אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כץ: ממשלת סין תהיה מעורבת בהקמה של הרכבת לאילת

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
ישראל כץ, המאיים התמידי, מוליך את המדינה לכישלון נוסף
להלן רשימה חלקית. רכבת: כץ איים בזמנו על עובדי הרכבת שיסגור את החברה אם ימשיכו בהשבתות ועיצומים. האיום לא מומש, למרות שנהגי הקטרים עושים שם כרצונם. נמלי הים: קשה לשנות את תנאי העבודה ולהחזיר את העובדים לשפיות, אז בואו נבנה נמלים חדשים ובהם ננסה לקבוע לעובדים נורמות אחרות. בינתיים העובדים ממשיכים לצפצף עליו. קו רכבת העמק: למרות כל הנתונים החוזים כישלון כלכלי ענק לקו, ישראל כץ החליט ואף אחד לא ישנה את דעתו. אנחנו נמשיך לשלם את המחיר. קו הרכבת לאילת: מעבר לבעיות הסביבה הצפויות בקו זה, קיים הסיכון האסטרטגי בהכנסת סין לבניית ותפעול הקו. כפי שכתב אפרים הלוי, ראש המוסד לשעבר, סין תומכת באופן קבוע באויבים הקשים ביותר של ישראל. האם מבחינתנו אנחנו רוצים אותם מעורבים כל כך עמוק בחיי המדינה? וכשיהיו חילוקי דעות, הם תמיד יאיימו וינצחו. ומה דעת ארה"ב, שבלעדיה אין לנו קיום, על הכנסת סין לפרויקט כזה- הם כנראה יטילו וטו ואנחנו נאלץ לשלם פיצויים לסינים על אי שיתופם. ישראל כץ הוא פוליטיקאי שנאבק באגרסיביות על ירושת נתניהו בליכוד ומוכן לשלם כל מחיר מכיסינו עבור הנצחון. הגיע הזמן שנתניהו ולפיד יקרקעו את יוזמותיו, רצוי ע"י דחיקתו לפינה ואילוצו להתפטר.
מיכאל | 06.10.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת