כסף. נהגי המוניות שרוצים יותר עבודה ומתלוננים על "יובש", יוכלו לותר על 10% או 20% מהמונה אבל לזכות ברוב ההזמנות.
מתכנת | 03.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת