23. עיצוב יפה אבל... יונדאי I35 לא סופרת אותה וכך גם פורד פוקוס ... אין ספק שישה לה קשה | 04.11.13 (ל"ת)
21. קג"מ \ סל"ד למבינים ... לא מספיק כוחות סוס (לא מצויין באיזה סל"ד) חייבים את המומנט ובאיזה סל"ד ביחס להספק\סל"ד. מומנט\הספק גבוה בסלד גבוה מעיד על מנוע רועש לא גמיש הצורך דלק ולרוב מתאמץ. מומנט גבוה בסלד נמוך מעיד על מנוע שרירי יותר, חזק יותר המאפשר לנסוע בעליות עם הרבה פחות לחיצה על הדוושה - נסיעה שקטה ובטוחה. דורון | 17.10.13 (ל"ת)
20. יונדאי וקיה כבשו את השוק. שמנהלי מזדה יחשבו שוב ויורידו מחירים. אין שום סיבה לשלם על מזדה יותר מ100 אלף שקל . גג. דוד המומחה לרכבים | 15.10.13 (ל"ת)
19. במחיר הזה אפשר לקנות פעמיים קיה פיקנטו או פעמיים סוזוקי אלטו או פעמיים פיג'ו 107 או פעמיים שברולט ספארק עכשיו, קניה נעימה חברים. רן | 09.10.13 (ל"ת)
18. תמשיכו להתנהג כמו עדר ולקנות את מה שדוחפים לכם - כנסו! הרכב עולה 128 אלף בשביל לייצר הנחה לציי רכב. תקנו מכוניות רק ממי שלא שם על ציים ומנפח מחירים סתם. למה סיאט לאון עולה 124 אלף והיא פי 4 יותר מאובזרת, עם מנוע טורבו וגיר יותר יקר? כי היבואן לא חזיר ולא מממן את ההנחה לציי רכב על הגב שלכם! האיש וההגמון | 07.10.13 (ל"ת)
17. דלק מוטורס צריכים לשים לב השוק של 2013/2014 הוא לא השוק של 2004/2005 שבו הוצגה ה-3 לראשונה. העקרון של למכור במחיר מופקע לצרכן הפרטי ולהוריד לכלום לחברות הליסינג הולך ונעלם. נכון, טויוטה נוקטת בשיטה דומה, אבל לטויוטה יש ככל הנראה עדת מעריצים גדולה יותר מלמזדה. שווי השימוש ברכב עלה וכמות העובדים שמבקשים רכב צמוד צפויה לרדת (אם לא כבר ירדה). בנוסף, העובדים היום מחפשים ערך מוסף ברכב שהם מקבלים מהליסינג - לא סתם פורחות גרסאות הסטיישן השונות (פוקוס\I-35). למכור היום בשוק הפרטי סדאן 1.5 במחיר של כמעט 130k הוא הכרזה של היבואן שהצרכן הפרטי ממש לא מעניין אותו. אם הצרכן הפרטי יזכור את היחס הזה - הוא יידע לגמול עליו לדלק מוטורס ויימנע מלרכוש את ה-3 החדשה. יגאל | 06.10.13 (ל"ת)
16. מנוע 1.5 לא למדו כלום מנפילת סוברו? זה מנוע פצפון שייכשל חדשות ברעות שזה 128 אשח חדשות הטובות מנוע 2.0 133 אשח. מדינה משוגעת. בארהב אני קונה מוסטנג או קאמרו קבריולט בגרסה הבכירה. ג'ין | 07.10.13 (ל"ת)
14. לחברות הליסינג ימכרו את המכונית במאה אלף ש"ח בלבד התמחור הגבוה מאוד מצביע על כך שהמכונית מיועדת לחברות הליסינג. אף אדם פרטי עם הגיון בסיסי לא יקנה את המכונית במאה שלושים אלף. בפועל המכונית תימכר לחברות הליסינג במאה אלף ש"ח והמחירון הגבוה נועד לאפשר ללוי יצחק לקבוע כי המכונית תהיה שווה בעוד 3 שנים 90 אלף, כדי שתימכר בפועל בשבעים אלף לצרכן הפרטי. ככה עובדת השיטה. משה | 07.10.13 (ל"ת)
13. רכב אמין בלי תקלות בכלל מידע פנימי מדבר מניסיון של מזדה 6 החדשה והCX5 מזדה SKYACTIVE יחס דחיסה עלה ל 14 משכל רכב הופחת ב20 אחוז וגיר שופר ל6 הילוכים אז הרכב חיסכוני מאוד הרכב מצויד אם כל הדברים כמו מסך ת'ץ בעברית כמו בבמוו אני כבר ראתי אותו האיצוב כובש גם מבחוץ וגם מבפנים הייכר שהרכב אמיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מנחם | 06.10.13 (ל"ת)
9. קג"מ מתי יבינו שבשביל לדעת מה באמת המנוע שווה צריך לרשום את הקג"מ. זה היחידות האמיתיות של הכוח. 120 כוחות סוס לא אומר כלום על הביצועים אביחי | 06.10.13 (ל"ת)
4. מכונית מעולה - עכשיו תסבירו לי למה בארה"ב היא עולה פחות מ 70 אלף שקלים? וכאן צריך לשלם כמעט כפול.... | 06.10.13 (ל"ת)
דלק מוטורס משיקה את מאזדה 3 החדשה; המחיר - החל מ-128 אלף שקל
25 תגובות לכתיבת תגובה