אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נהגי Get Taxi שוקלים השבתה חלקית של השירות

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
נהגי גט טקסי ולקוחות גט טקסי תתעוררו - אתם פראיריים
נהגי גט טקסי היקרים, פקחו עינכם- חבריכם מסולקים מהחברה אך ורק בשל העובדה שחושפים הם את שמם ויוצאים כנגד גזירות ההנהלה! הגיע הזמן שתפתחו את העיניים ותבינו שאם לא תתעוררו עכשיו - אתם פשוט תעשו סוף לענף המוניות!!!! גט טקסי סופה ידוע מראש - אקזיט! אקזיט על חשבונכם! וזאת לאחר שהם ידאגו לחשוף נתונים של אלפי מוניות!!! ומחזור של מיליארדי שקלים - על חשבונכם! מתי תבינו שהכח בידיים שלכם?!? בלעדיכם גט טקסי לא שווה ולו אגורה!! הגיע הזמן שתתארגנו - ותעזבו את גט טקסי, אפילו קבוצות קבוצות או בודדים! תחברו יחד תגשו לתחנות מוניות גדולות ותבקשו תמורת כניסתם הקטנה משמעותית של דמי הסדרנות החודשיים - ובכך תשיגו כמה מטרות: 1. תפרקו את המונופול שכופה עליכם: לשלם דמי סדרנות בגובה 700 שקלים + 1.5 ₪ על כל נסיעה+ 50% מהטיפ + 300 שקל חולצות + 40 שקל מטען + גזירת 30% מהמחיר שהם גובים ממחירי חברות (כך לפי הפרסומים שלכם עצמכם בתגובות). 2. תראו פעם אחת ולתמיד שיש לכם כח! שאם חברת מוניות תרים את ראשה מעליכם - סופה יהיה בדיוק כמו גט טקסי. 3. תצילו את עצמכם ואת הענף שממנו אתם חיים עכשיו וגם בעוד שנים ארוכות. אני קורא את התגובות שלכם, את התגובות של הנוסעים ונדהם! לכל הנוסעים שתוהים מדוע הנהגים לא מוכנים לוותר על סך של 5.2 ₪ בכל נסיעה הנה התשובה: 1. ע"פ חוק מגיע להם סכום זה. 2. הורדת הסכום משמעותה פגיעה של 1500-2000 ₪ מדי חודש - נטו!!!! (צריך להזכיר כי נהג מונית ממוצע מרוויח 6-8 אלף נטו??) 3. האם מישהו היה מסכים כי המעביד שלו יוריד ממשכורתו 1500-2000 ₪ בצורה זו? או בכלל!!!!??? 4. הורדת המחיר סביר שתגדיל את כמות הנסיעות - אבל - וכאן האבל החשוב באמת - נהג מונית לא יכול גם כך לבצע יותר מ-2-3 נסיעות בשעה! אז אמנם כמות הנסיעות תגדל אך היא תגדל לחברת גט טקסי - לא לנהג הבודד! 5. כמות הנסיעות תגדל? כמות הנהגים גודלת בעשרות מונים יותר מכמות הנסיעות! (גט טקסי מגייסת תחנות מוניות!!! כן תחנות מוניות!! אלה אותן תחנות שגט טקסי טוענת וטענה כי המוניות שלהן מטונפות וישנות, הנהגים גסי רוח והשירות שלהם לקוי וקלוקל! מה השתנה? צריך להראות שורת רווח למייסדי החברה!!!!) שורה תחתונה - גט טקסי המרוויחה הגדולה באמת! הנהגים? הפסידו 1500-200 ₪ בחודש. הנוסעים? הפסידו נהגים אשר ייחצנו את החברה בלי סוף וכעת ממורמרים בלי סוף. נהגים יקרים, אם תבחרו לשתוק ולא לגבות 5.2 ₪ - מגיע לכם! מגיע לכם כל מה שאמרו וימשיכו להגיד עליכם! כי אתם אלה שהורסים במו ידיכם את ענף המוניות! הלוואי שתתעוררו ותנצלו את ההד התקשורתי והציבורי של העניין. בברכת 5.2 ₪ לכולכם.
נהגי גט טקסי תתביישו | 10.10.13
27.
חשוב לדעת
הערות שאני מעלה כאן מיועדות לכל מי שיש לו נגיעה בנושא, דהיינו: הנהלת גט טקסי , נהגי גט טקסי וציבור הנוסעים במוניות גט טקסי. 1 ) הנהלת גט טקסי נוהגת בשרירות לב ו-ד ו ר ס ת בגסות את נהגי המוניות בכך שהיא מכניסה יד לכיסם , מקצצת את פרנסתם מבלי שהיא עצמה תישא ולו גם בחלק מזערי במאמץ השיווקי תחרותי אל מול המתחרים .זאת ועוד, כדי להצדיק את מעשי הנבלה היא מפיצה שקרים כמו : " קיבלנו תלונות מלקוחות " או " מרבית הנהגים מסכימים להנחייה החדשה " ועוד כהנה וכהנה . גיבוב של שקרים ! ! ( א.) אני כנהג וותיק של גט טקסי שהסיע מס" רב של נוסעים לא זוכר ולו גם פעם אחת שנוסע הביע בפני תרעומת על החיוב שלטעמי הינו חוקי ונקבע עיי"המפקח על התעבורה. (ב ) רוב נהגי גט טקסי מתנגדים לצעד זה ! וזה יוכח בעתיד . מה שהנהלת גט טקסי " ש כ ח ה" לספר לכם שצעד זה ננקט על ידה כי נפלה עליה אימתה של האפליקציה החדשה מבית היוצר של "ישראכרט" שמדגישה את העובדה שהלקוח לא ישלם כל עמלות בגין הזמנתו . וכך, חד-צדדית מיהרה לתת מענה לאפליקציה החדשה בכך שהורתה לנו הנהגים להפסיק ולגבות את עמלת הגישה. בנקודה זו ראוי לציין ולהדגיש כי לא שמענו לו גם הכרזה חלושה מהי תרומתה הצנועה של ההנהלה למאמצי התחרות ,כמו למשל : נסיעת חינם ללקוחות מתמידים( אחת ל....) ועוד כל מיני בונוסים שייצאו מכיסה של ההנהלה. 2) לנהגי גט טקסי אני מייעץ . צאו למאבק לא רק על אותם 5.2 ש"ח שאותם הינכם גובים בצדק וביושר אלא גם על העיקרון .גט טקסי הינה חב" שבפרק זמן קצר השכילה והצליחה בעזרתנו כמובן ,להשתלט על פלח שוק נכבד. ועובדה זו גורמת למנהליה לחטוא בחטא היהירות . ולא אסתכן אם אומר שבמידה ונבליג ולא נבלום את התופעה הרי שאנו צפויים לעוד צעדים דורסניים שיפגעו בפרנסתנו. ברשותכם אעיר כי פנייה להסתדרות באמצעות נציגות נבחרת הינה מבורכת. ובמידה וצעדים אלו לא יהיו ברי מימוש ניתן בהחלט לגייס כסף מציבור הנהגים ע"מ לפנות לערכאות משפטיות. 3) ואתם לקוחות יקרים , שאתכם אנחנו משרתים מכל הלב ,ועושים ככל שניתן על מנת להנעים עליכם את זמן הנסיעה, משתדלים לחייך ולהסביר פנים גם כשלפעמים אין לנו מצב רוח ורע לנו על הנשמה ,( כל אחד וסיבותיו שלו ), מקפידים ,ככל שניתן, על ניקיון המונית , משתדלים שלא לחרוג ממסגרת זמן ההגעה אליכם ובקיצור נותנים לכם שירות שמגיע לכם כלקוחות גט טקסי. רצוי שתדעו שיצאנו למאבק לא רק על מנת להבטיח את פרנסתנו אלא למען נוכל בעתיד להמשיך ולתת לכם את מיטב השירות שאליו אנו מחוייבים.
גידי | 07.10.13
26.
לקוחות עיסקים לפי מונה ושלמו באשרי אוטומטי חסכון20%
לקוחות עיסקים גאטקסי כמובן גובה מכם יותר ממחירי משרד תחבורה כדי להשאיר בידיה 15-18 % סעו על פי מונה ושלמו בכרטיס אשראי של החברה ואיספו חשבונית מהנהג ובכך תחסכו כ20 אחוז לפחות אני כלקוח עיסקי ניסיתי זאת וזה גרם לי לחסכון רב רק צריך להקפיד שהעובדים שלכם יאספו את החשבונית מהנהג
יוסי | 07.10.13
23.
ארגון הנהגים get taxi בפייס עמלה צודקת שהגעה מעל 4 ד שיקצצו 1500 בשכר לנוסעים....
שיקצצו לכם 1500 שח צדיקים גדולים שמתנגדים לנהגים בלי לשאול אותכם בלי להתיעץ איתכם הגעה ללקוח היא פעמים רבות לא פשוטה הנהג שורף דלק כדי להיות בקרבת הלקוחות...הוא מחפש בגי פי אס את הכתובת שלכם....הוא נאבק בפקקים להגיע אליכם במהירות....מ5 דקות ומעלה מוצדק ביותר שהנהג יקבל עמלה מתאימה.....אלה שמבקרים את הנהגים אני מאחל לכם שהמעסיק שלכם יקצץ לכם 1500 שח בשכר בלי להתיעץ איתכם....אגב פעמים רבות עד שמגיעים ללקוח הוא מבטל את ההזמנה כי מצא מונית אחרת ...בקיצור אתם אוהבים לבקר את נהגי המוניות אז תדעו שלא חסרים לקוחות מנוולים....שיעשו לנהג את המוות....כי בטעות הוא לא לקח את הפניה שאתם רציתם...לפעמים אתם שוכחים שגם נהגי המוניות הם בני אדם...
דני | 06.10.13
20.
נהגים תתעוררו!!!
כנוסעת קבועה של גט טקסי שמרוצה מאוד מהנהגים ,השירות והכל.. אני חושבת שהנהגים קצת נבהלו מהשינוי אבל הם יבינו שהחמישה שקלים הם חלק מאיכות השירות שגטטקסי מדברים עליה ייקח לנהגים עוד זמן לשנות את החשיבה הפרימיטיבית שלהם והם יקלטו שאני וחברים שלי משאירים גם יותר מ5 ש"ח טיפ ובסופו של דבר הם סתם בוכים... שינסו להוסיף גם אפקטים של "מונית הכסף" ותראו איזה טיפים:)
נוסעת תל אביבית | 06.10.13
16.
לקוח מרוצה של גט טקסי
אני חושב שהגיע הזמן להפסיק בכלל את המנהג הזה של הזמנה טלפונית הזמנת אינטרנט וכו' גט טקסי התחילו עם זה וכל הכבוד להם, אין סיבה לגבות הזמנה טלפונית כאשר מדובר על נהג מונית שאני רוצה אותו מהצד השני של הרחוב, זה פשוט סיחטה ואני גאה בגט טקסי שלמרות התנגדת הנהגים ממשיכים בנוהל שהם קבעו!!! השלב הבא בתי הקולנוע להתעורר!!!!
לקוח מרוצה של גט טקסי  | 06.10.13
12.
אני טכנאי שמקבל הזמנות רק דרך הטלפון. מותר לי להוסיף עמלת הגעה?
עמלה מטופשת שניגבית רק בגלל שמשרד התחבורה מתיר אותה. הרי נהגי מוניות מסתובבים כל היום בכבישים בשביל למצוא עבודה. אז מה זה משנה אם נסעו ללקוח הביתה? זו דווקא נסיעה שבסיומה יש פרנסה. כל עסק בישראל שנותן שירות בבית מקבל הזמנות בטלפון ושולח נותני שירותים הביתה. עוד לא שמעתי על עסק שמוסיף לחשבון דמי נסיעה לבית הלקוח. אם נהגי המוניות היו יושבים בתחנה ורק ממנה היו מקבלים נוסעים, אפשר היה להבין את הצורך בגבייה מיחדת עבור הגעה הביתה, אבל כשהם מסתובבים כל הזמן במונית בלאו הכי ? איזו הצדקה יש לגבייה?
יוסי ב | 06.10.13
9.
החכמים תמיד מחפשים דרך להתעשר על חשבון החלשים
בעל מסעדה התלונן בפני שחברות סיבוס, תן ביס, גובות ממנו עמלה על ארוחות הסועדים "הם לא עובדים ומרווחים על הגב שלי, ואני עובד קשה ובקושי מרוויח" הסברתי לו שהכנסת חוקקה חוק המאפשר לחברות לסבסד את ארוחות העובדים ולהכיר בהן כהוצאה מוכרת, ממש כמו חברות הליסינג שקיבלו מהמדינה רישיון להתעשר ושוב עקב הצורך של החברות להכרה בליסינג כהוצאה, שלא לדבר על חברות כרטיסי האשראי הגובות עמלה מבית העסק עבור חיוב הלקוח, האיש העובד והעמל מפריש אחוז מרווחיו ל"חכמים" ועכשיו במוניות .....................
מיקי | 06.10.13
4.
אין כמו שוק חופשי
לא צריך במקרה הזה הסתדרות, לא צריך חוקים מפורטים - צריך רק שוק חופשי ושכל אחד יגבה איזו עמלה שהוא רוצה. האפליקציה כבר תגיד לך מי גובה וכמה. אתה הצרכן והכסף שלך ואתה תחליט מי יקבל את ההסעה. כל אלה שינסו לשבות יגלו שהם סתם מפסידים ימי עבודה בעוד שמי שלא שובת ולא לוקח עמלה מפוצץ עם הזמנות
ארז | 06.10.13
3.
יש הגיון בגביית העמלה גם באפליקציה
הרעיון מאחורי העמלה הוא שהנהג "מבזבז" זמן (ודלק) בלהגיע אל הלקוח ומגיע לו על כך תשלום, בניגוד למונית שעוצרים ברחוב. מצד שני, האפליקציה מחפשת את הנהג הקרוב ביותר ומצמצמת למינימום את הבזבוז הזה. כלקוח, כמובן שאשמח אם העמלה תבוטל.
לקוח מרוצה | 06.10.13
1.
התיזמון למהלך הזה גרוע מאד
חודשים אוגוסט וספטמבר היו גרועים מאד לנהגי המוניות של גט-טקסי, באוגוסט היתה ירידה של 20 אחוז ובספטמבר היתה עוד ירידה של 20 אחוז. זה כנראה קרה בעיקר בגלל החופשות והחגים אבל זה לא משנה - הם מרגישים שמישהו דופק אותם כי באותו הזמן גט-טאקסי הוסיפו עוד הרבה נהגים (עלו ל 1700) ועכשיו חותכת להם בהכנסות. היו צריכים לחכות עוד כמה שבועות עם המהלך הזה, אם בכלל. חוץ מזה הגיע הזמן שמשרד התחבורה יוציא את הראש מהחול ויגיד את דברו, האפליקציות להזמנת מוניות כאן כדי להשאר.
מושון | 06.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת