8. תרגעו הסיבה לפרויקט היא תחליף לתעלת סואץ ומי שמעונינים בו הם אלו שיממנו אותו. על הדרך יחסכו חיי הצעירים שנוסעים שתויים בכביש הערבה מתנחל | 13.10.13 (ל"ת)
7. השר כץ , רק לרענן את זיכרונך .כל הפרויקטים של הסעות המונים בישראל נכשלו !! וכמה כסף זה עלה למשלם המיסים הכישלונות ? אני כולי תקווה שהפרויקט הזה יצליח רונן | 06.10.13 (ל"ת)
6. ישראל כץ, המאיים התמידי, מוליך את המדינה לכישלון נוסף להלן רשימה חלקית. רכבת: כץ איים בזמנו על עובדי הרכבת שיסגור את החברה אם ימשיכו בהשבתות ועיצומים. האיום לא מומש, למרות שנהגי הקטרים עושים שם כרצונם. נמלי הים: קשה לשנות את תנאי העבודה ולהחזיר את העובדים לשפיות, אז בואו נבנה נמלים חדשים ובהם ננסה לקבוע לעובדים נורמות אחרות. בינתיים העובדים ממשיכים לצפצף עליו. קו רכבת העמק: למרות כל הנתונים החוזים כישלון כלכלי ענק לקו, ישראל כץ החליט ואף אחד לא ישנה את דעתו. אנחנו נמשיך לשלם את המחיר. קו הרכבת לאילת: מעבר לבעיות הסביבה הצפויות בקו זה, קיים הסיכון האסטרטגי בהכנסת סין לבניית ותפעול הקו. כפי שכתב אפרים הלוי, ראש המוסד לשעבר, סין תומכת באופן קבוע באויבים הקשים ביותר של ישראל. האם מבחינתנו אנחנו רוצים אותם מעורבים כל כך עמוק בחיי המדינה? וכשיהיו חילוקי דעות, הם תמיד יאיימו וינצחו. ומה דעת ארה"ב, שבלעדיה אין לנו קיום, על הכנסת סין לפרויקט כזה- הם כנראה יטילו וטו ואנחנו נאלץ לשלם פיצויים לסינים על אי שיתופם. ישראל כץ הוא פוליטיקאי שנאבק באגרסיביות על ירושת נתניהו בליכוד ומוכן לשלם כל מחיר מכיסינו עבור הנצחון. הגיע הזמן שנתניהו ולפיד יקרקעו את יוזמותיו, רצוי ע"י דחיקתו לפינה ואילוצו להתפטר. מיכאל | 06.10.13 (ל"ת)
5. חשוב יותר לחבר את קריית שמונה, טבריה, עפולה, על מנת שיוכלו לעבוד במרכז ולהמשיך לגור בפריפריה ושלב נוסף זה תוואי במקביל לכביש 6. אחיקם | 06.10.13 (ל"ת)
3. הממשלה החליטה לממר את חיי התושבים ולהטיל עוד מס למימון הפרוייקט המגלומני של כץ! במקום לדאוג למערכת בריאות טובה ולרווחה... להפסיק להרוס את הטבע! לת | 06.10.13 (ל"ת)
2. מטורף לחלוטין,ומי ישלם את זה???? מעמד הביינים כמובן! אסור לתת לרכבת ישראל לנהל ולהפעיל פרויקט כזה,זו התאבדות. צריך להוציא מכרז + מפעיל שלא יעלה לנו,ושתהיי חברה עצמאית. dony | 06.10.13 (ל"ת)
1. באר שבע דימונה 90 ק"מ? איך בדיוק באר שבע דימונה מסתכם ב90 ק"מ? מבאר שבע לצומת הערבה (הרבה מעבר לדימונה) זה בקושי 66 ק"מ וזה לא קו אוירי אלא כולל את כל הירידות של סדום. תומר אלוש | 06.10.13 (ל"ת)
כץ: ממשלת סין תהיה מעורבת בהקמה של הרכבת לאילת
8 תגובות לכתיבת תגובה