7. למרות זאת הייתי קונה רכב מדהים. גם היום אנו קוראים כל שני וחמישי של ריקולים מחברות הרכב הגדולות בעולם. הרכבים הופכים למורכבים ומשוכללים ולכן גם חשופים יותר לבעיות. אלמונימי | 07.10.13 (ל"ת)
6. התחקיר המלא: התחקיר המלא: בנסיעה במהירות כאשר גלגלי הרכב עלו על מוט המתכת בקצהו בלבד, ובכך קצהו השני של מוט המתכת (אשר בין הגלגלים הקדמיים) התרומם והסתבכך/נתקע בתחתית הקדמית של הרכב, וכאשר בעל הרכב הרגיש זאת הוא ניסה לבלום באותו רגע המוט נכנס יותר עמוק לתתחתית הרכב וחדר את רשת הסוללות, והחיכוך או קריעת כבלי החשמל הציתו את הרכב. חוקר טסלה | 07.10.13 (ל"ת)
5. לא ברור איך נסיעה של אוטו על גבי מוט מתכת, גם במהירות גבוהה, יכולה להאיץ אותו לכיוון רצפת הרכב בעוצמה כזאת. 8 סנטימטר קוטר לחור שנוצר? 25 טון של פגיעה?? מה זה, פגז נ"מ? | 06.10.13 (ל"ת)
2. רק רגע, תיכף אלון מאסק יגיד שהוא הולך להמציא כבישים בלי פסולת מתכת ואז המניה תעלה חזרה. לא לדאוג. הוא כבר יגיד שהוא ממציא משהו. חיים | 05.10.13 (ל"ת)
טסלה: השריפה ברכב אירעה בעקבות חדירת עצם מתכתי
7 תגובות לכתיבת תגובה